[MK3 1.6] Za dużo pali

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw lis 16, 2006 19:26

i nie przejmuj sie sie jednym litrem, jak to bedzie 6 litrow wiecej to wtedy sie bedziemy martwic :bajer:



Farek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob lis 26, 2005 20:21
Lokalizacja: K-K

Post autor: Farek » pt lis 17, 2006 01:34

dziejo, dzięki za konkretniejszą odpowiedź :)
Adamtd pisze:Farek, czy Tobie to wyszło po jednym tankowaniu???
Po 2 tankowaniach. Pierwsze ponad 600km (7.5/100), drugie 250 (7.8/100, chciałem szybko sprawdzić pierwszy wynik). Jeżdżę do pracy ponad 20km w jedną stronę, cały czas tą samą trasą, bez stania w korkach. Jak już wspominałem, był już chłodniejszy okres, bo z przymrozkami, i wtedy żadnej różnicy w spalaniu nie było.

Do tej pory przez ponad 10 lat jeździłem mk2 1.6D, a tam spalanie nigdy nie wychodziło mi poza zakres 4.7-5.1. A latem nigdy powyżej 5.0. Stąd taka nagła różnica jest dla mnie mocno podejrzana :-k



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 17, 2006 09:42

wiesz co???FAREK ???? wykręć świece z 1 cylindra i z 3 jaki kolor maja te świece !!!!!!!nic nie sugeruję ale w wolnej chwili możesz to sprawdzic i odpisz ok????



Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pt lis 17, 2006 10:07

Tak niewielki wzrost spalania może min być spowodowany włączeniem nagrzewania wew auta. Teraz jak jest chłodno i wilgotno (parowanie szyb) dogrzewam sobie wnętrze i to ma powiązanie z tem. silnika, a to z kolei ze spalaniem. Przyczym może być baaardzo wiele.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 17, 2006 12:19

Tak niewielki wzrost spalania może min być spowodowany włączeniem nagrzewania wew auta.
:bigok: :bigok: :bigok: to może



Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » pt lis 17, 2006 15:24

dość dobra wersja do przyjęcia


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt lis 17, 2006 16:47

dziejo pisze:wiesz co???FAREK ???? wykręć świece z 1 cylindra i z 3 jaki kolor maja te świece !!!!!!!nic nie sugeruję ale w wolnej chwili możesz to sprawdzic i odpisz ok????
dokladnie, wykrec swiece i sprawdz czy sa np. okopcone.

a tu masz link dla porownania Twoich swiec http://www.data.com.pl/infotech/swiece_2.html

jak okopcone to zabogata mieszanka



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob lis 18, 2006 03:17

Jest zimniej to więcej pali, poczekaj na mrozy to jeszcze litr dojdzie. Przez długi okres bo jeszcze w październiku temperatura była koło 20stopni i wtedy zapewne nie używałeś ogrzewania bo po co...teraz jest zimniej, silnik dłużej się nagrzewa a jeszcze włączone ogrzewanie odprowadza ciepło od silnika i nagrzanie go trwa znacznie dłużej. jak chcesz sprawdzić jaki wpływ na temperaturę silnika ma włączenie ogrzewania to nagrzej silnik do 90stopni i na postoju włącz na maksa ogrzewanie, po ok 1 minucie wskazówka od temperatury zacznie drastycznie spadać (a spalanie wtedy rośnie)...niestety tak jest że jak jest zimno to silniki potrzebują więcej zupy...:/ i mnie też to nie cieszy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 355 gości