[mk3] Przerywa, nie chce "iść"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

[mk3] Przerywa, nie chce "iść"

Post autor: Darcyn » pt gru 01, 2006 17:23

po 3 dniach tych mgieł nagle! nie chce mi jezdzic autko. mam gaz. na benzynie mniej a na gazie bardziej przerywa - gaśnie. wymieniłem kable kopułke, palec. nie pomogło. mało tego mgly ustały a on nadal nie chce chodzic. zostały mi do wymiany świece. Możliwe jest to że w ciągu kilku dni szlak trafił świece i teraz są takie cuda????????!!!!!


ps. hall cewka (coprawda nie na oryginały) i komputer wymieniony w lipcu.
a moze przepływomierz siadł - ale to tak nagle bez objawów??



dems
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lis 24, 2006 18:24
Lokalizacja: Kraków

Re: [mk3] Przerywa, nie chce "iść"

Post autor: dems » sob gru 02, 2006 17:14

Darcyn pisze:po 3 dniach tych mgieł nagle! nie chce mi jezdzic autko. mam gaz. na benzynie mniej a na gazie bardziej przerywa - gaśnie. wymieniłem kable kopułke, palec. nie pomogło. mało tego mgly ustały a on nadal nie chce chodzic. zostały mi do wymiany świece. Możliwe jest to że w ciągu kilku dni szlak trafił świece i teraz są takie cuda????????!!!!!


ps. hall cewka (coprawda nie na oryginały) i komputer wymieniony w lipcu.
a moze przepływomierz siadł - ale to tak nagle bez objawów??
Tzn obroty ci zaczynaja wariowac jak jest cieply az w koncu gasnie?
jak postoi troche to pali normalnie?
Sprawdz czujnik polozenia(obrotow) walu korbowego, u mnie to bylo wlasnie to z takimi objawami jak napisalem.
Ja mialem caly popekany kabel(auto sprowadzane z wloch,upaly sie daly we znaki).
Jak narazie jest ok i dziala, chociaz naprawa troche mnie wyniosla...



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » sob gru 02, 2006 20:05

czujnik obrotu walu tez mam nowy. przerywa. jak go dopadnie to niechce mi na obroty wejsc i czuje ze nie idzie na 4 gary. jak mu przejdzie to np lecąc na 5 biegu co chwile czuje szarpaniecie tak jakby na jednej swiecy co którys takt.
wiec czy to mozlwe ze to od swiec. ze to tak nagle by te swiece trafilo? podejrzewam ze nie byly dawno wymieniane bo kopulka wygladala na oryginalna jeszcze (95r od 50tys gaz)



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob gru 02, 2006 20:30

Mimo tego że piszesz ze nowy stawiam na halla. Komputery VW mają ciekawą właściwość:jak przekręcisz aparatem bez ustawienia kompa w faze zapłonu no to zacznie mulic auto, a jak przekręcisz aparatem nie na włączonym a później go odpalisz to auto będzie przerywało gasło i moze dojść do uszkodzenia czujnika halla. Kiedy czujnik jest uszkodzony auto potrafi samoczynnie pobić obroty przerywac i mieć takie przerwanie w czasie jednostajnaj jazdy.Może kupiłeś użeywanego halla albo z internetu. Jak tak to moze to być on. Ja chodź moge się mylić (wiesz jak jest ze stawianiem diagnozy bez zobaczenia usterki) ale to po prostu według mnie na niego wskazuje/plus jeszcze jedna ewentualność mianowicie czujnik temperatury cieczy. To też jest bardzo prawdopodobne. Do sprawdzenia omomierzem



Awatar użytkownika
joki
...
...
Posty: 181
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 23:47
Lokalizacja: Polska

Post autor: joki » sob gru 02, 2006 21:45

Darcyn, he he-gazujcie-GOLFERY!!!-ktoś na tym kase tylko robi-kompy -wariuja???-dlaczego???-to jest pytanie??


Obrazek

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob gru 02, 2006 21:59

A no jo teraz się doczytałem ze masz gaz...ano jak masz gaz no to masz problemy.No własnie kompy dostają wariacji.Ale tamto co napisałem możesz sprawdzić



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » czw gru 07, 2006 18:58

panowie dowiedzialem sie ze jak kable byly juz slabe i mialy przebicie to mogly uszkodzic swiece....
wymienilem 2 dni temu swiece na ngk 3 elektrody i dwa dni spokoju, bo sucho bylo. teraz popadal deszcz i znowu... ale delkatnie i nie zawsze. na przyklad wbije 3 bieg i jade bez gazu i dam mu delikatnie to nie jest tak ze sie dlawi tylko jakby przerwal na jednej swiecy. tak samo jak stoi na luzie na wolnych i dam lekko to do pewnych obrotow tak jakby na 3 gary i pozniej normalnie. cholera co to moze byc!!!!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 07, 2006 19:12

A jakbyś jeszcze cewkę podmienił na próbę? Nie od razu kupować, podmienić. W końcu już wszystko pozmieniałeś to co masz do stracenia. Ja bym się jeszcze przyjrzał raz okablowaniu i wtyczkom z tych wrażliwszych nisko napięciowych elementów, tzn oba czujniki halla, wtyczka od cewki, od kompa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw gru 07, 2006 19:12

wiesz co????? DARCYN ostatnio dowiedziałem się madrej żeczy mianowicie tego typu nie domagania moga byc spowodowane nie najlepsza masa silnika !!!!!!! niby btakie banalne



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 07, 2006 19:13

A jakbyś jeszcze cewkę podmienił na próbę? Nie od razu kupować, podmienić. W końcu już wszystko pozmieniałeś to co masz do stracenia. Ja bym się jeszcze przyjrzał raz okablowaniu i wtyczkom z tych wrażliwszych nisko napięciowych elementów, tzn oba czujniki halla, wtyczka od cewki, od kompa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » czw gru 07, 2006 19:15

dziejo, ale to sie stalo nagle

[ Dodano: 07 Gru 2006 18:16 ]
Paweł Marek, patrzylem. nic nie zauwazylem. a czy na vagu sprawdza cewke?

[ Dodano: 07 Gru 2006 18:17 ]
dziejo, w mk1 diesel wiedzialem gdzie ten kabel a tu u mnie gdzie go szukac? ale tez jakby silnik nie mial masy to tez cos ladowaniem by bylo. pamietam jakos tak mialem w mk1



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 07, 2006 19:25

Darcyn pisze:Paweł Marek, patrzylem. nic nie zauwazylem. a czy na vagu sprawdza cewke?
nie ma szans, ani VAG ani pomiary miernikiem nie dadzą pewności. Przerabiałem to ostatnio. Tylko podmiana na taką o której wiadomo że jest sprawna wyjaśni sprawę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » czw gru 07, 2006 19:29

pojade tam gdzie kupilem niech da mi drugą. tylko ze widzicie. do pracy jechalem i bylo ok a z pracy juz d.pa



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 07, 2006 19:49

Darcyn pisze:pojade tam gdzie kupilem niech da mi drugą.
a czyli też już zmieniałeś. Pachnie mi to jakąś kablową niedoróbką. Zwróciłbym szczególną uwagę na miejsca gdzie gazownicy wpinają się do instalacji auta, czyli wtryskiwacze, przepustnica, lambda, sygnał zapłony (koło cewki zwykle)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości