[mk3 gti] bierze olej dziwnie chodzi na pb co to moze byc?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SeBiDiN_GTI
BlackMagicPower
BlackMagicPower
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
Lokalizacja: PVWR
Kontakt:

[mk3 gti] bierze olej dziwnie chodzi na pb co to moze byc?

Post autor: SeBiDiN_GTI » sob gru 02, 2006 12:25

WItam Wszystkich :okej:

Mam problem polegajacy na tym ze jak zalozylem w moim furaczu LPG autko strasznie sie zmulilo na PB i zaczelo brac olej. Rano jak odpalam na benzynie to ciezko odpala(czasem trzeba potrzymac z 10-15sek) kopci i czuc taki dziwny zapach spalin! Oleju duzo nie beirze jakies 100ml na 2000km.

To co bylo na benzynce przed zalozeniem lpg to byla jazda a teraz kiepsko na lpg nie jest tragicznie ale na pb masakra!!!


Co to moze byc jak temu zaradzic??


Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Sprzedany :(((

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 02, 2006 12:35

Tego "branie oleju" nie wiąż z instalką gazową. Zresztą co to za ilości, bez przesady żeby tym się martwić.
A co do reszty problemów to wypada wrócić do gazowników bo wyraźnie coś skopali. Może zostawili jakąś nieszczelność w dolocie, nie podpięli kabli od któregoś czujnika itp.
Może też zmodyfikowali niepotrzebnie dolot - typowo: blokują klapkę pod filtrem powietrza w pozycji na ciepłe. Ale wtedy słaby na Pb jest tylko po rozgrzaniu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
SeBiDiN_GTI
BlackMagicPower
BlackMagicPower
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
Lokalizacja: PVWR
Kontakt:

Post autor: SeBiDiN_GTI » sob gru 02, 2006 12:43

wlasnie ta klapke mi zablokowali ale zaraz im ten pomysl wybilem z glowy... pozatym ostatnio cos wiecej pali i mialem jeden strzal ale antywybuch na przeplywce zareagowal poprawnie....


Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Sprzedany :(((

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 02, 2006 12:50

A czy po tym wybuchu się pogorszyło ze wszystkim czy było tak wcześniej. Bo jeśli po wybuchu to jest do sprawdzenia czy nie ma nieszczelności koło tej klapki (jak masz taki gumowy pierścień to może się przesunął i dostaje lewe powietrze, tak samo mocowania grubej rury do przepływki i wtrysku i rurki od odmy czy nie spadły.
Jak to jest ok to jeszcze sama przepływką moze być trafiona


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
SeBiDiN_GTI
BlackMagicPower
BlackMagicPower
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
Lokalizacja: PVWR
Kontakt:

Post autor: SeBiDiN_GTI » sob gru 02, 2006 12:57

nie nic sie po wybuchu nie zminilo bylo tak jak jest i wlasnie ta membrana spadla przy wybuchu i musialem ja na swoje miejsce wsadzic... weze wydaja sie byc ok ale dlaczego na pb jest tyle gorzej niz byloo czy nawet niz na lpg??? i dlaczego tak kopci i sie dusi?? moze bym mu musial filterek paliwka wyminic?


Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Sprzedany :(((

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 02, 2006 13:02

kanapakinczkin pisze:i dlaczego tak kopci i sie dusi?? moze bym mu musial filterek paliwka wyminic?
nie sądzę, prędzej kable WN i świece. Ale uważam że jeśli tak jest od chwili założenia gazu to skopana instalka i powineś z tym jechać z reklamacją. Akurat w tym silniku to ciężko coś spartolić, ale wygląda na to że im sie udało.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
SeBiDiN_GTI
BlackMagicPower
BlackMagicPower
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
Lokalizacja: PVWR
Kontakt:

Post autor: SeBiDiN_GTI » sob gru 02, 2006 13:09

palec kopulke swiece zakladalem tyzien przed lpg tylko przewodow wn jeszcze nie wymienilem bo nie chcialem jakis badziew za 80zł a orginalne juz troszke wiecej kosztuja!

tylo co oi mogli spartolic?? jade do nic w przyszly piatek i niech sie boja!!!!!!!!!!!!!!


Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Sprzedany :(((

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 02, 2006 13:22

Tego już nikt nie może przewidzieć. W GTI żonki (też 2E) poza wywaleniem blokady klapki nic nie musiałem poprawiać. W swoim dopiero po dłuższym czasie urwany kabel od sondy tam gdzie lutowali, śniedziejące bezpieczniki pod maską, palące się złączki w przełączniku w kabinie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 456 gości