Problem w Golfie II-jce po bocznym uderzeniu w krawęznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Golfiarz22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 20:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Problem w Golfie II-jce po bocznym uderzeniu w krawęznik

Post autor: Golfiarz22 » pt mar 04, 2005 22:46

Witam. Jakiś miesiąc temu miałem boczny poślizg zakończony krawęznikiem-przy prędkości około 30 km/h...uderzyłem centralnie bokiem prawym przednim kołem o wysoki krawęznik. wahacz zgiął się, jak banan (no możenie dosłownie), poszła fegla, ale po wymianie wahacza i zrobieniu zbieżności koło mam około 4 stopnie w minusie. Teraz ściaga mnie na prawo, ale to byc może wina złej zbieżności. jeżdże tak tym autem i to nawet momentami grubo ponad 100 km/h, niby nie tnie opony i nic nie stuka, czyli półośka jest cała. Moje pytanie to - czy jest w Golfie II-jce regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni...i co ewentualnie mogło jeszcze pójść przy tym uderzeniu?. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » pt mar 04, 2005 23:45

jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie '' :okej:



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pt mar 04, 2005 23:58

a robiłeś też kąt pochylenia koła , na diagnostyce powinni i to zrobić przy zbieżności ???



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » sob mar 05, 2005 02:09

z tego co wiem to robia ale za to jest dodatkowa opłata nna tym warsztacie co ja robie to koszt dodatkowy 40zł


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Slawo80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw lut 03, 2005 16:44
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Slawo80 » sob mar 05, 2005 05:05

KATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie '' :okej:
Hmmm...... moze ja sie nie znam ;) ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia ;)
Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem :(

Pozdro:

Slawek.



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » sob mar 05, 2005 20:49

nastawia sie to jak sa dwie sroby na zwrotnicy mocujace macpershon klucz 17-19



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob mar 05, 2005 20:54

Slawo80 pisze:
KATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie '' :okej:
Hmmm...... moze ja sie nie znam ;) ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia ;)
Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem :(

Pozdro:

Slawek.
tam jest bardzo małar egulacja kąta pochylenia koła .Dobrze KATO mówi :pub: :pub:



Slawo80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw lut 03, 2005 16:44
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Slawo80 » sob mar 05, 2005 23:26

miomio1 pisze:
Slawo80 pisze:
KATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie '' :okej:
Hmmm...... moze ja sie nie znam ;) ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia ;)
Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem :(

Pozdro:

Slawek.
tam jest bardzo małar egulacja kąta pochylenia koła .Dobrze KATO mówi :pub: :pub:

Nio ja tam wlasnie na poczatku patrzylem :pub: i w paskudzie tam mozna wiecej uregulowac - a to co jest w goferku to chyba nie zawsze wystarczy zeby dobrze ustawic :( zalezy jak ten sworzen jest wlozony. Na nim jest wieksza mozliwosc regulacji.

Pozdro:

Slawek.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 37 gości