Jak ulepszyc silnik GX?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt mar 04, 2005 11:43

i znowu zaczyna sie


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt mar 04, 2005 11:44

czy ktos sie wypowie na ten temat jeszcze jedna osoba mowi ze to KE-jetronic a druga ze jeszcze takiego nie widziala


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt mar 04, 2005 11:47

Kurna czy to jest cos trudengo pwoiedziec co to za wtrysk i dac jakies porzadne argumenty moze niech wypowiedza sie ci co maja K-jetronic i zabacza czy tak samo wyglada u nich w autkach i ci co maja ke jetronic i napiszcie prosze


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt mar 04, 2005 11:53

A ja myślałem, że ke-jet wygląda troche inaczej????



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt mar 04, 2005 12:43

no widze ze nikt nie umie nam powiedziec co i jak


Danger War Machine Incoming

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » pt mar 04, 2005 22:49

Witam taki sam silnik jak kolega porobił fotki i na bank masz ke-jetr.


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob mar 05, 2005 12:23

zaczyna wszysrko wskazywac ze to ke-jet.


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » sob mar 05, 2005 12:55

jutro wrzuce foto ke-jetronica to sobie porownasz , bo Twoje foto rozdzielacza paliwa jest srednio wyrazne ale moim zdaniem masz k-jetronica bo tak jak napisal TAZ
przy rozdzielaczu nie ma elektronicznego regulatora ciśnienia paliwa
a w ke-jetronicu jest.
pozdro



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob mar 05, 2005 12:59

no dobrze by bylo jak byc wzycil fotki calego silnika i wtrysku ja sobie porownam.


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » sob mar 05, 2005 13:04

no ok jutro rano wrzuce te fotki ke-jetronica w gx-ie



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob mar 05, 2005 13:11

bo juz nic z tego niewiem jeden mowi ze mam k-jeta drugi ze mam ke-jeta


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » sob mar 05, 2005 13:51

Ile wam mozna tlumaczyc wtrysk k-jetronik to jest typowy prosty wtrysk mechaniczny bez zadnej elektroniki.Wtrysk ke-jetronik to jest rozbudowany wtrysk k-jetronik z dodatkiem elektroniki i dla tego pod podszybiem jest prosty komputer.Masz taki komputer i sonde lambde to masz ke-jetronik.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » sob mar 05, 2005 14:24

no dobra ale jesli niema elektronicznego regulatora cisnienia paliwa to rozdzielacz jest od k-jetronica zreszta rozdzielacze od k i ke latwo rozroznic , na rozdzielacz od k-jeta jest to typowo mechaniczny bez elektroniki i jest mozliwosc regolacji mieszanki na kazdy gar osobna kluczem imbusowym(niepamietam jakim) a w rozdzielaczu ke niema regolacji na kazdy gar osobno natomiast jest elektroniczny zawor cisnienia paliwa ktorym to steruje sterownik ten co na podszybiu jest pozatym rozdzielacze od k z regoly byly czarne a od ke srebrne (niewiem czy zawsze ale niewidzialem rozdzielacza od k srebrnego i od ke czarnego) Po tym najprosciej odroznic te dwa typy rozdzielaczea heh niemam pomyslu jak to inaczej slowami opisac



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » sob mar 05, 2005 14:39

Strefa pisze:no dobra ale jesli niema elektronicznego regulatora cisnienia paliwa to rozdzielacz jest od k-jetronica zreszta rozdzielacze od k i ke latwo rozroznic , na rozdzielacz od k-jeta jest to typowo mechaniczny bez elektroniki i jest mozliwosc regolacji mieszanki na kazdy gar osobna kluczem imbusowym(niepamietam jakim) a w rozdzielaczu ke niema regolacji na kazdy gar osobno natomiast jest elektroniczny zawor cisnienia paliwa ktorym to steruje sterownik ten co na podszybiu jest pozatym rozdzielacze od k z regoly byly czarne a od ke srebrne (niewiem czy zawsze ale niewidzialem rozdzielacza od k srebrnego i od ke czarnego) Po tym najprosciej odroznic te dwa typy rozdzielaczea heh niemam pomyslu jak to inaczej slowami opisac
Mala poprawka w KE-jetr tez jest mozliwosc regulacji skladu mieszanki imbusem.Do rozdzielacza paliwa w k-jet. nie idze zadna instalacja elektryczna bo to jest typowy wtrysk mechaniczny jak napisalem wyzej. To ze rozdzielacz wyglada tak samo jak w k-jetr nie mozna tym sie sugerowac.Bylo duzo rodzaji wtrysku ke-jetronik.Moj brat mial taki sam osprzet silnika w audi jak kolega przedstawil na fotkach pare postow wczesniej i w katalogu bylo napisane ze to jest wtrysk KE-JETRONIK.

Odlanczam sie od tematu bo juz sie robi bez sensu.Uwazam ze wszytsko zostalo napisane.K-jetr. prosty wtrysk mechaniczny bez elektroniki i kompoterow.Wtrysk Ke-jetr. z dodatkiem elektroniki.Jest komputer pod podszybiem i sonda w kolektorach jest to wtedy wtrysk ke-jetr .Jak widac do niektorych to niedociera.

pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], IronShadow0Zew i 356 gości