[MK3] Wskaznik temp cieczy chlodzacej nic nie wskazuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

snowak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: wt maja 02, 2006 16:13
Lokalizacja: z drogi

Post autor: snowak » ndz lis 19, 2006 19:00

Jedynie będzie ci żarł więcej paliwa - no i zużycie oleju troszkę może wzrosnąć przez jazdę na ciągłym ssaniu (chodzi o trasę).
Ale nawet przy całkowicie otwartym termostacie na postoju musi się nagrzać. Jeśli temperatura nie rośnie na wskaźniku na postoju to walnięty jest czujnik i/lub przewody łączące z kompem (czujnik, licznik) i/lub licznik i/lub silniczek w liczniku.

Jeśli masz walnięty czujnik to za bogata mieszanka może zamordować kata.


[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz lis 19, 2006 19:21

tomeks69, napisz chociaż jaki masz silnik , jaki golf 2.3.3.5 ?? bo tak to mozemy sobie tylko powróżyć
prawdopodobnie padł ci czujnik temperatury ( po prostu nie wysyła sygnału na zegary, do sterownika silnika może wysyłac dobry sygnał)
i poprawnie nazwij temat bo MOD go skasuje


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lis 19, 2006 20:30

Kup czujnik i litr płynu do chłodnicy,Odessaj wężykiem ze zbiorniczka ile się da i wymień ten czujnik.dolej płynu,odpowietrz i zobacz co sie wtedy będzie działo
tomeks69 pisze:nie dziala, ok, na 99% termostat
Odpal maszyne i trzymaj na 2500 obrotów niech się grzeje, i dotykaj ręką wąż człodnicy dolny i górny i zobacz przy ilu sopniach pójdzie wentylator ( około 90? obieg chłodnicy się otwiera i włącza się wiatrak)

[ Dodano: Nie Lis 19, 2006 19:32 ]
snowak pisze:to walnięty jest czujnik
zmierz omomierzem rezystance na czujniku, heh, tylko jaki to motor?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz lis 19, 2006 21:45

padl czujnik temp cieczy chlodzacej.mialem to samo u siebie w mk2.wymienilem i byla gitara.a gdyby padol termostat to na postoju gdybys go przypilowal to by sie nagrzal.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz lis 19, 2006 21:59

jesli masz dobry termostat i wlacza ci sie wentylator od chlodnicy to smialo mozesz jechac.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lis 19, 2006 22:15

tomeks69 pisze: wymieniac czujnik w uk czy wymieniac po powrocie
ja bym wymienił - patrz wyżej



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz lis 19, 2006 22:27

w sumie to bardzej doswiadczeni maja pewnie racje :pub: wiec wynien go na wszelki wypadek na pewno w UK nie jest drogi a sam go wymienisz bez problemu



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » pn lis 20, 2006 03:23

Sprawdz czy przewody odchodzace od czujnika nie sa przerwane dlatego mogl ci nachwile zadialac.
A co do wymiany patrzac od gory na czujnik po prawej stronie masz zawleczke.
Wyciagasz zawleczke ciagnac ja w prawo ale najpierw odczepiasz kostke z kablami od czujnika. Wyciagasz stary czujnik z krocca wkladasz nowy wciskasz zawleczke i podlaczasz kostke.
Pamietaj zeby wymieniac na zimnym silniku zebys sie nie poparzyl, bo wyciagajac cujnik wyleci Ci z pol litra wody.
Pozdrawiam



snowak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: wt maja 02, 2006 16:13
Lokalizacja: z drogi

Post autor: snowak » pn lis 20, 2006 12:35

Start

Zalać do odpowiedniego poziomu i zakręcić korek.
Uruchomić silnik i poczekać aż włączy się wentylator.
Zgasić i poczekać aż wystygnie.
Uzupełnić płyn w razie potrzeby

Finito


[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]

Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » pn lis 20, 2006 15:43

tomeks69 pisze:a nie trzeba miec jeszce czasemodkreconego zbiornika wyrownawczego???
Jak masz zakrecony korek w zbiorniczku podczas wymiany czujnika to wyleci ci mniej wody z ukladu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 315 gości