Przeszukałem forum, ale niestety nic identycznego nie znalazłem..
Robiliśmy ostatnio wymianę uszczelki pod głowicą. Popuściła, lała olejem na zewnątrz, konsumowała trochę płynu chłodniczego.
Wszystko pięknie, ładnie, umyta głowica, złożone, auto zagadało, chodzi, ładnie odpala. Ale...
Kontrolka oleju, paliła się przez cały czas prób po montażu - ok. 30min.
Dziś rano odpaliłem - zgasła (!!) po 2km ponownie zaczęła się żarzyć. Stan oleju wykluczam - jest w granicach minimum na bagnecie, ale wcześniej nawet jak mi padł simmering i było poniżej minimum, nigdy się nie zaświeciło.
Nie chce nic sugerować, mimo że mam pare typów - pytam szanownych kolegów, co sądzicie na ten temat?
Jeszcze jedno pytanie:
Jakie powinny być wartości ciśnienia oleju dla 1,6diesel?? Szukałem na głownej stronie, w serwisówkach - null.
[ Dodano: 11 Gru 2006 14:31 ]
Ale się rozpisaliście - nie pchać się! CO ZA LUDZIE.
[MK1] Ciśnienie oleju, wartości, przyczyna usterki?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
w mk2 mam silnik 1.9d od mk3 i mam zamontowany zegar cisnienia oleju przy zimnym silniku na wolnych obrotach ma 8 bar a jak sie rozgrzeje 1.5 bar mysle ze w 1.6d powinny byc takie same
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości