Wiem już o co biega

, w niektórych silnikach kopułka jest z prawej strony głowicy , przymocowana w poziomie czyli jak u mnie . A w książce znalazłem kopułkę zamontowaną pionowo przed silnikiem z prawej strony .
Ale dziękuje Wszystkim Bardzo mocno

, Dzięki waszej pomocy moje maleństwo załapało .
Teraz podpowiem innym jak to ma być , czyli powtórzę to czym mi koledzy pomogli , to dla leniwych jak ja coby filtrów nie ściągali .
Zaczynamy od jedynki to ten bolec w kopułce idący w stronę przedniego zwisu autka ,
( przewody zakładałem w lewą stronę czyli przeciwnie do wskazówek zegara )
następny kabelek z cylindra 3 wędruje do bolca skierowanego pionowo w dół ,
czwóreczkę mamy na bolcu najbliższym kierowcy , czyli szyby ,
No i ostatni czyli 2 w najwyżej położonym miejscu , czyli na górze kopułki .
Co do podpowiedzi Mikołaja 11 to ma rację bo są tam nacięcia , tylko jest ich tyle ,że nie wiem jako nowicjusz na które patrzeć .

Ale Dzięki !!!
Oj szkoda ,że wcześniej tylko obserwowałem to forum . A mogłem tylu ludziom podpowiedzieć a ja egoista

zalogować mi się nie chciało ale teraz to się zmieni
-OBIECUJ Ę –
Dzięki za pomoc i pozdrawiam .

mój VW już śmiga
