[mk2] Jaka jest pompa paliwa ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Brother
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 16:18
Lokalizacja: Warmia-Mazury
Kontakt:

[mk2] Jaka jest pompa paliwa ??

Post autor: Brother » pn lis 13, 2006 21:09

Witam . Musze wymienic pompe paliwa . I mam takie pytanie jaka jest pompa paliwa w golfie mk2 1,3 kat . wewnetrzna czy zewnetrzna mechaniczna czy elektryczna czy jaka ... bo w sklepach juz mi namieszali ... Moze ktos wie konkretnie . I gdzie sie znajduje ... po prawej strone obok kola patrzac od tylu ??


Pozdrawiam .



Awatar użytkownika
Ryhoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr cze 08, 2005 20:27
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Ryhoo » pn lis 13, 2006 23:12

podaj dla uzupełnienia symbol silnika tj. dwie literki z numeru silnika



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn lis 13, 2006 23:18

Patrząc od góry to z prawej tylnej strony głowicy. Nad pierwszą świecą (od prawej). Raczej jest mechaniczna ale sprawdź :D Albo zrób zdjęcie i wstaw :D


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » wt lis 14, 2006 11:40

Jeśli to jest 1,3 NZ to przy zbiorniku paliwa po prawej stronie auta za belką. Mały plastikowy zbiorniczek z zazwyczaj aluminiwym filtrem paliwa. Pomka jest elektryczna. proponuje kupic używkę bo nowa to fortuna, chociaż uzywka to ryzyk-fizyk, więc Twój wybór. ja kupiłem używkę za 100 i działa juz pół roku bez problemów



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt lis 14, 2006 12:09

wiec tak wszystko zależy od nr silnika,patrz ponizej na przykładzie
Pompa paliwa
PIERBURG nr cześci 7.21440.51.0
Ograniczenia
Tryb pracy: elektryczny
Średnica [mm]: 38
Długość [mm]: 133,5
Napięcie [V]: 12
TECDOC-Nr silnika: 4964
TECDOC-Nr silnika: 4131
TECDOC-Nr silnika: 4136

Pompa paliwa
PIERBURG nr 7.20884.53.0
Ograniczenia
Tryb pracy: mechaniczne
TECDOC-Nr silnika: 4964
TECDOC-Nr silnika: 4131
po nr czesci powinni dobrac tez zamienniki



robbox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: robbox » wt lis 14, 2006 14:55

A ja dodam ze sa 2 pompy jedna pod samochodem a druga w zbiorniku - ktora sie zrypala ??



Awatar użytkownika
Ryhoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr cze 08, 2005 20:27
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Ryhoo » wt lis 14, 2006 15:28

w dieslu to może i są dwie pompy ale w benzynowcu to chyba sie mylisz...



Awatar użytkownika
Brother
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 16:18
Lokalizacja: Warmia-Mazury
Kontakt:

Post autor: Brother » wt lis 14, 2006 16:41

krzys pisze:Jeśli to jest 1,3 NZ
Prawda 1,3 NZ
robbox pisze:A ja dodam ze sa 2 pompy jedna pod samochodem a druga w zbiorniku - ktora sie zrypala ??
U nie jest zewnetrzna czyli nie w zbiorniku .
jaszczur pisze:Pompa paliwa
PIERBURG nr cześci 7.21440.51.0
Ograniczenia
Tryb pracy: elektryczny
Średnica [mm]: 38
Długość [mm]: 133,5
Napięcie [V]: 12
TECDOC-Nr silnika: 4964
TECDOC-Nr silnika: 4131
TECDOC-Nr silnika: 4136
Elektryczna siedzi . Zobacze oznaczenia tylko musze jakos na kanał wjechac .

Myslalem ze juz jest po pompie ale nalalem 20 l paliwa i narazie jest coraz lepiej wiem ze dlugo tak nie pociagne ale mam nadizeje ze pociagnie gdzies do konca miesiaca . A sie troche zatarla bo jezdzilem na pustym zbiorniku na rezerwie a tak NIE mozna . Teraz wiem ale wczesniej nie wiedzialem .


http://www.poznajsekret.pl/eko,sekret/?s=loza&p=5677

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 14, 2006 17:11

robbox pisze:A ja dodam ze sa 2 pompy jedna pod samochodem a druga w zbiorniku - ktora sie zrypala ??
Oczywiście że oryginalnie są dwie. Jedna w zbiorniku paliwa a druga pod podłągą. Trzeba najpierw wiedzieć która padła zanim się pójdzie do sklepu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

robbox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: robbox » wt lis 14, 2006 17:26

Paweł Marek pisze:w dieslu to może i są dwie pompy ale w benzynowcu to chyba sie mylisz...
- chyba sie nie myle bo mam NZ tak jak jest w opisie i na schemacie sa dwie pompy.
Paweł Marek pisze:Oczywiście że oryginalnie są dwie. Jedna w zbiorniku paliwa a druga pod podłągą. Trzeba najpierw wiedzieć która padła zanim się pójdzie do sklepu.
- dokladnie trzeba wiedziec ktora, nie wyczyn wydac kase na cos co dziala



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 14, 2006 17:34

robbox pisze:Paweł Marek napisał/a:
w dieslu to może i są dwie pompy ale w benzynowcu to chyba sie mylisz...
to nie ja napisałem :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

robbox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: robbox » wt lis 14, 2006 19:14

to nie ja napisałem
- no widze , nie z tego posta zacytowalem sorki ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 248 gości