[MK2] problem z zaworami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

[MK2] problem z zaworami

Post autor: Konrado8526 » pn lis 27, 2006 17:19

czy ktos wie jak sie reguluje zawory jak sa luzy czy trzeba wymienic zna sie ktos na tym??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 27, 2006 17:28

W MK2 z pierwszych dwóch lat produkcji były zawory regulowane płytkami, czyli okrągłymi podkładkami, które występowały w różnych grubościach i się je wymieniało w miarę potrzeby aby luz zaworowy był dobry. Fabryka zaleca sprawdzać luz co 30 tys. km. Ja to w mojej jetce robiłem co 100 a i tak żadko kiedy potrzebna była wymiana płytek.
W nowszych mk2 są poychacze hydrauliczne, nie wymagają regulacji, zmienia się je kiedy zaczynają stukać przy rozgrzanym silniku, bo na zimnym przez chwilę mają prawo stukać. ( w moim aucie które ma 260 tys stuka tylko jeden)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

[MK2] problem z zaworami

Post autor: Konrado8526 » pn lis 27, 2006 17:39

no moj jest z 1987 r stuka mi zawor moze to byc przyczyna ze trudnosci z odpaleniem i z tzw falowaniem silnika?? a moze ktos sie orientuje miej wiecej ile kosztuje taki zawor?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 27, 2006 18:09

Konrado8526 pisze:a moze ktos sie orientuje miej wiecej ile kosztuje taki zawor?
chodzi o popychacz hydrauliczny (czyli tzw szklanka) a nie sam zawór (najczęściej). Jeden od 16 do 40 złotych (x8 bo zwykle wymienia sie wszystkie). Niezłe są już po 25 zeta.

[ Dodano: Pon Lis 27, 2006 5:11 pm ]
Sam taki jeden czy dwa stukające popychacze nie w pływa na falowanie obrotów,


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » pn lis 27, 2006 20:37

a orientujesz sie moze co moze miec wplyw na falowanie silnika i na to ze po odpaleniu silnik chodzi nie rownomiernie (rzuca nim) dopiero po dluzszym gazowaniu wjedzie na obroty ale wtedy zaczyna falowac:/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 27, 2006 20:43

Może podpowiemy jak podasz typ silnika, lub rodzaj zasilania, czyli jaki gaźnik lub jaki wtrysk masz w swoim aucie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » pn lis 27, 2006 21:33

mam golfa 2 1.8 na wielopunktowym wtrysku gx. za pierwszym razem odpali na chwile silnik wogole nie wchodzi na obroty i tak pare razy a z za ktoryms razem trzeba mocno przegazowac i jako tako chodzi ale faluje:/ pozniej na chwile przestanie i znowu ma takie nie rowne obroty :crazy:



obywatel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: sob paź 21, 2006 08:33
Lokalizacja: internet

Post autor: obywatel » wt gru 05, 2006 23:08

Konrado8526 pisze:mam golfa 2 1.8 na wielopunktowym wtrysku gx. za pierwszym razem odpali na chwile silnik wogole nie wchodzi na obroty i tak pare razy a z za ktoryms razem trzeba mocno przegazowac i jako tako chodzi ale faluje:/ pozniej na chwile przestanie i znowu ma takie nie rowne obroty :crazy:
Mam ten sam silnik i ten sam problem, i niewiem jak sie tego pozbyc a ty jzu moze wiesz cos co moze byc przyczyna??



Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » pn gru 11, 2006 21:07

jeszcze nie doszedlem do tego la ejak samochod stal w garazu to po przeczyszczeniu swiec odpalil mi normalnie i chodzil rowno ale znowu teraz jest to samo i rano jest mu ciezko zapalic nie wiem o co chodzi:/ w razie jak bedziesz wiedzial daj znac. pozdro



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 11, 2006 21:14

Koledzy z GX-ami na ke-jetronicu sporo już napisano o problemach z pracą na benzynie po zagazowaniu wtrysku mechanicznego, wystarczy poczytać kilkanaście tematów z tego forum albo z forum mercedesa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » wt gru 12, 2006 12:59

no ale ja nie mam zagazowanego wtrysku:)



obywatel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: sob paź 21, 2006 08:33
Lokalizacja: internet

Post autor: obywatel » śr gru 13, 2006 12:36

Konrado8526 pisze:no ale ja nie mam zagazowanego wtrysku:)
No ja tez nie mam gazu, a tutaj akurat mało jest informacji odnosnie tego problemu w tym modelu silnika. Prosze o jakąs pomoc
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 170 gości