potrzebuje paru informacji na temat Golfa III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » czw mar 03, 2005 01:32

tommi3 pisze:
paolo pisze:
tommi3 pisze: U mnie jak w instrukcji... ABF to dobre silniki... :)
tak pytam bo moj corras mial SWAPA i teraz jest ABF zamiast 9A. Jak jezdzi sam jestem ciekaw bo juz 6 tydzien zalatwiania dokumentow leci... wiec ile to pali ? w 11-12 miescisz sie ?
Pewnie że sie mieszcze, nawet poniżej dyszki można zejść(oczywiście nie wciskając gazu do oporu), ale jak depniesz mocniej to szybko maleje poziom tego jakże cennego dla nas płynu :) myśle ze to jedne z lepszych silników vw, bynajmniej ja sobie chwale, a co do Twojego corrasa to jak wreczcie wyjedziesz na droge to zdaj relacje jak sie sprawuje Twój ABF.
jak ponizej 10 to rewelacja :) teraz tylko modlic sie aby silnik niebyl zarzniety... W tym tygodniu maja byc juz papiery z Belgii potem tlumacz i wydzial komunikacji :) przy odrobinie szczescia wyjade w przyszlym tygodniu 9chociaz sam juz zaczynam watpic). Kiedys napewno napisze jak sie sprawuje :D Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » czw mar 03, 2005 14:43

majkel pisze:
tommi3 pisze:
ulmoz pisze:To jest opis z gratki pewnego golfa:

Volkswagen Golf III GTI EDITION 2i+GAZ..!

co oznacza to "2i"?
Hmmmm 2 to zapewne poj. silnika, a to "i" to jest jakieś błędne oznaczenie, nie stosowano takich oznaczeń w golfach, może chodziło o silnik 16V, ale ogólnie to jest to nieprawidłowe oznaczenie...
to i że na wtrysku jest. barany tak czasem piszą
No też może być, tak czy siak oznaczenie nieprawidłowe :)


VW Golf III GTI 20 Jahre

ulmoz

Post autor: ulmoz » czw mar 03, 2005 16:47

sorry ze pytam o takie banaly (przynajmniej dla Was) ale mozecie wytlumaczyc mi co znacza te oznaczenia silnikow ABF, SWAPA, A9?



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » czw mar 03, 2005 19:18

ulmoz pisze:sorry ze pytam o takie banaly (przynajmniej dla Was) ale mozecie wytlumaczyc mi co znacza te oznaczenia silnikow ABF, SWAPA, A9?
No więc od początku...
ABF i A9 to kody silników po których można je dokładnie zidentyfikować, rozpoznać (ich parametry i inne), każdy różniący się silnik ma inne oznaczenie
a co do SWAP'u to to jest inaczej "przeszczep" silnika z innego samochodu do innego np. na przykładzie paolo który to do swojego corrado wsadził silnik z golfa III gti :pub:


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » czw mar 03, 2005 21:15

dokladnie ABF czy 9A to pierwsze cyfry/litery silnika. Czesto w dowodach pisza tylko koncowki albo jak to teraz bywa wogole nie pisza. Jesli chcesz sprawdzic typ silnika musisz odczytac z silnika. Pisalem o konkretnych 2 motorach 9A - silnik 2,0 benzyna na wtrysku mechanicznym 136 PS, ABF 2,0 benzyna na wtrysku elektronicznym 150 PS oba 16 zaworowe. Roznia sie chyba tylko wspomnianym wtryskiem, glowica i walkiem ? Jesli sie myle prosze aby mnie poprawic :D



ulmoz

Post autor: ulmoz » czw mar 03, 2005 23:34

aha.... :) Teraz bede juz na przyszlosc wiedzial :) Dzieki za wyjasnienie!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 453 gości