[mk2] NIE PALI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw wrz 28, 2006 22:32

a po zwarciu aku jest zwykle sprawny czy zwykle nie sprawny?



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » czw wrz 28, 2006 22:37

Teoretycznie nie sprawny- praktycznie powinien jeszcze podzialac(ale watpie zebys mial zwarcie na aku)
aha uwazaj, bo jak masz cos nei tak z instalacja to Ci moze aku wybuchnac-kumpel ma VENTo 1,9TD i odpalal na kablach i mu wybuchna prosto w oczy;/


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » pt wrz 29, 2006 09:05

SkinnerPL, jak masz prostownik to naładuj go i tyle. Zadnych problemów wtedy nie będzie. Zostawisz na noc do ładowania i po problemie.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » śr lis 15, 2006 20:42

Pany ratunku. Samochod mi zdechl Podejrzewam akumulator padnieniety, ale nie mam pewnosci :/ Sprawa wyglada tak ze wsiadlem przejechalem jakis kilometr pod blok do laski i jak juz konczylem parkowac tylem to zgasl mi silnik i na miejsce musialem go dopchnac :/ Nic teraz nie kreci :/ Musze jutro rano do pracy jechac Co to moze byc? Pomocy!

sory za odkopanie, ale nie chcialem zakladac nowego tematu.


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw lis 16, 2006 11:38

Aku pewnie padl... odpal swoj rydwan od innego (tylko ten drugi musi na chodzi byc) i powinno pomoc... potem nie wylaczaj auta odrazu jak zapalisz tylko niech sie akumulator podladuje tak z 10 min...



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lis 16, 2006 19:48

Moze być też problem z ładowaniem - piszesz, że zgasł tobie podczas parkowania - czyli, jeżeli wcześniej go odpaliłeś (odpalanie to największe obciążenie dla aku) i przejechałeś pewien dystans, to może być tak, że alternator nie ładował akumulatora - silnik pobierał prąd z akumulatora i go rozładował. Naładuj akumulator prostownikiem, potem odpal i sprawdź napięcie ładowania. Dodam jeszcze, że lampka sygnalizująca brak ładowania, w pewnych sytuacjach może się nie zapalić, pomimo braku ładowania.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » czw lis 16, 2006 20:42

Panowie dzisiaj powtorka z rozrywki :/ Podejrzewam
Lipek81 pisze:Moze być też problem z ładowaniem
. Bo samochod dzisiaj i woczraj zapalalem od innych samochodow. Dzisiaj jak przejechalem 35 km i jak juz po zaparkowaniu zgasilem silnik i chcialem go znowu odpali to kontrolki sie zaswiecaly, ale jak przekrecalem kluczyk, to tylko przygasaly troche i nic wiecej. Zero reakcji, zadnego krecenie itd. Dodam ze samochod zgasl mi podczas jazdy :/


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lis 16, 2006 23:16

Odpal samochód i zmierz napięcie na akumulatorze - powinno być 14,4V - no, ponieważ samochód ma swoje lata, to troszkę mniej... Dalej - zapal światła, włącz ogrzewanie tylnej szyby i wycieraczki - i znowu zmierz - jak będzie 13V lub mniej, to raczej kiepsko. Ogólnie ja przyjmuję taką zasadę, że napięcie ładowania powinno być 14,4V. 12V to napięcie akumulatora. Czyli im bardziej napięcie ładowania spada i im bliżej mu do 12V tym gorzej.
Druga sprawa to akumulator - wyjmij go z samochodu, naładuj prostownikiem przez noc, włóż do samochodu i odpal - zobacz, czy dobrze kręci rozrusznikiem, czy wszystko działa jak trzeba. Jak nie - to kup nowy aku. Jak po ładowaniu prostownikiem odpala dobrze, a po kilku kilometrach jazdy gaśnie, i nie chce odpalać ponownie, to typowy objaw problemów z ładowaniem.
No, chyba, że masz taki problem, że coś ciągnie Tobie w samochodzie tyle prądu, że aku się rozładowuje.
Acha, zapomniałbym o czymś najprostszym - przeczyściłeś klemy?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » pt lis 17, 2006 20:52

Acha, zapomniałbym o czymś najprostszym - przeczyściłeś klemy?
klemy czyszczone. Jutro pojde i pokombinuje, ojciec byk dzisiaj u elektryka, ale jeszcze nie wiem co mu powiedzial bo sie z nim nie widzialem.


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości