[Mk III 1.8 ABS] wskaźnik temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk III 1.8 ABS] wskaźnik temperatury
Witam wszystkich. Mam małe pytanko dotyczace temperatury silnika, mianowicie przy rozgrzanym silniku u mnie ona jest na pierwszej kresce po 70 i tak trzyma cały czas.
Z tego co wiem wskazówka powinna byc w okolicach 90 stopni i wiecej.
Moje pytanko to : co moze byc przyczyną?
PS. po wymianie termostatu przez jakis czas było okej.
Z tego co wiem wskazówka powinna byc w okolicach 90 stopni i wiecej.
Moje pytanko to : co moze byc przyczyną?
PS. po wymianie termostatu przez jakis czas było okej.
Tomila
Temperatura powinna być na 90 st. to znaczy na środku skali i koniec. Jeżeli jest na 70 st. to zapewne termostat znowu nawalił. U mnie było tak samo , zmieniłem i jest super przejadę 6 km obojętnie zima czy lato i wskaźnik wędruje na środek aż miło i trzyma 90 st.
Zima idzie i te 70 st będzie jeszcze mniej bo silnik się nie dogrzewa i więcej pali. Także raczej zmień termostat jeszcze raz na Wahler - takie montuje VW.
Pozdrawiam
Zima idzie i te 70 st będzie jeszcze mniej bo silnik się nie dogrzewa i więcej pali. Także raczej zmień termostat jeszcze raz na Wahler - takie montuje VW.
Pozdrawiam
U mnie po wymianie termostatu (Vernet) pokazuje 80 stopni. Niezależnie, czy jest temperatura na zewnatrz +40 czy -30. Autko sie nagrzewa szybko a wskazówka wskaźnika temperatury "stoi" w miejscu.
Mam pytanie, czy ktoś probował sprawdzac zespół czujnik-wskaznik? Czy jak włoże czujnik do gotujacej sie wody (100 stopni), to na wskazniku powinno byc 100, czy też jest w fabrycznym układzie uwzgledniony jakis spadek temperatury płynu ze wzgledu na zamocowanie czujnika?
Mam pytanie, czy ktoś probował sprawdzac zespół czujnik-wskaznik? Czy jak włoże czujnik do gotujacej sie wody (100 stopni), to na wskazniku powinno byc 100, czy też jest w fabrycznym układzie uwzgledniony jakis spadek temperatury płynu ze wzgledu na zamocowanie czujnika?
U mnie również jest ciekawa sytuacja.
Oryginalnie miałem zegary firmy TRW i normalna temperatura była jak Pan Bóg przykazał - 90 stopni.
Postanowiłem wzbogacić Golfika o MFA i nabyłem licznik z MFA, podłączyłem wszystko, itd i o dziwo temperatura wskazywana na "nowym" liczniku Motometer - 70 stopni.
Kombinuję podłaczam kolejno TRW - 90 stopni, na Motometerze - 70 stopni.
Diagnoza - zepsuty wskaźnik temperatury w nowym liczniku. Kupuję na Allegro inny wskaźnik temp. od licznika Motometer i ......
sytuacja się powtarza - 70 stopni.
Następnie wymieniłem czujnik temp. ten w króćcu przy głowicy i jest lepiej, lecz nie idealnie.
Teraz normalna temp. pracy to 80 stopni, po pewnym czasie dojdzie do 90 stopni, lecz tylko w mieście. Na trasie jest tylko 80 stopni.
Ktoś może spotkał się z podobnym przypadkiem?
Czy czujnik temperatury można skalować?
Dodam, że cały układ chłodzenia działa sprawnie, tylko temp. na liczniku jest być może przekłamana.
Oryginalnie miałem zegary firmy TRW i normalna temperatura była jak Pan Bóg przykazał - 90 stopni.
Postanowiłem wzbogacić Golfika o MFA i nabyłem licznik z MFA, podłączyłem wszystko, itd i o dziwo temperatura wskazywana na "nowym" liczniku Motometer - 70 stopni.
Kombinuję podłaczam kolejno TRW - 90 stopni, na Motometerze - 70 stopni.
Diagnoza - zepsuty wskaźnik temperatury w nowym liczniku. Kupuję na Allegro inny wskaźnik temp. od licznika Motometer i ......
sytuacja się powtarza - 70 stopni.
Następnie wymieniłem czujnik temp. ten w króćcu przy głowicy i jest lepiej, lecz nie idealnie.
Teraz normalna temp. pracy to 80 stopni, po pewnym czasie dojdzie do 90 stopni, lecz tylko w mieście. Na trasie jest tylko 80 stopni.
Ktoś może spotkał się z podobnym przypadkiem?
Czy czujnik temperatury można skalować?
Dodam, że cały układ chłodzenia działa sprawnie, tylko temp. na liczniku jest być może przekłamana.
mnie moj wskaznik tez oszukuje, dolatuje az do 110 (przy staniu w kornu) a podczas jazdy mam roznie 80-90. wymienilem wszystko co mozliwe, oba czujniki temp, termostat itd..ciagle to samo. jest jeszcze jedna opcja, ze czujnik temp moze byc nie orginalny ( koszt 25zl) slyszalem ze to moze powodowac bledne wskazania, na dniach mam zamiar kupic sobie orginalny z salonu vw. dam znac jak efekt.pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 120 gości