[MK3....1Z] SYNCRO + KLIMA + INNE- pytania do fachowców ;)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 05, 2006 11:47

greg pisze:co z płynem hamulcowym i ewentualną pompą ABS jeśli masz
teraz jest przewrócone Audi- dałem korek od Mondeo kumpla, bez pływaka i też go folią uszczelniłem.

A czy płyn może coś zaszkodzić pompie od ABS? Może i płyn hamulcowy lepiej zlać? I tak go nie wymieniałem od lutego (od zakupu).
Podsumowując- lepiej dla ABS to zlać?

90 stopni się nie da, jakieś 70-80 z tego co widzę po Audi. Jest tak, że między krawędź dachu, a podłoże mieści się koło zapasowe z opona 75 na 13".
Heh, siadłem i poilczyłem, że kąt wynosi około 74*80' :D Dokladność obiczeń piorunująca, ale wymiary do obliczeń niedokładne :bigok:

A jeszcze a propos tego radia z Mondeo. Znalazłem na emule cały zestaw do 'zgadywania' kodów w samochodach różnych marek. Udało się to rozkodować 3 cyfrowym kodem, ale tych programików do Forda było 4. I właściwy kod podał programik do.. innego modelu radia. Nie wiem czemu tak. Któryś z krótszych numerów z etykietki wpisalem w niego, nie ten najdłuższy. Łącznie powstały 4 kody (2 czterocyfrowe, 2 trzycyfrowe) i pierwszym 3-cyfrowym się udało :)
Dzięki, oczywoście + za wszystko :pub: pozdarwiam



greg

Post autor: greg » ndz lis 05, 2006 12:36

Grzesiekk1982 pisze:A czy płyn może coś zaszkodzić pompie od ABS?
nie o to mi chodziło tylko zapowietrzenie pompy ABS ...



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 05, 2006 12:59

Jeśli się odpowietrza układ hamulcowy z ABS, to się to robi na włączonym zapłonie (w sumie to diesel, ale trudno inną nazwe znaleźć :D ). Wtedy się prawodłowo powinien odpowietrzyć.
Czyli lepiej zlać ten płyn? Bo i tak wypadało by go wymienić, czy zostawić z uszczelnionym korkiem a wymienić przy innej okazji).
Pozdrawiam.



greg

Post autor: greg » ndz lis 05, 2006 13:14

nie mam pewności - ale w serwisie tłumaczono mi że w ABS pompę odpowietrza sie ciśnieniowo - jeśli jest tak faktycznie - to lepiej będzie - przed robotą - zapełnić pod korek płynem - zafoliować uszczelnić zbiorniczek żeby nie wyciekło, a następnie - wymienić po robocie płyn poprzez dolewanie do zbiorniczka a wypuszczanie przy zaciskach.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt lis 24, 2006 20:48

odpowietrzanie cisnieniowe jest stosowane na serwisach dlatego ze jest wygodniejsze i dokladniejsze... najlepiej spusc olej z silnika i inne plyny ktore moga sie wylac. Mysle ze reszcie nie bedzie przeszkadzala lezaca pozycja. Odlacz tez aku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości