[Mk2] Wentylator
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk2] Wentylator
Witam !!!
Mam pewien problem. Od pewnego czasu cos mi sie dzieje z autkiem (plakac mi sie chce...) ale nie oto chodzi w tym temacie. Byłem u kumpla i wentylator mi sie właczył a on Na najwyszym biegu!!?? otwiera maske mowi no masz trzy kable do silnika wiatraka sciagamy kostke a tam dwa wtyki... moze mi ktos powiedziec co jest ?? i czy jak załoze taki silniczek z trzema beda dwa biegi ??
Pozdrawiam MiChI
Mam pewien problem. Od pewnego czasu cos mi sie dzieje z autkiem (plakac mi sie chce...) ale nie oto chodzi w tym temacie. Byłem u kumpla i wentylator mi sie właczył a on Na najwyszym biegu!!?? otwiera maske mowi no masz trzy kable do silnika wiatraka sciagamy kostke a tam dwa wtyki... moze mi ktos powiedziec co jest ?? i czy jak załoze taki silniczek z trzema beda dwa biegi ??
Pozdrawiam MiChI
dokładnie tak i potwierdzam toel Kopyto pisze:Do tego potzrebny ci jest jeszcze czujnik w chłodnicy który ma dwa wyścia (nie licząc prądowego, czyli trzy wsówki męskie) bo jak podłączysz do takiego czujnika który ma tylko jeden przewód (czyli dwie wsówki ) to będziesz miał ten bieg który akurat podłączysz
czujnik w chłodnicy 3 kableki , może widac na fotce ...
poza tym trzeba dwa oddzielne przekaźniki
i silnik dwubiegunowy
na fotce u mnie wygląda to tak
poza tym warto poczytac
-- tutaj
-- i tutaj
mimo ze to nie MK2 to jednak zasady są takie same
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Pozwolę sobie się nie zgodzić, gdyż moja pani posiada golfa mk3 i tam napięcie dochodzi bezpośrednio do czujnika termicznego w chłodnicy, a z niego dwoma przewodami dochodzi prosto do wentylatora. Obciążalność prądowa tego termowłącznika w chłodnicy jest wystarczająca do uruchomienia wentylatora. Nie mam założonych przekaźników.RobertP pisze:poza tym trzeba dwa oddzielne przekaźniki
pozdrowienia el Kopyto
orzesz aż niemożliwe ale wierzę że i tak może być jak świtała w mk2 oryginalnieel Kopyto pisze:Pozwolę sobie się nie zgodzić, gdyż moja pani posiada golfa mk3 i tam napięcie dochodzi bezpośrednio do czujnika termicznego w chłodnicy, a z niego dwoma przewodami dochodzi prosto do wentylatora. Obciążalność prądowa tego termowłącznika w chłodnicy jest wystarczająca do uruchomienia wentylatora. Nie mam założonych przekaźników.
są bez przekaźników to i wentylator w mk3 (może nie wszedzie) też może być bez ...
tyle że przewody napewno deczko sie grzeją na II biegu ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Zaiste tak pewnie jest, ale staram się tak jeździć aby się nawet pierwszy bieg nie włączył, no ale na korki nie ma rady, chociaż powiem ci że przewody są tam założone tak na oko ze 3mm2. Ale jak jest rozwiązany termo włącznik tego ci nie powiem. Jak kiedyś padnie to go pokroje, bo sam jestem ciekaw jaki są założone bimetale.
pozdrowienia el Kopyto
dodam że prąd (jeśli chodzi o natężenie) w tym termowłącznku w chlodnicy jest niskieel Kopyto pisze:Obciążalność prądowa tego termowłącznika w chłodnicy jest wystarczająca do uruchomienia wentylatora. Nie mam założonych przekaźników.
dopiero po przejsciu przez przekaźnki dostaje wyższego ...
jeśli jest inaczej to z czasem w silniku jest problem o taki jak tutaj
o czym co nie co pisałem tutaj
[ Dodano: Pią Gru 01, 2006 21:21 ]
napewno nie za grube ...el Kopyto pisze:Jak kiedyś padnie to go pokroje, bo sam jestem ciekaw jaki są założone bimetale.
ale sam jestem ciekaw a gdzieś mam w garazu w gratach stary ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 281 gości