[Passat B5] problem z dobrobionym kluczykiem lub imobilajzer
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Passat B5] problem z dobrobionym kluczykiem lub imobilajzer
Panowie kupiłem pasata i jest taki problem:(posiadam tylko jeden kluczyk zapasowy się złamał,wiec zadzwoniłem do serwisu WV podałem odpowiednie dane i mi dorobili kluczyk i tak kluczyk chodzi autko otwiera się odpala ale zaraz gaśnie i na stacyjce wyskakuje czerwona dioda (kluczyk)w serwisie powiedzieli mi ze zaczyna się psuć skrzynka od centralki , ale na orginalnym kluczyku wszystko chodzi pieknie.co wy na to czy to możliwe ze centralka pada ?
Pyam jescze raz bo poprzedni post został usunięty
Pyam jescze raz bo poprzedni post został usunięty
Ostatnio zmieniony sob lis 25, 2006 18:45 przez baggio, łącznie zmieniany 1 raz.
Ach te serwisy ...
1. Wloz dobry kluczyk do stacyjki i wlacz zaplon (nie silnik hehe).
2. Wloz dorobiony w drzwi kierowcy. Zamknij drzwi i zamknij zamek (przekrecajac). Zostaw otwarte okno gdyby cos poszlo nie tak hehe.
3. Nacisnij przycisk zamykania na dorobionym kluczyku.
4. Poczekaj ze 2 sek. i nacisnij przycisk otwierania - powinien zasygnalizować klaksonem, że kluczyk został przyjęty.
Zaoszczędziłeś 100 i ryzyko, że ktoś wprogramował coś jeszcze
1. Wloz dobry kluczyk do stacyjki i wlacz zaplon (nie silnik hehe).
2. Wloz dorobiony w drzwi kierowcy. Zamknij drzwi i zamknij zamek (przekrecajac). Zostaw otwarte okno gdyby cos poszlo nie tak hehe.
3. Nacisnij przycisk zamykania na dorobionym kluczyku.
4. Poczekaj ze 2 sek. i nacisnij przycisk otwierania - powinien zasygnalizować klaksonem, że kluczyk został przyjęty.
Zaoszczędziłeś 100 i ryzyko, że ktoś wprogramował coś jeszcze
[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]
W ten sposob ma sie niby immo zakodowac ?snowak pisze:Ach te serwisy ...
1. Wloz dobry kluczyk do stacyjki i wlacz zaplon (nie silnik hehe).
2. Wloz dorobiony w drzwi kierowcy. Zamknij drzwi i zamknij zamek (przekrecajac). Zostaw otwarte okno gdyby cos poszlo nie tak hehe.
3. Nacisnij przycisk zamykania na dorobionym kluczyku.
4. Poczekaj ze 2 sek. i nacisnij przycisk otwierania - powinien zasygnalizować klaksonem, że kluczyk został przyjęty.
Zaoszczędziłeś 100 i ryzyko, że ktoś wprogramował coś jeszcze
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Ja w Ibizie TDI 2002 rok robiłem tak:
1. Włącz i wyłącz zapłon (tak, by był włączony do 1 sekundy, jak czekalem dłużej (aż zgazną kontrolki to nie wyszło.)
2. Wyjmij kluczyk ze stacyjki
3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zamykania.
4. Trzymając nadal ten przycisk zamykania, wciśnij 3 razy otwierania.
5. Samochód odpowiada szybkim zamknięciem i otwarciem centralnego zamka
Na wszelki wypadek odsuń się od poduszki powietrznej i trzymaj dzieci w promieniu 50 metrów od samochodu!
Żartowałem
Jeśli sposób jaki podał snowak, nie zadziała, to może w ten się uda. Jeden napewno będzie prawidłowy. Jak się uda, to napisz jak to zrobiłeś, będzie pouczające
Pozdrawiam.
1. Włącz i wyłącz zapłon (tak, by był włączony do 1 sekundy, jak czekalem dłużej (aż zgazną kontrolki to nie wyszło.)
2. Wyjmij kluczyk ze stacyjki
3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zamykania.
4. Trzymając nadal ten przycisk zamykania, wciśnij 3 razy otwierania.
5. Samochód odpowiada szybkim zamknięciem i otwarciem centralnego zamka
Na wszelki wypadek odsuń się od poduszki powietrznej i trzymaj dzieci w promieniu 50 metrów od samochodu!
Żartowałem
Jeśli sposób jaki podał snowak, nie zadziała, to może w ten się uda. Jeden napewno będzie prawidłowy. Jak się uda, to napisz jak to zrobiłeś, będzie pouczające
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
hehe
Nom, to ta 2000 do 2002. Jest o wiele łatwiej, niż w Passku to co opiasłeś
Z modelu na model co raz trudniej, PO CO ONI TO TAK KOMPLIKUJĄ ???? Wie ktoś może?
Fuck, to idąc za ciosem, w Golfie MK6, żeby zakodować pilota trzeba będzie
po włączeniu zapłonu trzasnąc wszystkimi drzwiami,
obejrzeć się w lewym lusterku,
podnieść prawą wycieraczkę,
obejść samochód 2 razy dookoła (a potem 2 razy w drugą stronę),
klasnąć,
otworzyć i zamknąć centralny
i wrzucić oba kluczyki, przez automatycznie domykającą się szybę do środka.
Na wszystko będzie tylko 15 sekund! Jak nie to REPLAY
Wtedy w radiu się włączy na full "We are the champions" i kluczyk zakodowany
Na koniec zostaje wezwać ludzi z ASO, żeby nieinwazyjnie wydobyli klucze z auta
Pozdrawiam
Nom, to ta 2000 do 2002. Jest o wiele łatwiej, niż w Passku to co opiasłeś
Z modelu na model co raz trudniej, PO CO ONI TO TAK KOMPLIKUJĄ ???? Wie ktoś może?
Fuck, to idąc za ciosem, w Golfie MK6, żeby zakodować pilota trzeba będzie
po włączeniu zapłonu trzasnąc wszystkimi drzwiami,
obejrzeć się w lewym lusterku,
podnieść prawą wycieraczkę,
obejść samochód 2 razy dookoła (a potem 2 razy w drugą stronę),
klasnąć,
otworzyć i zamknąć centralny
i wrzucić oba kluczyki, przez automatycznie domykającą się szybę do środka.
Na wszystko będzie tylko 15 sekund! Jak nie to REPLAY
Wtedy w radiu się włączy na full "We are the champions" i kluczyk zakodowany
Na koniec zostaje wezwać ludzi z ASO, żeby nieinwazyjnie wydobyli klucze z auta
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 455 gości