[MK2] Czasami niepali,glownie niepali

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

[MK2] Czasami niepali,glownie niepali

Post autor: adriana81 » śr lis 29, 2006 00:38

Pisze w imieniu brata ma taki o to problem z MK2 silnik1,3 ladowanie jest miezylismy,kupil nowy akumulator a zazwyczaj musi pchac autko zeby zapalic.Czasami odpala bez problemu przez pare dni.Ja podejrzewam ze zawieszaja sie szczotki w alternatorze i poprostu czasami mu laduje a czasami nie ale niestety az tak dobrze nieznam sie na mechanice tak wiec prosze Was o pomoc :grin:


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » śr lis 29, 2006 00:49

Nie odpala z powodu np. za słabego aku że nie chce kręcić czy kręci normalnie a nie odpala.

Jeśli nie chce odpalić z "braku prądu" to wina braku ładowania. Po jeździe jak się zgasi to nie chce odpalić odrazu ale po kilku, kilkunastu minutach aku się "regeneruje" bo jak pisałeś(aś) jest nowy i odpala.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » śr lis 29, 2006 00:52

akumulator jest nowy a ladowanie mniejwiecej 13,7


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » śr lis 29, 2006 00:58

To troche małe ładowanie ma.

Też mam takie ładowanie obecnie a jak miałem 13.2V to przy jeździe 2tys obr brakowało mu prądu i przerywał, jak go kręciłem do 4tys to burza. Zmieniłem regulator napięcia ze szczotkami (używka) i mu się podniosło na 13.7V ale musze zrobić go.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » śr lis 29, 2006 01:00

regulator jest nowy dlatego podejrzewam szczotki


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » śr lis 29, 2006 01:19

Czyli problem odpalania tkwi tylko z braku ładowania aku ??

A jak mierzyliście ładowanie na aku czy przy alternatorze ?? Warto poczyścić wszystkie połączenia mas i "+" przy rozruszniku.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » śr lis 29, 2006 01:40

mierzylismy na akusiu i przy alternatorze chociaz zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz jego alarm jakis wlasnej konstrukcji poprzedni wlasciciel mial wene :panna:


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr lis 29, 2006 05:09

adriana81, napięcie ładowania faktycznie nico za niskie, powinno być ponad 14V.
adriana81 pisze:regulator jest nowy dlatego podejrzewam szczotki
regulator napięcia ma szczotki "ze sobą" i jeśli ładowanie jest cały czas to raczej nie jest to wina szczotek. Brak ładowania powinien być sygnalizowany kontrolką.
Z opisu nie wynika czy nie odpala bo nie kręci, czy kręci a nie odpala.
Być może ma jakiś upływ prądu który powoduje rozładowanie aku. Warto to sprawdzić.
Spasób : odpiąć dodatnią klemę od aku, miernik ustawić na duży amperaż ( zazwyczaj 10-20A0 i wpiąć miernik między bolec aku a klemę, odczytać wartość prądu.Oczywiście wszystko musi być wyłączone.Natężenie nie powinno być większe niż 0.02A.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » śr lis 29, 2006 12:21

Hym dziwne to torche. Ja takze mieąłem problem z odpallaniem. Raz zapapalał idelanie a raz wogóle nie zakrecił ale wina tego był bendiks. A tu dziwna sprawa ze aku nowy regulator jest nowy..... Napiszcie cos wiecej czy jak nie odpala to kreci czy wogóle nie daje znaku zycia. Alarm to inna sprawa ale tak jak napisał bodzio_i jesli prąd przez niego pobierany jest w normie to nie on jest sprawcą zamieszania.



Awatar użytkownika
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków

Post autor: witus » śr lis 29, 2006 15:37

Mam podobny problem ! Kupiłem golfa 3 1,5 roku temu i było tak ze czasami odpalał idealnie a czasami po przekręceniu kluczka nie było zadnej reakcji, po kilku miesiącach naprawiło się samo. Jakies 2 miesiące temu zostawiłem zapaloną lampke na noc w aucie i rano nic, trzeba było pchać. jakies 3 tygodnie zostawiłem na 15 minut postojówki a tu nic, trzeba pchać, 2 tygodnie temu grało radio 10 minut i to samo, a dzisiaj rano choć nic nie zostawiłem włączonego po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej reakcji ! co jest grane ? w większości razy odpala idealnie ! czy to rozrusznik się zawiesza ? jak sprawdzić co to jest ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 350 gości