[MK3 1.4] Problem z zapłonem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » ndz lis 19, 2006 00:09

hello :) ja tez mam 4 biegową golfine 1.4 i pali mi ok 7-8 l w miesie a a trasie ok 6.2



Awatar użytkownika
rerekumkum
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:29
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Post autor: rerekumkum » ndz lis 19, 2006 00:25

ale z tematu zbiegliscie :P to ja tez... tez mam ten silniczek (1.4) a spalanie mam w opisie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112108&postdays=0&postorder=asc&start=105

Awatar użytkownika
Xena
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 00:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Xena » ndz lis 19, 2006 00:51

chyba musze sie wybrać w takim razie z moim Czołgiem do lekarza :(


Młody będziesz tylko raz, wiec nie marnuj sił, nie bądź głupcem to Twój czas wykorzystaj go!!!

Awatar użytkownika
wluczykij44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lis 16, 2006 23:10
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: wluczykij44 » śr lis 22, 2006 13:35

wielkie dzieki

co do spalania narazie zaduzo nieprzejechalem ale wyszlo mi jakies 6L poza miastem i jakos 7-8 w miesie zalezy od gęstości korków :] silniczek 1.4 60KM i 5 biegowa skrzynia, tyle, ze w kombi jest chyba inna niż w zwyklym golfie.
A co do zaplonu widze, ze glównie opstawiamy czujnik sprawdze tylko najpier wymienie kolektor wydechowy bo sie rozpękł i dmucha mi na głowice.
Mam chyba pecha co do mechaników w serwisie dorogo, a i tak nic niepotrafią zrobic, a podwurkowi mechanicy to zalezy jak sie trafi.
Jak zacznie wszystko działać to napisze.
mam pytanko do bodzio_i ten silnik ten silnik co podales w poscie dotyczy mojego modelu czy musze sobie odszukać w tej tabeli ?
pozd

[ Dodano: 30 Lis 2006 21:30 ]
witam wszystkich

autko po ogólnym przeglądzie.
przyczyna braku zapłonu na zimnym silniku:

1. czujnik temperatury (cztero wejściowy z żółtym kołnieżem).
2. kopółka oraz przewód wyskokiego napięcia (jak było wilgotno sypały się
niebieskie iskry, przebicie na końcówce kabla przy cewce).
pozostał palec rozdzielacza do wymiany i może cewka, ale narazie wszystko'
działa.
3. przestawiony rozrząd o 1 ząbek.

narazie jeździmy zobaczymy co dalej.
dzieki za pomoc, dla wszystkich. :bigok:

pozd


i've got sunshine in my back -> my futrue is coming on !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 262 gości