Mam pewien problem z mk3, mianowicie gasnie mi gdy silnik sie nagrzeje do ok 90stopni(tak mi sie wydaje) obroty zaczynaja nagle skakac jak szalone az w koncu gasnie.
Problem zdarza sie tylko na nagrzanym silniku, w trasie nie gasnie ani razu, za to jak sie wjedzie do miasta to momentalnie. Dodatkowo nierowno chodzi, obroty raz sa wieksze(blizej 1000) raz mniejsze (ponizej 900-850). Jak dojezdzam do skrzyzowania i wciskam sprzeglo obroty opadaja troche ponizej 900 i wzrastaja. Czasami zdazalo sie ze spadaly duzo nizej(500/400) po czym wracaly. Zdazalo mi sie tez ze resetowal mi sie komputer pokladowy podczas prob odpalenia. A odpala normalnie i nie gasnie dopoki sie nie nagrzeje. Auto bylo juz ze 3 razy u mechanika ale bez rezultatu gdyz auto gasnie jak chce. Mechanik pol dnia mial zapalone je przed warsztatem i nie zgaslo. Filtr paliwa byl zmieniany. Czujnik halla tez. Ma ktos jakis pomysl co jest zle? Aha, komputer pokladowy nie pokazuje bledow.
W poprzednim temacie zasugerowano mi ze to drugi czujnik halla na wale.
Czy chodzilo o czujnik polozenia walu korbowego? Prosze o pomoc gdyz nie chce wymieniac po kolei na slepo czesci.
Moze ktos zna jakis dobry serwis w krakowie gdzie zdiagnozuja mi szybko i skutecznie problem tudziez sprawdza ten czujnik.... czy cos..
VW Golf 3 2.0 GTI (115km) `95 silnik ADY
[mk3] Auto gasnie gdy sie nagrzeje c.d.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Auto gasnie gdy sie nagrzeje c.d.
Ostatnio zmieniony śr lis 29, 2006 01:55 przez dems, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Czujnik Halla.Grzesiekk1982 pisze:Czujnik Halla. Czy sonda lambda?dems pisze:Sonda halla tez
Czujnik Hala jest czujnikiem położenia wału, a sonda lambda to czujnik tleny (skladu meiszanki).A czemu nie piszesz w poprzednim temacie??dems pisze:W poprzednim temacie zasugerowano mi ze
Pozdrawiam.
Bo w poprzednim temacie nikt juz nie odpisywal bo jest na XX stronie, a tu od razu odzew
pozatym teraz troche dokladniej opisalem co sie dzieje.
Niestety nie stac mnie na naprawianie tego metoda prob i bledow. A czujnik na wale kosztuje ok 220zl z tego co sie dowiadywalem.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
OKI, ale na przyszłość to zawsze w jednym temacie pisz, tak, by bylo wszystko razem. Można go wykopać przecież z innej stronki i odzew też będzie.dems pisze:Bo w poprzednim temacie nikt juz nie odpisywal bo jest na XX stronie, a tu od razu odzew
Niestety, nie wiem czy da się naprawić czujnik halla. Mam tylko,że między 1 i 3 napięcie ma być min 10V. Nic więcej nie znalazłem na temat jego diagnostyki, poza tym, że można podłączyć do oscyloskopu... To daje pewność czy jest sprawny.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 316 gości