drzwi pasazera - zamek MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
drzwi pasazera - zamek MK3
w moim golfiku mam centralny , i od drzwi kierowcy wszystko sie otwiera, natomiast w drzwiach pasazera zamek nie reaguje na kluczyk???
dlaczego???? moge krecic kluczykiem i nicccc
zna ktos odpiowiedz???
pozdrawiam....
dlaczego???? moge krecic kluczykiem i nicccc
zna ktos odpiowiedz???
pozdrawiam....
- tomileszek
- VW.tomi.pl
- Posty: 99
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 22:24
- Lokalizacja: Kłobuck
- Kontakt:
m
mam to samo w swoim golfiku.jak sie troche ociepli to rozbiore tapicerke i zajrze. Mam pytanie odnosnie mocowania tapicerki w drzwiach (srobki, zatrzaski) na co uwazac? Mam szyby el.
Dude wher's your car?
Gdyby to była płetwa ,to newswen by słyszał zgrzyt przy otwieraniu auta kluczykiem po tej stronie a otwierając dźwi po stronie kierowcy płetwa od pasażera nie powinna się ruszac tylko działa wtedy membrana . a co do zatrzasków ,zdejmując tapicerę to jest nie uniknione że cos ciężko będzie szło , a folię staraj się odklejać od dźwi a nierwać!!! później będzie ją można jeszcze przykleić .Gdybys miał chęć przyjechać na Mazury to w tej sprawie służę pomocąfragy pisze:Ale to ułamana jest płetwa od wkładki chyba....
i nie trzeba tapicerki rozbierac tylko klamke wyjac i ewentulanie wymienic ułamana czesc.
Czy miomio1 widziałes jak jest klamka skonstruowana w mk3? Wkładka jest zakonczona pentelka a w nia włozona jest płetwa, ta płetwa czesto sie łamie i wtedy jest własnie taki efekt ze obracajac kluczem nic sie nie dzieje bo wkładka nie ma połaczenia z zamkiem. Wiec nie rozumiem ska dmiałby wziac sie zgrzyt? Nawet sam vw stwierdził ze zrobił kiszke z tym i zmienił wkładki na z wieksza pentelka i płetwy grubsze w tym miejscu.
Zgrzyt stąd,że to jest element odlany (żeliwo ) i przy przekręcaniu zamka od strony tak jak pisze newswen słychać czy coś pękło .A co do płetwy to ona tak nie pęka ,najczęściej pęka druga strona tzw. pazur który jest włożony w oczku wkładki .
Już to przerabiałem w swoim golfiku i wiem co słychać gdy coś pęknie . A co może jemu sprężynować?????------------pęknięta płetwa ??? tak jak piszesz fragy . Tylko może spręzynować powietrze które jest w membranie . Czyli zawiesił się mechanizm membrany . A co do skonstruawania klamki w MK3 to nie musisz mi tłumaczyć fragy zasadę jej działania.
Już to przerabiałem w swoim golfiku i wiem co słychać gdy coś pęknie . A co może jemu sprężynować?????------------pęknięta płetwa ??? tak jak piszesz fragy . Tylko może spręzynować powietrze które jest w membranie . Czyli zawiesił się mechanizm membrany . A co do skonstruawania klamki w MK3 to nie musisz mi tłumaczyć fragy zasadę jej działania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 525 gości