[MkIV] Nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 20:30
Lokalizacja: KR

[MkIV] Nie odpala

Post autor: lolek » ndz lis 19, 2006 13:25

Witam !

Mam problem z moim mk IV , mianowice z jego odpalaniem . Jaja zaczely sie jakis tydzien temu 2 razy zgasl mi podczas jazdy , ciezko odpalal nawet jakies 4 s , wczoraj bedac na myjni podjezdzalem w kolejce , jeden , raz , drugi , tzreci , a za czwartym koniec nie odpalil probowalem odpalic po ostudzeniu silnika jednak to nie dalo efektu nie odpalil , zacholowalem go do najblizszego serwisu przychdozi mechanik , kazal odpalic - nie odpalil , za chiwle pzryszedl jeszcze raz kazre jeszcze raz wlaczyc - a tu odpala - no po prostu jaja , podpinaja na komputer zadnych bledow , nic nie wykrywa wsyzstko ok . Po wyjezdzie z serwisu probowalem go gasic , zaplac , w kolko wszystko gra . Dzis cche gdzies jechac - nie ma szans - nie odpali . Nie wiem co tu moze byc grane Silnik to 1.6 SR .
Pomozcie i powiedzcie co moze byc tego przyczyna i ewentualnie podacje namiary na jakiegos dobrego fachowca w krakowie , chyba ze go oddac do serwisu VW ?

pozdr.



Awatar użytkownika
MateuszCHUDY
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pn lut 27, 2006 21:02
Lokalizacja: ja jestem?
Kontakt:

Post autor: MateuszCHUDY » ndz lis 19, 2006 14:15

czasem bywa tak że pompa paliwa sie zacina może to związane z tym... ale jeśli pompa powinien po chwili odpalić...



greg

Post autor: greg » ndz lis 19, 2006 14:25

lolek, nie wiem czy to może być to ale u mnie co jakiś czas nie odpala( raz na 100) i wychodzi na to ze tak jakby immobilaizer nie załączał. Jak masz drugi kluczyk to weź sprawdź

[ Dodano: Nie Lis 19, 2006 1:27 pm ]
jak nie masz drugiego to ten przy nieodpaleniu wsadź odwrotnie do stacyjki



Awatar użytkownika
artur_golfiv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
Lokalizacja: gg

Post autor: artur_golfiv » ndz lis 19, 2006 16:03

ja mialem podobnie :)
samochod odpalal dobrze, i pewnego razu bylem nad jeziorem, piesek sobie biegal, a ja czyscilem samochod.
chce jechac do domu, nie odpala, zapychalem go, czekalem, juz nawet ktos z dzialki wezwal kumpla traktorem :)

zaczolem kombinowac, mysle sobie ze moglem cos urwac - jakis kabelek cos w tym stylu.
niby jakies kabelki znalazlem poprawilem i odpalil od razu :)

okazalo sie ze poprzedni wlasciciel nie powiedzial mi ze oprocz blokady skrzyni, immo, alarmu mam jeszcze jedno zabezpieczenie przed kradzierza :) odciecie zaplonu w postaci dwoch kabelkow, ktore po rozlaczeniu sprawialy ze samochod nie odpala

moze tez masz takie cos a nie wiesz...



Awatar użytkownika
lolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 20:30
Lokalizacja: KR

Post autor: lolek » ndz lis 19, 2006 18:07

jednak to jest sprawa pompy paliwowej - probowalem najpierw z zapasowym kluczykiem i nie odpalil , nastepnie zlozylem tylna kanape dostalem sie do pompy i przy pomocy drugiej osoby udalo sie zapalic . Mianowicie ja zapalem a druga osoba walila po pompie (a dokladnie po tej oslonce) i odpalil bez mniejszych problemow - jutro jade wymienic pompe ...
A jeszcze do tego tematu mam takie pytanie lepiej kupic jakis zamiennik czy wydac troche wiecej kasy na oryginal ?



greg10581
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:36
Lokalizacja: Leipzig

Post autor: greg10581 » ndz lis 19, 2006 18:47

ja mialem jaja z papa paliwa w vr6, kupilem nowke sztuke oryginalna bosha i co - po 1000km padla :) pojechalem do warsztatu i stary znajomy mi doradzil kupic uzywana, heh, twierdzil, ze cztero, piecio letnie pompy sa trwalsze niz te nowe :) nie wiem ile w tym prawdy, ale teraz jezdze na uzywanej i wszystko gra, czasem dluzej zapala ale kosztuwala 5 razy mniej :) a oryginal bosha siedzi w bagazniku na wszelki wypadek jak by padla (bo kasy mi nie oddali tylko dalui druga pompe w sklepie)



Awatar użytkownika
MateuszCHUDY
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pn lut 27, 2006 21:02
Lokalizacja: ja jestem?
Kontakt:

Post autor: MateuszCHUDY » pn lis 20, 2006 18:16

u mego starszego siedzi w pasku b4 zamiennik za 200zł no i własnie raz był kabaret bo jak to kobieta oczywiscie mama pojechała i odpalić nie mogła bo sie zacieła ;) nie wiem jak jest z oryginałami no cóż napewno są lepsze ale też przeciez padła wiec teraz ten zamiennik siedzi chociaż już 2 rok na nim lata



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » wt gru 05, 2006 23:29

Proponuje sprawdzić sprawność czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Jedo awaryjność jest duża i może właśnie prowadzić do takich objawów. Zwróć uwagę w czasie jazady czy czasem temperatura na wskaźniku nie skacze.... Jak niechce odpalić spróbuje wypiąć wtyczkę z czujnika i tak odpal, zobaczysz czy złapie.... Na temat czujnika jest cały temat na forum...


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 360 gości