[mk2] Nie mam juz sily - przerywa i ksztusi sie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

[mk2] Nie mam juz sily - przerywa i ksztusi sie

Post autor: Mis » czw lis 16, 2006 15:14

Znow to samo :crazy: , przy wilgoci, zawsze po odpaleniu rano nie pracuje rowno, a jak dodam gazu to ksztuci, i rzuca i nie ma sily, Cewka, kable, swiece, kopulka nowe wymienilem na kupione, i wiem ze sprawne, gaznik nie lapie powietrza lewego, ssanie pracuje ok, wiec temperatura silnika nie ma nic do rzeczy, bo jak sucho to na zimnym dziala rewelacja.

Nie wiem, moze aparat zaplonowy, Gdzie sie moze jeszcze ta podla wilgoc zbierac?

Prosze pomozcie mi, bo go rozwale o drzewo :crazy:



cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Post autor: cycu767 » czw lis 16, 2006 15:19

mniszek, a moze bys podjechal do magika od gaznikow? tylko powiedz im co wymieniales bo jeszcze ci jakis kit wcisna... ja tez mam podobny problem ale mi tylko obroty faluja i juz sie umowilem ze znanymi czarodziejami, oni wiedzą o co chodzi i napewno cos z tym zrobia... moze zadzwon do
" BENZYNOWE UKŁADY ZASILANIA MAGNETI MARELLI, ul. Szpacza 13, 022 812 13 88"

goscie wiedza co robia i nie jest to wioskowy warsztat...



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw lis 16, 2006 15:28

cycu767 pisze:mniszek, a moze bys podjechal do magika od gaznikow
a czemu sadzisz ze to moze byc gaznik ?

dzieki, zadzwonie



cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Post autor: cycu767 » czw lis 16, 2006 15:44

mniszek pisze:a czemu sadzisz ze to moze byc gaznik ?
nie chodzi mi o gaznik :blush: ... raczej o to ze ze oni zajmuja sie takimi rzeczami i wiedza co jest nie tak... sprawdzaja punkt po punkcie caly silnik...

czasami jest tak ze moze byc bardzo mala rzecz, np. urwany kabel od masy czy cos takiego... cos czego nie widac :P

btw mi krzykneli 200-300 zl bez duzych czesci :P ale jak ustawia to przynajmniej masz "gwarancje" ze robota jest dobrze zrobiona... jak np. po tygodniu znowu zacznie szalec to wracasz do nich i mowisz ze cos spartolili i powinni znowu zrobic silnik tyle ze za darmo...

[ Dodano: 16 Lis 2006 14:47 ]
aha jeszcze jest jakis niesamowity magik w legionowie... podobni kroi z kasy ale robi swietnie... jak co to zalatwie ci numer, albi ktos z forum bedzie mial i napisze :bigok:



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » czw lis 16, 2006 16:07

Spróbuj się zająć silniczkiem krokowym.
Rozbież go, psiknij wd-40 i w drogę. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw lis 16, 2006 17:03

lasot, gdzie go moge znalezc, mam silnik EZ, 2e2, 1984 r :)
i co mu styki sprawdzic?

[ Dodano: 17 Lis 2006 20:19 ]
czy nikt nie potrafi mi pomoc :(



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lis 21, 2006 20:09

piszesz, że wymieniłeś kopułkę - a palec też?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt lis 21, 2006 21:01

tak, palec rowniez



adam_franciszek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: adam_franciszek » wt lis 21, 2006 22:09

A sprawdzales sonde lambda? Ile masz na liczniku, powyzej 150 tys? Jak sonda nie wymieniana to moze ona kaput... (a jak spalanie, bo jak duze - to pewno w tym tkwi problem).

A moze padla cie jakas guma podcisnienia (pekniecie, na zlaczce) i objawy jak sie patrzy...? A moze jaks "wypadla" albo nie wetknieta po "remonciku" podzespolow? Sprawdz dla spokojnosci...


Czolem!

Wszystko jest trudne nim stanie się proste.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr lis 22, 2006 21:53

Hmmm.... no to jeszcze przychodzi mi do głowy czujnik halla w aparacie zapłonowym. adam_franciszek, pisze, że sonda lambda - Ty piszesz, że w suche dni nie ma problemów, tylko w wilgotne - sonda lambda z tego co wiem, nie jest wrażliwa na wilgoć - owszem, na temperaturę na pewno - musi uzyskać odpowiednią temperaturę, aby poprawnie pracować - ale piszesz, że jak jest zimno i sucho, to jest ok, więc sam nie wiem... Moim zdaniem nie ma wpływu, ale sprawdź, to nic nie kosztuje i nie zaszkodzi. W zasadzie w większości przypadków, jak kiepsko chodzi, gdy jest wilgotno, to problem leży w elektryce - tzn. najczęściej w tej elektryce wysokich napięć.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 22, 2006 22:18

Gaźnik 2e2 na pewno nie ma sondy. Faktycznie jak częć kolegów wyżej pisze musi to być problem z przebiciami na elektryce. Wszystkie wtyczki i kable od halla po moduł wzmocnienia i cewkę po kolei trzeba sprawdzić

[ Dodano: Sro Lis 22, 2006 9:22 pm ]
[ Dodano: Sro Lis 22, 2006 9:20 pm ]
Jest taka głupia metoda, weź jakiś spryskiwacz i po kolei na suchym silniku pryskaj wodę wszystkie elementy. W ten sposób masz szanse dojść ktory jest niezaizolowan


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr lis 22, 2006 23:03

Paweł Marek pisze:Jest taka głupia metoda, weź jakiś spryskiwacz i po kolei na suchym silniku pryskaj wodę wszystkie elementy
nie widac zadnych przebic, szalejacych iskier,

teraz po sprawdzeniu aparatu zaplonowego skupiam sie na tej drugiej stronie, od akumulatora do cewki. podejrzewam juz ze to cewka dostaje za maly prad, i dlatego iskra jest za slaba. ale czy zna ktos jakies miejsca szczegolnie wrazliwe na wilgoc przed cewka zaplonowa?

Moj mechanik i jeszcze 2 u ktorych bylem rozkladaja rece



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lis 23, 2006 07:39

No ja mam gaźnik 2ee i tam cewka zapłonowa, o ile się orientuję, podłączona jest od razu pod mouł elektroniczny. Sprawdź jeszcze konektory przy cewce. Może sprawdź jeszcze masę silnika - tam gdzieś jest taka plecionka chyba, którą silnik połączony jest z nadwoziem (albo z ujemną klemą aku). Rozumiem, ze jak ciepły to w ogóle nie ma z nim problemów?
Jeszcze taka teoria mi przychodzi do głowy, że może coś się dzieje z paliwem? Jakaś woda się dostaje do paliwa, gdzieś się skrapla i może stąd te problemy. Może ze zbiornikiem coś nie tak, lub z tym filtrem węglowym? Nie wiem, dokładnie się na tym nie znam, ja to bardziej elektryk jestem.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw lis 23, 2006 18:11

Lipek81 pisze:podłączona jest od razu pod mouł elektroniczny
Ja nie mam modulu zaplonowego. ( elektronicznego),

Lipek81 pisze:Rozumiem, ze jak ciepły to w ogóle nie ma z nim problemów?
jak suchy to nei ma problemow. bo w suche noce jest ok. i na cieplym tez jest ok, dopoki wilgoc nie wlezie gdzies.
Lipek81 pisze:Jakaś woda się dostaje do paliwa, gdzieś się skrapla i może stąd te problemy

tez tak myslalem, ale mam filtr paliwa taki w przezroczystej obudowie i nie widac kropelek wody, chyba ze jakis inny filtr, powietrza wymieniony, i jest suchy.

styki na cewce sa ok, sprawdzone, wyczyszczone.

i jeszcze sobie cos przypomnialem, ta wilgoc wchodzi w takie miejsce, ze jak b yla jakas noc w tym roku w ktorej temperatura spadla do -4 stopni to nie odpalil, rozruszkich chodzil, wszystko ok, ale nie bylo iskry. zapalil jak sie podniosla temp pow. 0 .

zamarznieta wilgoc cos unieruchomila, ale co ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 464 gości