[MK2] problem z zaworami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
[MK2] problem z zaworami
czy ktos wie jak sie reguluje zawory jak sa luzy czy trzeba wymienic zna sie ktos na tym??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
W MK2 z pierwszych dwóch lat produkcji były zawory regulowane płytkami, czyli okrągłymi podkładkami, które występowały w różnych grubościach i się je wymieniało w miarę potrzeby aby luz zaworowy był dobry. Fabryka zaleca sprawdzać luz co 30 tys. km. Ja to w mojej jetce robiłem co 100 a i tak żadko kiedy potrzebna była wymiana płytek.
W nowszych mk2 są poychacze hydrauliczne, nie wymagają regulacji, zmienia się je kiedy zaczynają stukać przy rozgrzanym silniku, bo na zimnym przez chwilę mają prawo stukać. ( w moim aucie które ma 260 tys stuka tylko jeden)
W nowszych mk2 są poychacze hydrauliczne, nie wymagają regulacji, zmienia się je kiedy zaczynają stukać przy rozgrzanym silniku, bo na zimnym przez chwilę mają prawo stukać. ( w moim aucie które ma 260 tys stuka tylko jeden)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
[MK2] problem z zaworami
no moj jest z 1987 r stuka mi zawor moze to byc przyczyna ze trudnosci z odpaleniem i z tzw falowaniem silnika?? a moze ktos sie orientuje miej wiecej ile kosztuje taki zawor?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
chodzi o popychacz hydrauliczny (czyli tzw szklanka) a nie sam zawór (najczęściej). Jeden od 16 do 40 złotych (x8 bo zwykle wymienia sie wszystkie). Niezłe są już po 25 zeta.Konrado8526 pisze:a moze ktos sie orientuje miej wiecej ile kosztuje taki zawor?
[ Dodano: Pon Lis 27, 2006 5:11 pm ]
Sam taki jeden czy dwa stukające popychacze nie w pływa na falowanie obrotów,
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Mam ten sam silnik i ten sam problem, i niewiem jak sie tego pozbyc a ty jzu moze wiesz cos co moze byc przyczyna??Konrado8526 pisze:mam golfa 2 1.8 na wielopunktowym wtrysku gx. za pierwszym razem odpali na chwile silnik wogole nie wchodzi na obroty i tak pare razy a z za ktoryms razem trzeba mocno przegazowac i jako tako chodzi ale faluje:/ pozniej na chwile przestanie i znowu ma takie nie rowne obroty
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Koledzy z GX-ami na ke-jetronicu sporo już napisano o problemach z pracą na benzynie po zagazowaniu wtrysku mechanicznego, wystarczy poczytać kilkanaście tematów z tego forum albo z forum mercedesa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 195 gości