[MK3 1.8 AAM] Przy 120 km/h zaczyna drgać

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

[MK3 1.8 AAM] Przy 120 km/h zaczyna drgać

Post autor: maksu81 » sob gru 02, 2006 14:02

Jak w temacie. Po przekroczeniu 120 km/h zaczyna coś trzęść autkiem. Co to może być. Czuć to na kierownicy i ogólnie prawie że w całym aucie. Dodam ze auto nie ma dużo przejechane, dzwonu żadnego nie miało a koła są dobrze wyważone. Dzieje sie tak zarówno na PB jak i na LPG. Możliwe żeby się wentylator chłodnicy załączał przy tej predkości?? Co jest grane, bo już nie mam pomysłu czego się czepić??
Ostatnio zmieniony sob gru 02, 2006 16:49 przez maksu81, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob gru 02, 2006 14:21

maksu81 pisze: Możliwe żeby się wentylator chłodnicy załączał przy tej predkości??
to raczej niemozliwe zeby wetylator robil cos takiego ja bym najpierw sprawdzil czy odwaznika nie zgubiles mozliwe ze zalatwiles opone o karaweznik albo ci ja wybulilo jak juz skonczysz z kolami i to nic nieda to spradz zawieszenie tulejki koncowki swoznie.

ja obstawiam jednak opony sproboj poprzekladac kola i obserwoj co sie bedzie dzialo

pozdrawiam



rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

Post autor: rooboo » sob gru 02, 2006 14:54

No i jeszcze amorki na dokładke...


++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON

maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Post autor: maksu81 » sob gru 02, 2006 15:05

Dzięki Panowie!! Przyjrzę sie temu jeszcze raz, ale ostatnio sparawdzałem i nigdzie nie było luzów, a co do opon (kół) to są ok bo wcześniej miałem letie na alu i było to samo. Wszystkie były poprawnie wyważone. A co do amorków - hmm, ale jak??



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob gru 02, 2006 15:31

maksu81 pisze:Wszystkie były poprawnie wyważone
oczywiscie tylne tez?



maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Post autor: maksu81 » sob gru 02, 2006 15:42

Tak, wszystkie 4, We wrześniu zakładałem letnie na alu (bo wróciłem z Anglii, auto od tamtej zimy stało na zimówkach) a 3 tyg. temu zmieniłem na zimówki też kpl. i tez wywazane. To samo. Ciekawe co?? Do 120 autko toczy sie bardzo ładnie niemal jak z salonu a póżniej - zonk!!



greg

Post autor: greg » sob gru 02, 2006 15:45

maksu81 pisze:Do 120 autko toczy sie bardzo ładnie niemal jak z salonu a póżniej - zonk
wybite końcówki drążków kierowniczych powodują podobne objawy



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob gru 02, 2006 15:46

wejdz pod auto i sprawdz wewnetrzne przeguby czy nie maja luzow,chwyc za polos i gora dol przy przegubie rob tak.



greg

Post autor: greg » sob gru 02, 2006 15:46

ewentualnie obejrzeć drążki kierownicze lub sama przekładnię -



maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Post autor: maksu81 » sob gru 02, 2006 16:29

Dzięki za konkretną odpowiedz. W poniedziałek przyjrzę sie temu dokładnie :-k



radim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 07:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: radim » ndz gru 03, 2006 10:54

u mnie ok 100 zaczynala drgac kierownica, jezdzilem wtedy na zimowkach (chyba 3 letnich), tez byly wywazone, dopiero jak zmienilem na nowe letnie wszystko bylo ok



maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Post autor: maksu81 » wt gru 12, 2006 19:01

No i stało się.... Wiecie, przyglądnąłem się temu dokładnie i nie mogłem uwieżyć. Całe zawieszenie do roboty, wszędzie luzy. nie duże ale jednak. Sam nie moge w to uwieżyć, gdyz 2 miesiące temu było sprawdzane i było ok.Stąd pojawiło sie moje pytanie na forum. No ale nic musimy sie z tym pogodzic - takie już mamy drogi. Dzieki. Punkciki przyznane!! Pozdrawiam!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości