[MK1 1.8 DX] Nagła utrata mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bufu82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 12, 2006 01:15
Lokalizacja: Cz-Dz

[MK1 1.8 DX] Nagła utrata mocy

Post autor: bufu82 » pt gru 01, 2006 02:33

Mam problem z moją golfiną jak dodam więcej gazu to przy około 3000 obrotach jest nagła utrata mocy auto wogóle nie jedzie a odgłos jaki przy tym wydaje jest podobny jakby szedł na trzech garach poprostu "pyrczy" świece sprawdzone nie zalewa nówki NGK przewody dobre też nowe proszę o pomoc!!! Czy jest możliwe że to może być aparat zapłonowy lub cewka jeżeli tak to jak to sprawdzić, albo ma ktoś może serwisówke do mk1 gti 1,8DX to bardzo bym prosił o linka albo przesłanie na maila paka_22@wp.pl z góry dziękuje za każdą pomoc!!!
Ostatnio zmieniony czw gru 07, 2006 19:30 przez bufu82, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kumkwat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:41
Lokalizacja: Śląsk - SMI
Kontakt:

Post autor: kumkwat » pt gru 01, 2006 11:05

Sprawdź kable wysokiego napięcia.

Podczas pracy na jałowym odłączaj po kolei poszczególne kable i słuchaj różnicy w pracy. Może byc tak że dopiero po przekroczeniu określonych obrotów nastepuje jakieś przebicie na kablu, więc sprawdź też w tym zakresie w którym się dławi - jeśli odłaczenie któregoś nic nie zmieni to masz winowajcę.

To na początek.


Jetta pojechała w świat...

bufu82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 12, 2006 01:15
Lokalizacja: Cz-Dz

Post autor: bufu82 » ndz gru 03, 2006 04:58

posprawdzałem wszystko wymieniłem palec kopółke a jakieś 4 miesiące temu przewody wysokiego i na tym przy cewce okazało się że jest sporo nalotu wymieniłem go na nowy ale to nic nie dało więc chyba ostatnią rzecza która została to sama cewka zapłonowa. Jak ją mozna sprawdzić?? Chyba że jeszcze alternator??



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » ndz gru 03, 2006 10:58

bufu82 pisze:posprawdzałem wszystko wymieniłem palec kopółke a jakieś 4 miesiące temu przewody wysokiego i na tym przy cewce okazało się że jest sporo nalotu wymieniłem go na nowy ale to nic nie dało więc chyba ostatnią rzecza która została to sama cewka zapłonowa. Jak ją mozna sprawdzić?? Chyba że jeszcze alternator??
alternator to chyba nie ma nic wspolnego... sprawdz wydatek pompy paliwa , moze pompa ci siada i daje zbyt malo paliwka przy wiekszych obrotach pompa moze sie nie wyrabiac i oto taki efekt , moze byc tez zapchany filtr paliwa
a co do cewki to sprawdz czy mocno sie nie grzeje

Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
cartonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw lut 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontakt:

Post autor: cartonik » ndz gru 03, 2006 17:12

to ja proponuje sprawdzic czy masz dobrze podlaczone przewody od Swiec!! Mialem identyczny Problem spadek Mocy pozdrawiam :)



bufu82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 12, 2006 01:15
Lokalizacja: Cz-Dz

Post autor: bufu82 » śr gru 06, 2006 17:13

k44761 pisze:przyczyn moze byc kilka:
1. lewe powietrze (guma pod wtryskiem)
2. nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia (szczegolnie przyspieszacza)
3. uszkodzona pompa paliwa lub zatkany filtr
4. zle wyregulowany TPS
5. zle wyregulowany zaplon

Ja siedialem ze swoim (ten sam problem) 13 dni w garazu i w koncu doszedlem - przestawiony TPS, nieszczelny wezyk od przyspieszacza i zepsuta pompka przyspieszacza zaplonu.
Naprawilem, uszczelnilem, wyregulowalem i jest rakieta:)

może troche bardziej szczegółowo co to jest TPS?? jak to się reguluje itd itp powiem jeszcze że jest problem z zapalaniem a odepne czujnik który znajduje się zaraz przed filtrem oleju i zapalał mi od razu chyba że to był zbieg okoliczności!!



Awatar użytkownika
kumkwat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:41
Lokalizacja: Śląsk - SMI
Kontakt:

Post autor: kumkwat » pt gru 08, 2006 14:31

bufu82 pisze:

może troche bardziej szczegółowo co to jest TPS?? jak to się reguluje itd itp powiem jeszcze że jest problem z zapalaniem a odepne czujnik który znajduje się zaraz przed filtrem oleju i zapalał mi od razu chyba że to był zbieg okoliczności!!
TPS - Throttle Position Sensor - Czujnik położenia przepustnicy, ale gdzie on jest to ja nie znaju... :grin:


Jetta pojechała w świat...

bufu82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 12, 2006 01:15
Lokalizacja: Cz-Dz

Post autor: bufu82 » pt gru 08, 2006 16:03

k44761 pisze:bufu82, zacznij najpierw od pompy paliwa, tej w baku, rozbierz ja i sprawdz silniczek.
a propo pompy nie patrzyłem jeszcze pod siedzenie ale mam pod podwoziem dzisiaj patrzyłem ale nie miałem czasu sprawdzić w każdym razie pompe słychać że pracuje, ale problem jest taki że ta utrata się przesówa im bardziej cieply silnik tym niżej na obrotach czasami jest tak że auto idzie i nagle zacznie go dławić a i mam problem z zapaleniem auta na wolnych obrotach jest ok chociaż wcześniej miałem wyregulowany na 900 obrotów a jak zaczął się problem to spadły i to sporo niekiedy nawet zgaśnie. Wymieniłem świece, olej i filtr, filtr powietrza, poczyściłem styki, wymieniłem przewody podciśnienia i nic dalej to samo. Może ktoś wie jaka ma być cewka zapłonowa jaki prąd itp a i jak sprawdzić pompe paliwa.

[ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 12:04 ]
Jeżeli chodzi o przerywanie i spadek mocy:

Okazało się że paliwo było lewe i zasyfiło cały układ paliwowy, przeczyszczenie układu paliwowego wymiana pompy paliwa oraz poprawna regulacja silnika przez mojego mechanika.

Pozdrawiam Pana Józefa :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 356 gości