O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Globus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: wt cze 06, 2006 07:37
Lokalizacja: BAU
Kontakt:

Post autor: Globus » pt lis 17, 2006 17:42

ayo pisze:Globus,jesli dobrze widze to zasilasz weberka gazem,napisz cos jak ten problem rozwiazałes,i czy Ci autko na gazie chodzi lepiej niz poprzednio?,a moze porobiłbys jeszcze klika fotek z bliska tego gaznika,wiara napewno by skorzystała!..gratulacja z udanego swapu!!,pozdrawiam!

Hej :okej: Do zasiłania wykorzystałem polonezowski mikser taki z dwiema rurkami,dziś byłem u gazownika na ustawieniu dawki ,ale miał wielkie oczy jak webera zobaczył :grin:
Autko teraz na gazie zasówa lepiej niż wczesniej na benzynie,a co do spalania to zobaczymy :kac: Fotki postaram sie zrobić jutro.Pozdrowienia :okej: :okej: :okej:



kolumb84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 21:12
Lokalizacja: Krosno

Post autor: kolumb84 » ndz lis 19, 2006 18:20

Czy mógłby ktoś podać wymiary tej kryzy ze średnicami podziałowymi otworów pod gaźnik to . Zrobilbym sobie kryze na gotowo a potem tylko przelozyl. Z gory dzieki



Czarnyonline
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:39
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Czarnyonline » pn lis 20, 2006 22:15

Po pierwsze gratulacje!!
Mam pytanko, skad jest porywa gaznika??
pozdrowionka



gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » wt lis 21, 2006 09:17

Ja i Globus wykorzystaliśmy część obudowy filtra powietrza od poldka. Trzeba wyciąć kawałek tej obudowy [dolnej] gdzie jest otwór do gaźnika. następnie naspawać blachęna kształt przyszłej obudowy- Globus ma gumę od golfa gtiI a ja od niewiem czego ale pasuje. Potrzeban jest tylko spawarka a najlepiej migomat. Pozdrawiam i powodzenia.

A ja mam taki problem - do pierburga szedł taki kabelek który podłączony był do takiego czujnika w gaźniku.U mnie jak go zmasuję z metalową częścia to włacza się wentylator chłodnicy i pytanie gdzie należy podłączyć ten kabelek????


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » wt lis 21, 2006 10:38

gor7 pisze:A ja mam taki problem - do pierburga szedł taki kabelek który podłączony był do takiego czujnika w gaźniku.U mnie jak go zmasuję z metalową częścia to włacza się wentylator chłodnicy i pytanie gdzie należy podłączyć ten kabelek????
Tez to zauwazyłem i odrazy zapytałem Kamila, podobno jest to jakis dodatkowy bieg wentylatora i nie jest potrzebny ja jezdzilem z odlaczonym.


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt lis 21, 2006 11:41

Czarnyonline pisze:Po pierwsze gratulacje!!
rowniez gratuluje udanego swapu :)
gor7 pisze:A ja mam taki problem - do pierburga szedł taki kabelek który podłączony był do takiego czujnika w gaźniku.U mnie jak go zmasuję z metalową częścia to włacza się wentylator chłodnicy i pytanie gdzie należy podłączyć ten kabelek????
faktycznie jest to dodatkowy bieg wentylatora, ale intencja zastosowania tego czujnika w tymze miejscu jest mi calkowicie nieznana, u mnie caly ten obwod ulegl uszkodzeniu, od 3 lat jezdze bez niego i nic sie nie dzieje.

[ Dodano: Wto Lis 21, 2006 10:50 ]
Aha po ostatnich kilku dniach rozwazan nad slusznoscia zastosowania wiekszego silnika, przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw zmienilem koncepcje. Wiec, do mojego nowego silnika sastosowany bedzie tylko jeden weber w ukladzie klasycznym, zasilana elektrycznie pompa wody, alternator na pasku wielorowkowym bo nie zmieszcze go na wale niestety :( do tego zmieniony bedzie kolektror dolotowy i zeszlifowane tloki w celu zmniejszenia kompresji do 7... wszystko po to zeby mozna bylo zastosowac turbosprezarke z silnika 1,6 TD i intercooler... wiec planuje zrobic chyba pierwszy w dziejach VW silnik 1,6 Turbo Benzynowy z zasilaniem gaznikowym :) zobaczymy co wyjdzie z tego pomyslu i ile taki silniczek zniesie mocy. Obliczenia sa obiecujace glownie dzieki unifikacji czesci stosowanych przez VW i mam nadzieje osiagnac ok 130 KM i 160 Nm. Zyczcie mi powodzenia. W tej chwili tworzona jest elektryczna pompa wody i regenerowany alternator. Jesli chcecie moge zamiescic w jakims temacie na FAQ jak regenerowac samemu alternator VALEO.



Znachor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt lis 30, 2004 23:03
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Znachor » śr lis 22, 2006 16:06

t-tas pisze:zamarza bo chyba z tego co widziałem w innym Twoim temacie założony stożek z przodu jak się nie mylę i pobiera ci zimne powietrze ,a nie podgrzane-pewnie jakby było podgrzane to nawet "Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory" by niezamarzało ale wtedy i inne osiągi (mniej powietrza w powietrzu)
Miałeś na myśli mniej tlenu w powietrzu :-).

pozdrawiam


Kupię:
I. fotel(e) Recaro z elektryką
II. uchylne szyby do MK2.
III. pełna lista gratów (ponad 40 pozycji) do MK2 i MK3, które chętnie kupię [UPDATE x]:

Awatar użytkownika
Globus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: wt cze 06, 2006 07:37
Lokalizacja: BAU
Kontakt:

Post autor: Globus » pt lis 24, 2006 18:08

Hej Witam Wszystkich :okej: Dzis akurat tankowałem gazoline i na 130kilometrów spalił niecałe 14ltr gazu,w tym ze sporo było przygazówek i jazda tylko po miescie na krótkich odcinkach moim zdaniem to niezły wynik.PozdroVWienia



Nelly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lis 25, 2006 14:28
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Nelly » sob lis 25, 2006 16:49

Witam!!! Potrzebuje schemat przylaczenia gaznika do silnika. Nie mam pojecia jak to zrobic mam Vw Golfa 2 1,6 benzyna z roku 1991. Pomozcie mi jak mozecie!! Dzieki i pozdrawiam



Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » sob lis 25, 2006 19:03

Nelly pisze:Potrzebuje schemat przylaczenia gaznika do silnika
Jaki silnik? Jakie przyłączenie i jakiego gaźnika? Szczerze powiem ze nie mam pojecia po czym mowisz. Skoro piszesz w tym temacie to pewnie chcesz zamontowac webera ale trudno mowic tu o schemacie. Montujesz do kolektora i podlaczasz paliwo i to wlasciwie koniec a szczegoły sa w dziale FAQ


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » ndz lis 26, 2006 11:18

Witam po przeczytaniu tego tematu strasznie się nakręciłem na swapik tego gaźnika. Tym bardziej że w garażu gdzieś leżą sobie podobne dwa gaźniczki a ja lubie troche podłubać. Obecnie jeżdze PN ką i ostatnio dała mi się we znaki-mam tego 2EE dość.
Tylko że nurtuje mnie jedna rzecz o której nikt jeszcze nie wspomniał- Co zrobic z tą całą elektryką idącą do gaźnika?? Odpiąć tylko i tyle??Bo jeśli tak to od jutra biore się za reźbienie. Pozdro All


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » ndz lis 26, 2006 11:53

Marszall, zastanawiam sie czy ktos w ogole robił swapa PN'ki wiec chyba dlatego nie znajdziesz info od jakiegos uzytkownika. Ale u mnie np. jest taka dziwna sprawa za mam RF'a ktos załoryzł gaźnik 2EE z całym osprzętem a potem wrocił do 2E2. I u mnie to wyglada tak ze mam sonde ktora nic nie robi i kompa ktory jedyne co robi to "steruje" zapłonem a wlasciwie jest jakos wpleciony w zapłon bo jak odłącze kompa to auto nie odpali. Wiec wudaje mi sie ze jak wywalisz gaznik wszystki przewody od niego spinasz zeby sie nie majtały a reszta to juz tak samo ja w RF'ach. Zycze udanego swapa


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

Awatar użytkownika
wojtass4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
Kontakt:

Post autor: wojtass4 » ndz lis 26, 2006 19:22

Ja po prostu odpiąłem wszystkie przewody idące do gaźnika a kostki sobie teraz wisza swobodnie :bigok:
I właśnie mam PN-kę :bajer:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw lis 30, 2006 09:58

Witam ponownie.Biore się po trochu za swap tylko mam dylemat który gaźnik wybrać:/Mam w garażu dwa jeden z poloneza-FOS, drugi jakiś starszy na licencji WEBER.Ten starszy ma troche inną podstawkę pod filtr taka płaską, polonezowski ma normalinie. Do tego Ten na licencji webera nie ma zaworu ZHS dyszy elektrom. i odpowietrzenia komory pływakowej.
Który będzie lepszy??
Pozdro


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 118 gości