[MK2 1.3i] Pali 12l/100, sonda wymieniona

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

[MK2 1.3i] Pali 12l/100, sonda wymieniona

Post autor: SLAWEK_1 » pt lis 24, 2006 16:32

Witam jestem nowicjuszem na forum i w imieniu kolegi przedstawiam wam jego problem .
Wiec jest to golf 2 z 90r.1.3i pełen wtrysk i na 100km pali ok 12l PB95. Gazu nie ma:(
był u mechaników kliku i niestety nikt nic nie naprawił a miał wymieniana sondę lambda.Proszę o pomoc

I mam jeszcze takie pytanko czy może być to wina przepływomierza a jak jest to nie wiem gdzie więc wklejam fotkę silnika.Obrazek :grrr:
Ostatnio zmieniony pt lis 24, 2006 17:09 przez SLAWEK_1, łącznie zmieniany 1 raz.



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

12/100

Post autor: Andrzej1 » pt lis 24, 2006 17:02

Witam.
Mało danych. Jakie obroty po nagrzaniu silnika,co z temperaturą silnika (co wskazuje
wskażnik to nie jest ważne)Ecu ma swój wskażnik.Co z termostatem?
Wszystko jest ważne.Andrzej.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: [MK2 1.3i] Pali 12l/100, sonda wymieniona

Post autor: RobertP » pt lis 24, 2006 17:19

SLAWEK_1 pisze:Witam jestem nowicjuszem na forum i w imieniu kolegi przedstawiam wam jego problem .
Wiec jest to golf 2 z 90r.1.3i pełen wtrysk i na 100km pali ok 12l PB95. Gazu nie ma:(
był u mechaników kliku i niestety nikt nic nie naprawił a miał wymieniana sondę lambda.
problem może być z z automatycznym ssaniem,
moze źle złożone (tam jest taka sprężynka) lub jest zacięte lub zacina się
SLAWEK_1 pisze:I mam jeszcze takie pytanko czy może być to wina przepływomierza a jak jest to nie wiem gdzie więc wklejam fotkę silnika
nie sądze żeby winą tak duzego spalania był przepływomierz
raczej on powoduje zmiejszenie mocy auta
oznaczyłem Ci gdzie jest Twoja przepływka, masz tam podpięte kabelki
Obrazek


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

Re: 12/100

Post autor: SLAWEK_1 » pt lis 24, 2006 22:04

Andrzej1 pisze:Witam.
Mało danych. Jakie obroty po nagrzaniu silnika,co z temperaturą silnika (co wskazuje
wskażnik to nie jest ważne)Ecu ma swój wskażnik.Co z termostatem?
Wszystko jest ważne.Andrzej.
OBROTY SILNIKA PO NAGRZANU Są NORMALNE, BO SIę ZMNIEJSZAJą (NIE SPRAWDZALEM- NIE MAM OBROTOMIERZA)
Z MOICH OBSERWACJI WYNIKA żE SILNIK NAGRZEWA SIę DłUGO, ALE Wąż łąCZąCY TERMOSTAT Z DOLNYM WYJśCIEM CHłODNICY ROBI SIę CIEPłY PO KILKU MINUTACH OD URUCHOMIENIA
"Ecu ma swój wskażnik"??? MOżESZ MI TO WYJAśNIć



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: 12/100

Post autor: RobertP » sob lis 25, 2006 22:02

SLAWEK_1 pisze:Z MOICH OBSERWACJI WYNIKA żE SILNIK NAGRZEWA SIę DłUGO, ALE Wąż łąCZąCY TERMOSTAT Z DOLNYM WYJśCIEM CHłODNICY ROBI SIę CIEPłY PO KILKU MINUTACH OD URUCHOMIENIA
z nagrzewaniem silnika masz OK, nie martw sie o to ja jeździłem od
lutego do maja bez termostatu i jakoś nie zauważyłem zbyt większego
spalania nie patrz na termostat on tak dużo nie wpływa na spalanie
przy nie dogrzanym silniku, szukaj przy automatycznym ssaniu problemu...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

Post autor: SLAWEK_1 » ndz lis 26, 2006 18:05

RobertP pisze:szukaj przy automatycznym ssaniu problemu...
Możesz mi zaznaczyć na zdjęciu, w którym to jest miejscu?? i jeszcze jedno- samemu można to zrobić czy trzeba jechać do specjalisty.



much7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 13:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: much7 » ndz lis 26, 2006 18:36

SLAWEK_1, i co dostałeś tą fotkę z informacją gdzie jest to automatyczne ssanie?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 26, 2006 18:54

jesli auto nagrzewa sie dlugo i do tego dolny waz szybko robi sie cieply wymien termostat bo auto jezdzi na ssaniu, ktore jest tu wykonywane elektronika a nie sprezynkami... to jest wielopunkt:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

Post autor: SLAWEK_1 » ndz lis 26, 2006 19:53

much7 pisze:SLAWEK_1, i co dostałeś tą fotkę z informacją gdzie jest to automatyczne ssanie?
Nie. Nie dostałem. Jak możesz prześlij na forum



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » wt lis 28, 2006 20:36

W tym silniku za sterowanie ssaniem odpowiada nibieski czujnik temperatury płynu chłodzącego który siedzi na obudowie termostatu (ten bliżej głowicy)po lewej stronie pod aparatem zapłonowym. Obok po prawej jest czarny czujnik teperatury który odpowiada za wskazanie na desce rozdzielczej.
Pzdr. :okej:


VWpower Golf

SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

Post autor: SLAWEK_1 » wt lis 28, 2006 22:18

GENE pisze:W tym silniku za sterowanie ssaniem odpowiada nibieski czujnik temperatury płynu chłodzącego który siedzi na obudowie termostatu (ten bliżej głowicy)po lewej stronie pod aparatem zapłonowym. Obok po prawej jest czarny czujnik teperatury który odpowiada za wskazanie na desce rozdzielczej.
Pzdr. :okej:
Mam do Ciebie pytanko. Co może się stać jak zamienię przewody od tych czujników(może właśnie są zamienione i tyle pali)???



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lis 28, 2006 23:41

wtyczki sa kolorem przypisane do czujnika, zrob termostat


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » śr lis 29, 2006 09:09

Nie zamieniał bym wtyczek na czujnikach. Można sprawdzić omomierzem czujnik. Na zimnym silniku na niebieskim czujniku jest ok 2-3 kohm, a po rozgrzaniu powinno być na nimn około 250-300 ohm. Po za tym zacznij od wymiany termostatu. No i sprawdz niebieski czujnik i czy przypadkiem może już przewody nie są zamienione. Kolor wtyczki tak jak pisał evolution jest taki sam jak kolor czujnika.
Pzdr.


VWpower Golf

SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

Post autor: SLAWEK_1 » śr lis 29, 2006 19:25

Ok. Sprawdzę. Dzięki za porady.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości