Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » śr mar 02, 2005 12:39

Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3 :)



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » śr mar 02, 2005 13:38

jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! ;)
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » śr mar 02, 2005 14:52

guli pisze:Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3 :)

w ojca 1,3 NZ nie ma takiego cięgna więc do niego nie podejdzie. jego skrzynka ma 5 biegów w innych nie wiem.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » śr mar 02, 2005 14:54

norekm pisze:
jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! ;)
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » śr mar 02, 2005 18:34

AEM pisze:
norekm pisze:
jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! ;)
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.
Dobrze będzie, jeśli przyspawam kawał takiej śruby - z którejś strony tego pręta? - to chyba najrańsze rozwiązanie... bo na giełdzie takie cięgno od mk3 pewnie kosztuje sporo...



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » śr mar 02, 2005 18:46

zobacz w poradach tu albo u Alberta. Są zdjęcia a ciężarek ma długość 120 mm i średnicę 42 mm. nie wim ile na giełdzie chcą - Ja skonfiskowałem swojemu mechanikowi. Jeśli znasz cenę puść na priva albo po 21 wejdż na GG. Chciałbym znać cenę jak pójdę do tokarza.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw mar 03, 2005 14:37

juz nie ma tego postu. Moze ktoś go odnowi, albo jakieś foty bym prosił bo widze ze efekt jest zaskakujący



Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » czw mar 03, 2005 14:40

Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

szantis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 16, 2004 01:45
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: szantis » czw mar 03, 2005 16:39

Odnośnie tego cięzarka kolega MUPET cos takiego załatwiał mnie i Kato - zapytajcie moze znów coś ma....



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » czw mar 03, 2005 16:44

TACYK pisze:Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc
1. nie neguj bo widzę że nigdy z tym nie jeździłeś.
2. to nie jest jakieś tam ulepszanie skoro fabryka w mk3 zakładała a mój jest fabryczny. :okej:


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Dario
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn paź 18, 2004 12:10
Lokalizacja: Klukowo
Kontakt:

Post autor: Dario » czw mar 03, 2005 18:40

A myślał ktoś nad tym żeby taki ciężarek poprostu wylać z ołowiu??



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » czw mar 03, 2005 19:35

jak sobie to wyobrażasz? zrobisz formę na orginalny kształt, roztopisz w mikrofali albo na gazie 1kg ciężarków ze sklepu wedkarskiego i będziesz zalewał swoje orginalne cięgno? Bez sensu. Wolę wydać te nawet 50zł i kupić gotowe.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

motorufus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw lut 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: motorufus » czw mar 03, 2005 22:36

to w końcu ile ma ważyć ten ciężarek 400 cz 900 gram. Jest to waga całego cięgna czy tylko dodanego ciężarka



szantis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 16, 2004 01:45
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: szantis » czw mar 03, 2005 22:49

Oryginalny cały wazy ok 0,95 kg



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 278 gości