[mk 2] Wtrysk rozruchowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
... no cóż... dzięki pepu... i tak mi pomogleś... dużo..
Nie wiem ale chyba oddam auto mechanikom jakimś...bo nie mam pojęcia co nie działa...chyba coś nie tak jest z tym rozdzielaczem paliwa skoro nie podaje paliwa do wtryskiwaczy..;/
Nie wiem ale chyba oddam auto mechanikom jakimś...bo nie mam pojęcia co nie działa...chyba coś nie tak jest z tym rozdzielaczem paliwa skoro nie podaje paliwa do wtryskiwaczy..;/
Ostatnio zmieniony czw lis 23, 2006 19:55 przez tirsone, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ale kolerdzy przecież wyraźnie widać na schemacie co zapodałem i na fotce, że wtryskiwacz rozruchowy jest zasilany poprzez coś co jest nazwane zegarowy wyłącznik termiczny. I on w zależności od temperatury reguluje czasem działania wtryskiwacza.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Masz rację ...mi akurat bardzo się przydało to co jest na tym schemaciku od Ciebie. Teraz mam inny problem bo nie wiem kiedy zaczynają działać te "główne" wtryskiwacze... nie wiem czy one działają już po odpaleniu silnika czy załączają się wcześniej...razem z tym rozruchowym... bo mi auto "chce" odpalić ale coś chyba jest nie tak z rozdzielaczem..Paweł Marek pisze:le kolerdzy przecież wyraźnie widać na schemacie co zapodałem i na fotce, że wtryskiwacz rozruchowy jest zasilany poprzez coś co jest nazwane zegarowy wyłącznik termiczny. I on w zależności od temperatury reguluje czasem działania wtryskiwacza.
Kolego a moze wiesz co moze byc jezeli mi wtryskiwacz nie podaje paliwa przy rozruchu .Paweł Marek pisze:Ale kolerdzy przecież wyraźnie widać na schemacie co zapodałem i na fotce, że wtryskiwacz rozruchowy jest zasilany poprzez coś co jest nazwane zegarowy wyłącznik termiczny. I on w zależności od temperatury reguluje czasem działania wtryskiwacza.
dopiero jak podłaczyłem mase do zielonego przewodu przy wtryskiwaczu to zaczał podawac ale w tym przypadku podaje takze na rozgrzanym silniku i mi go zalewa co to moze byc moze byc walniety ten włacznik czasowy???????
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
bardzo możliwe że jest walnięty, o ile masz dobrze wszystko podpiętepepu12 pisze:mi go zalewa co to moze byc moze byc walniety ten włacznik czasowy???????
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Siemka widze że też walczysz z losem:] telefon wysyłam na priva.... a co do foty to zaznaczyłem 3 punkty które nie wiem ja są podłaczone bo troszkę słabo widać skąd biegną kable...ale..
1. Czy do tej wtyczki idzie tylko 1 kabel? ewentualnie skąd idzie drugi?
2. Czy koniec 2 i 3 to końce jednego i tego samego kabla?
Jeśli możes to w Paincie narysuj kolorami co i jak biegnie na tym schamacie to powiem Ci jak to u mnie wygląda...
1. Czy do tej wtyczki idzie tylko 1 kabel? ewentualnie skąd idzie drugi?
2. Czy koniec 2 i 3 to końce jednego i tego samego kabla?
Jeśli możes to w Paincie narysuj kolorami co i jak biegnie na tym schamacie to powiem Ci jak to u mnie wygląda...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości