[MK3] Problem z temp i termostatem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Problem z temp i termostatem
Witam.Tak jak w temacie sprawa chodzi o temperature mojego golfa 1,8 ABS.Mianowcie w czasie jazdy maksymalna temperatura to 80 stopni.Myslałem że to wina termostatu,awięc kupiłem nowy firmy Wahler założyłem i z tego co zauważyłem to do temperatury jego otwarcia trzyma wąż od chłodnicy dolny jest zimny póżniej około temperatury 85 robi sie ciepły.Niby wszystko ok ale jak tylko ruszyłem z miejsca to po chwili z temperatury 90 spadł znowu na 80 i więcej niechce podejść,chyba że jak postoje.Czego to może byc wina,bo czujnik temperatury wydaje mi sie tez dobry bo jak już dobije powyzej 90 na postoju to wentylator sie załącza.Błagam o pomoc bo juz niewiem co to może być.Dziękuje i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony śr lis 22, 2006 23:03 przez Klikuś, łącznie zmieniany 1 raz.
temperatura tez zalezy opd styl;u jazdy jesli jezdzisz spokojnie to taka tem. Ci sie utrzyma ale jesli bedzie autko na obrotach to bedzie wyzsza. Mozesz sprubowac jeszcze przyslonic chlodnice jakims kartonikiem ( ja tak robie na zime( szybciej sie zagrzewa silniczek
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
adam-gda pisze:temperatura tez zalezy opd styl;u jazdy jesli jezdzisz spokojnie to taka tem. Ci sie utrzyma ale jesli bedzie autko na obrotach to bedzie wyzsza. Mozesz sprubowac jeszcze przyslonic chlodnice jakims kartonikiem ( ja tak robie na zime( szybciej sie zagrzewa silniczek
tylko jak zasłonisz chłodnice to silnik nie pozbywa sie ciepła... chyba ze ktos jezdzi tylko wolno hehe
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie denerwuj się, cała masa golfów tak ma. W czasie jazdy schłodzony płyn w chłodbicy wpływa do silnika króćcem w którym jest czujnik temperatury. Ale do termostatu już zimny nie dociera bo ogrzewa się w silniku, więc termostat się nie zamyka. Przyjmij że dopiero spadki w czasie jazdy poniżej 73-75 stopni wskazują na konieczność wymiany termostatu.Klikuś pisze:Własnie ze do temperatury 85-90 nagrzewa sie tylko jak dłużej postoje,ale jak tylko rusze to po chwili zaczyna spadać do około 77-80 i wiecej niedaje rady.Powoli doprowadza mnie to do szału.Może viagre wsypac do płynu do bedzie stał równo (hehe żartuje)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 22:01
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontakt:
Witam - mam wątpliwość podobną jak koledzy
dziś jest 23,11,06 - pogoda jak za oknem - nie za zimno- nie za ciepło i mam też podobny problem.
po przejechaniu ok6km temp silnika (według wskazówki licznika) nie pokazała mi 70 stopni - było jakieś 65stopni. Wobec tego mam pytanie czy też powinienem wymienić termostat (w silniku 1,6)?
dziś jest 23,11,06 - pogoda jak za oknem - nie za zimno- nie za ciepło i mam też podobny problem.
po przejechaniu ok6km temp silnika (według wskazówki licznika) nie pokazała mi 70 stopni - było jakieś 65stopni. Wobec tego mam pytanie czy też powinienem wymienić termostat (w silniku 1,6)?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
na podstawie tego co napisałeś nie da rady ocenić. 6 km to jeszcze może być za mało jak od razu szybko jechałeś.wojtas.l pisze:Witam - mam wątpliwość podobną jak koledzy
dziś jest 23,11,06 - pogoda jak za oknem - nie za zimno- nie za ciepło i mam też podobny problem.
po przejechaniu ok6km temp silnika (według wskazówki licznika) nie pokazała mi 70 stopni - było jakieś 65stopni. Wobec tego mam pytanie czy też powinienem wymienić termostat (w silniku 1,6)?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości