[MK3 1.4] Problemy z odpalaniem!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

d56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lis 25, 2006 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[MK3 1.4] Problemy z odpalaniem!!!!

Post autor: d56 » śr lis 29, 2006 16:29

Witam Wszystkich! Mam problem z odpalaniem, a mianowicie gdy auto jest zimne z tudem odpala po trzecim-czwartym kręceniu rozrusznikiem. Natomiast, gdy jest juz rozgrzany to odpala za pierwszym razem. Co to może byc? Pozdrawiam!!!
Ostatnio zmieniony śr lis 29, 2006 16:44 przez d56, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vwrych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw mar 09, 2006 20:47
Lokalizacja: człuchów
Kontakt:

Post autor: vwrych » śr lis 29, 2006 16:55

kolego a masz LPG ??? bo jak tak to trzeba wyregulowac parownik a jak nie to wymienił bym swiece i zobaczył w jakim stanie jest kopułka z palcem :kac:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lis 29, 2006 17:01

WITAJ NA FORUMpowiem ci tyle że jest to dośc powszechna usterka w mk niezależnie od rodzaju silnika a posiadające czujnik temperatury jak sprawdzić ???? kiedy juz ci się uda go odpalić niech nabierze normalnej temp i odłącz czujnik na chwilę jeżeli jest sprawny to obroty powinny nieznacznie wzrosnąc i automatycznie przesunąc sie ramie przepustnicy - gdzie jest zaczepiona linka gazu ) jeżeli nic nie zaobserwujesz to??? już wiadomo że czujnik a on pdpowiedzialny jest za prwidłowe dobranie wzbogaconej miszanki (rozruchowej)
Ostatnio zmieniony śr lis 29, 2006 17:02 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



acti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn lut 13, 2006 16:46
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: acti » śr lis 29, 2006 17:02

Zgadzam się, że przyczyną może być kopułka, ale również kable zapłonowe, a w szczególności ten od cewki. W moim przypadku pomogła wymiana kompletu przewodów zaponowych i przeczyszczenie styków w kopułce.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr lis 29, 2006 17:34

Do tego co napisał dziejo, mogę dodać:
Obrazek



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lis 29, 2006 17:39

bravo grzesiek - śiwetny materiał :bigok:

[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 16:41 ]
d56 pisze:gdy auto jest zimne z tudem odpala
czyli- wraz ze wzrostem temperatury oporność maleje :bajer:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr lis 29, 2006 17:50

dziejo, dzięki :pub: Wszystkie czujniki VW mają dane dla czujnika taie jak te w tabeli. Czasem się różnią o 50-100 ohm (ale przy wartości około 1000) i o ok 10-20 oh (przy wartości 200-400).
Tak, że śmiało jeśli wyniki pomiarów wynoszą "coś koło tego" czujnik jest dobry ;)
Pozdrawiam.



d56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lis 25, 2006 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: d56 » śr lis 29, 2006 18:18

Wymieniłem świece i oczyściłem kopułke, ale jest to samo. Musze sprawdzić ten czujnik temperatury i dam znać! Dzięki wszystkim!!!

[ Dodano: 05 Sty 2007 16:03 ]
Dzieki wszystkim za rady!!! Jednak to był czujnik temperatury cieczy!!!! A tak sie meczyłem, wymieniłem czujnik i jak ręką odjął!!!!!!! Pozdrawiam! :majkel:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 444 gości