Witencja
Golfem jeżdżę od pół roku
Wcześniej pomykałem Cordobą 1,6 SXE z '98 (75 KM) i po przesiadce w golfa byłem troszkę zawiedziony w sumie silnik mocniejszy o 40 KM a jakoś nie było czuć tego - "ciągnął" tak od 2tyś do 3 tyś obrotów a potem zapał mu mijał, myslałem że to może przepływomierz ale jak odpiąłem kostkę to całkiem muł był .
We wtorek zafundowałem mu przegląd (90 tyś km) wymieniłem sporo dupereli - rozrząd, olej, filtry: oleju, powietrza, pyłkowy, paliwa, kloce z przodu (o własnie po ilu kilometrach klocki powinny dopasować się do tarcz?)
no od tej pory nie poznaje kolegi - ciągnie jak szalony (1,9 TDI - 115KM kombi) i zastanawiam się co go tak mogło zmienic którys z filtrów paliwa czy powietrza bo chyba nie pyłkowy. Pytam żeby na przyszłośc mieć baczenie co jest najpilniejsze do wymiany
PozdraVWiam
Mario
[MK4 AJM] po przeglądzie - rakieta
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
filtr powietrza by mial wpyw odczuwalny podczas deszczu i duzej wilgoci ( ja wtedy strasznie odczuwam roznice ) paliwa nie sadze ,masz za nowe autko, moze rozrzad byl przestawiny i teraz nowy dali i ustawili dobrze no i zaplon. albo stare klocki byly jakies dziwnie zurzyte i hamowaly
>>>>>White GL by Stary<<<<
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Jedź na pusty plac przychamuj ostro z 10 razy i będzie dobrze (ale żeby ABS ) się nei włączał, tylko żeby się nagrzały.MarioTDI pisze:o własnie po ilu kilometrach klocki powinny dopasować się do tarcz?
Jeśli coś, to olelu pilnuj. Turbina musi mieć dobry i niezjeżdżony.MarioTDI pisze:Pytam żeby na przyszłośc mieć baczenie co jest najpilniejsze do wymiany
A weisz jak się z turbinka obchodzić????
1. nie przekraczać 2000 obr do nagrzania do 90 stopni
2. po jeździe odczekać okkoło minuty (ochłodzić turbo, tam jest do 220 tys obr/min!).
3. jeśli długo parkujesz na "prawiewolnych" obrotach to wystarczy odczekać tę resztę czseu (np 15-20 s)
4. Po bardzo forsownej jeździe na wysokich obr odczekaj troszkę ponad minutę.
5. Oleje i filtry.
Jeśli dopilnujesz tych 5 punktów, to rurbina ma szanse wytrzumać prawie tyle co sam silnik.
Pozdrawiam.
to w każdym samochodzie jaki miałem starałem sie robićGrzesiekk1982 pisze: 1. nie przekraczać 2000 obr do nagrzania do 90 stopni
no poczytałem (zanim jeszcze kupiłem auto) trochę postów na tej stronie i chociaż niewiem jakbym się śpieszył stoje i "studzę"Grzesiekk1982 pisze: 2. po jeździe odczekać okkoło minuty (ochłodzić turbo, tam jest do 220 tys obr/min!).
no zalałem go teraz castrolem (z tego co wyczytałem na pompowtryski - 505 01)Grzesiekk1982 pisze: 5. Oleje i filtry.
oby obyGrzesiekk1982 pisze:Jeśli dopilnujesz tych 5 punktów, to rurbina ma szanse wytrzumać prawie tyle co sam silnik.
Pozdrawiam.
dzienks dzienks panowie - wielkie
teraz muszę jeszcze tylko poszukać MAGIKA który dorobi mi kluczyk (scyzoryk) bo mam only one
pozdro pozdro
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Też leję Castrola do swojego. Jaki silnik by nie był (nawet zwykły wolnossący diesel) to też mu się coś od życia należy Na Płynach eksploatacyjnych NIGDY nie oszzcędzajmy, a autko się nam odwdzięczyMarioTDI pisze:no zalałem go teraz castrolem
So... Who has got the second key?MarioTDI pisze:bo mam only one
Odpukać w niemalowany zderzak, ale żeby nikt nie chciał do niego wejść z tym 2 kluczykiem...
trzymamy kciuki, żeby jeździl jak najdłużej
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 297 gości