[MK3] Stuki w moim Variancie:( nie wiem co to

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

[MK3] Stuki w moim Variancie:( nie wiem co to

Post autor: PIT_BULL » pt lis 17, 2006 18:14

witam jak w temacie cos mi stuka z tylu w okolicy tylniego kola!jest to dzwiek jakby rura byla luzna i obijala sie o podwozie ale niestety to nie to !bo rure zdemontowalem i nadal stualo druga sprawa skojarzylem jak by kolo luzne ale tez zonk nie ma zadnego luzu,gume (silentblock)miedzy podwoziem a belka szarpalem lyzka do opon i tez nie wyczulem luzu a nadal stuka co to moze byc juz mnie to ROZWALA!!moze ktos sie spotkal z czym takim!!aha dodam ze czy auto puste czy tez zaladowane(250 kg w bagazniku i 4 osoby) to i tak i tak stuka:( prosze o wypowiedzi moze ktos sie spotkal z takim czyms!!
Ostatnio zmieniony pt lis 17, 2006 20:18 przez PIT_BULL, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » pt lis 17, 2006 18:18

Może zapasówka?


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » pt lis 17, 2006 18:21

bomberxl pisze:Może zapasówka?
teoretycznie tez o tym myslalem ale to powinno stukac jak wjade w dziure lub kraweznik albo prawa albo lewa strona a tu tylko jak lewa;(


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 17, 2006 18:22

PIT_BULL pisze:a belka szarpalem lyzka do opon i tez nie wyczulem luzu a nadal stuk
tak silentblocka zyzytego nie sprawdzisz chyba że juz gumy w nim nie bedzie !!!

[ Dodano: Pią Lis 17, 2006 17:28 ]
Wysłany: Czw Sie 10, 2006 14:16
dziejo
Forum Master
vw not death !



Auto: MK3 GL 1.8 LPG
Silnik: AAM
Pomógł: 107 razy
Wiek: 35
Posty: 1232
Skąd: ŻORY grupa ŚLĄSK


Wysłany: Sro Cze 21, 2006 15:46
oj ludzie ludzie !!!!!!!!!!!!! to prawda że moze walic simmerblock ale kto wam powiedział ze to jest banalna sprawa z wymianą sama gume wyciągnac łatwo ale zostaje własnie ta tuleja ale może od początku obiawy wybitych tulej sa takie ze podczas szybszej jazdy gdzies na koleinach albo zaoranym asfalcie tył auta nosi (pływa)to po 1 a po2 walenie z tyłu podczas przejazdu własnie po torach kolejowych tramw itp pojedyncze stuki wiem co pisze pół roku jezdziłem z tym i w ostatni weekend wymieniłem 2 sztuki nie jest to takie łatwe w zsadzie tylko 1 śrubę odkręcic

[ Dodano: Sro Cze 21, 2006 16:00 ]
może się to przyda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- oczywiście kanał i ayto na koziołku najgorzej jest z tą stroną gdzie jest korektor hamowania jest on przykręcony na 2 inbusowe śruby 8 inbus jak tego nie odkrecimy to popuszczamy całe mocowanie belki w dół z tej strony gzdie wymieniamy aż korektor ham zejdzie ponizej sruby mocującej tuleje i tak nie uda nam sie jej wyjąc ponieważ jest ona wsadzona łbem od korektora i zostało mi uruchomic kontówkę uciełem łeb opusciłem całą belke i od strony nakretki wyjąłem teraz w zasadzie zacznie się operacja do tego pobijak ciezki młotek opalarka rurka wypalamy lub rozwiercamy wewnetrzna gume wtedy wyjgzie nam tuleja ta co była zatopiona w gumie zbijamy pobijakiem - majzlem krawędz zewnetrznej tulei do srodka i majzlem nacinamy ja max do wewnątrz w jednym punkcie o pózniej pobijakiem do okoła mocne szlagi w między czasie podgrzewamy tuleje dość solidnie kiedy już nam wyjdzie drobnym papierm szlifujemy i czyscimy szmatką smarujemy smarem wewnetrzna częć tej tulei i teraz musimy uszykować sobie srube 12 dłuższą od tej co ją zniszczyliśmu dajeny od zewnętyrznej strony ( ja akurat dałem klocek z drzewa i dużą podkładkę i pomału skręcająć pobijałem delikatnie po tulei od wewnętrznej strony kiedy to wszystko weszło dałem nowa srubę ale juz nakretka od korektora skreciłem i jest o niebo lepsza jazda samPRRZYJEMNOSC I SATYSFAKCJA że sam zrobiłem powodzenia potencjalnym wymieniaczom tulei :pub: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
gkon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gkon » pt lis 17, 2006 18:32

a może to osłona termiczna wydechu przykręcana do samochodu, u mnie tak stuka jak wsiadam do samochodu i ruszęnim lekko


[url=http://cb-radio.pl][img]http://img209.imageshack.us/img209/7227/cbradio1zl2.png[/img][/url]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » pt lis 17, 2006 19:27

dziejo pisze:
PIT_BULL pisze:a belka szarpalem lyzka do opon i tez nie wyczulem luzu a nadal stuk
tak silentblocka zyzytego nie sprawdzisz chyba że juz gumy w nim nie bedzie !!!

[ Dodano: Pią Lis 17, 2006 17:28 ]
Wysłany: Czw Sie 10, 2006 14:16
dziejo
Forum Master
vw not death !



Auto: MK3 GL 1.8 LPG
Silnik: AAM
Pomógł: 107 razy
Wiek: 35
Posty: 1232
Skąd: ŻORY grupa ŚLĄSK


Wysłany: Sro Cze 21, 2006 15:46
oj ludzie ludzie !!!!!!!!!!!!! to prawda że moze walic simmerblock ale kto wam powiedział ze to jest banalna sprawa z wymianą sama gume wyciągnac łatwo ale zostaje własnie ta tuleja ale może od początku obiawy wybitych tulej sa takie ze podczas szybszej jazdy gdzies na koleinach albo zaoranym asfalcie tył auta nosi (pływa)to po 1 a po2 walenie z tyłu podczas przejazdu własnie po torach kolejowych tramw itp pojedyncze stuki wiem co pisze pół roku jezdziłem z tym i w ostatni weekend wymieniłem 2 sztuki nie jest to takie łatwe w zsadzie tylko 1 śrubę odkręcic

[ Dodano: Sro Cze 21, 2006 16:00 ]
może się to przyda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- oczywiście kanał i ayto na koziołku najgorzej jest z tą stroną gdzie jest korektor hamowania jest on przykręcony na 2 inbusowe śruby 8 inbus jak tego nie odkrecimy to popuszczamy całe mocowanie belki w dół z tej strony gzdie wymieniamy aż korektor ham zejdzie ponizej sruby mocującej tuleje i tak nie uda nam sie jej wyjąc ponieważ jest ona wsadzona łbem od korektora i zostało mi uruchomic kontówkę uciełem łeb opusciłem całą belke i od strony nakretki wyjąłem teraz w zasadzie zacznie się operacja do tego pobijak ciezki młotek opalarka rurka wypalamy lub rozwiercamy wewnetrzna gume wtedy wyjgzie nam tuleja ta co była zatopiona w gumie zbijamy pobijakiem - majzlem krawędz zewnetrznej tulei do srodka i majzlem nacinamy ja max do wewnątrz w jednym punkcie o pózniej pobijakiem do okoła mocne szlagi w między czasie podgrzewamy tuleje dość solidnie kiedy już nam wyjdzie drobnym papierm szlifujemy i czyscimy szmatką smarujemy smarem wewnetrzna częć tej tulei i teraz musimy uszykować sobie srube 12 dłuższą od tej co ją zniszczyliśmu dajeny od zewnętyrznej strony ( ja akurat dałem klocek z drzewa i dużą podkładkę i pomału skręcająć pobijałem delikatnie po tulei od wewnętrznej strony kiedy to wszystko weszło dałem nowa srubę ale juz nakretka od korektora skreciłem i jest o niebo lepsza jazda samPRRZYJEMNOSC I SATYSFAKCJA że sam zrobiłem powodzenia potencjalnym wymieniaczom tulei :pub: :pub: :pub:
ale jest ozliwe zeby tylko ewidentnie z jednej strony bylo slychac??!!


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 17, 2006 20:14

Jasne że możliwe. Sam tak miałem. POtwierdzam że łyżką sie nieda. Najlepsze jest metoda na kiwanie tyłem auta na boki, nie góra dół. Potrzebny jeden 100 kilowy chłop lub dwóch mniejszych, i jeśli to faktycznie tuleja to na mur zastuka.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » pt lis 17, 2006 22:00

Paweł Marek pisze:Jasne że możliwe. Sam tak miałem. POtwierdzam że łyżką sie nieda. Najlepsze jest metoda na kiwanie tyłem auta na boki, nie góra dół. Potrzebny jeden 100 kilowy chłop lub dwóch mniejszych, i jeśli to faktycznie tuleja to na mur zastuka.
ja lapalem za relingi i chustalem na boki i nic:( ale moze za malo bo mam 62 kg:)


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 17, 2006 22:04

Spoko jeśli to tuleje to za 2 miesiące dasz rady. :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 17, 2006 22:07

PIT_BULL pisze:ale jest ozliwe zeby tylko ewidentnie z jednej strony bylo slychac??!!
naturalnie że tak przeciez na belce masz 2 tuleje prawą i lewą



Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » pt lis 17, 2006 23:34

Paweł Marek pisze:Spoko jeśli to tuleje to za 2 miesiące dasz rady. :)
dzieki:D:D:D ale to mi juz stuka okolo 3 miechow:(:|


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 18, 2006 17:40

PIT_BULL pisze:ale to mi juz stuka okolo 3 miechow:(:|
i będzie nadal!!!! :bigok:



maryjan112
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: maryjan112 » ndz lis 19, 2006 01:48

Witka!
U mnie też niekiedy stuka w okolicach tylnego koła od strony kierowcy. Swojego czasu spędzalo mi to sen z powiek, wymiana tulei belki nie wiele pomogła, żadem mechanior nie potrafił się tego pozbyć.

W koncu samodzielnie zdiagnozowłem źródło stukania w moim Golfim. Przy dokładnym obejrzeniu rury wydechu (pomiędzy katalizatorem a ostania puszką), na wysokości tylnej belki zauważyłem bardzo delikatne zadrapania (świeże). Okazało się że na pozór prawidłowo zamontowany wydech (na wysokości belki) po złapaniu go ręką daje się swobodnie przesuwać w poziomie aż do momentu zetkniecia z belka tylnego zawieszenia. Stąd te stuki. Chcąc się upewnić owinąłem wydech w tym miejscu (zimny oczywiscie) taśmą Patex. Omawiane odgłosy uderzeń ucichły niemal całkowicie (miały miejsce z taką samą częstotliwością ale były o wiele bardziej ciche bo taśma nie dała uderzać metalowi o metal). Oczywiście zaraz potem musiałem ją odkleić bo pewnie by się spaliła.
Spróbuj Kolego sprawdzić taką ewentualność u siebie. Może akurat masz tak jak ja.

Pozdrawiam
Mariusz



Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » ndz lis 19, 2006 16:48

maryjan112 pisze:Witka!
U mnie też niekiedy stuka w okolicach tylnego koła od strony kierowcy. Swojego czasu spędzalo mi to sen z powiek, wymiana tulei belki nie wiele pomogła, żadem mechanior nie potrafił się tego pozbyć.

W koncu samodzielnie zdiagnozowłem źródło stukania w moim Golfim. Przy dokładnym obejrzeniu rury wydechu (pomiędzy katalizatorem a ostania puszką), na wysokości tylnej belki zauważyłem bardzo delikatne zadrapania (świeże). Okazało się że na pozór prawidłowo zamontowany wydech (na wysokości belki) po złapaniu go ręką daje się swobodnie przesuwać w poziomie aż do momentu zetkniecia z belka tylnego zawieszenia. Stąd te stuki. Chcąc się upewnić owinąłem wydech w tym miejscu (zimny oczywiscie) taśmą Patex. Omawiane odgłosy uderzeń ucichły niemal całkowicie (miały miejsce z taką samą częstotliwością ale były o wiele bardziej ciche bo taśma nie dała uderzać metalowi o metal). Oczywiście zaraz potem musiałem ją odkleić bo pewnie by się spaliła.
Spróbuj Kolego sprawdzić taką ewentualność u siebie. Może akurat masz tak jak ja.

Pozdrawiam
Mariusz
wielki dzieki wezme to pod uwage i sprobuje!nie wydaje mi sie ze to guma z zawieszenia bo to niew ten dziewk!!


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 311 gości