[MK2 RP] Wyprzedzenie zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

[MK2 RP] Wyprzedzenie zapłonu

Post autor: eidos » sob lis 11, 2006 16:23

Mam pewien nierozwiazny problem:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=761111#761111

Sorki ze pisze nowy post na ten sam temat, ale problem jest nie rozwiazany
Czy ktoś moze pomóc?
Ostatnio zmieniony ndz lis 12, 2006 08:54 przez eidos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 11, 2006 16:34

Wiesz co, masz tylko dwa kable i dwa piny, nie sądzę żebyć coś sknocił jeśli nawet sie pomylisz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob lis 11, 2006 16:36

wiem ze sa tyko dwa kable, ale powinny byc wpiete prawidlowo. Silnik dziala na podpietych obojetnie kabelkach i bez nich tez dziala, ale preciez nie o to mi chodzi



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 11, 2006 16:45

No tak, ale jest to elektrozawór, kolejność podpięcia kabli jest dowolna.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob lis 11, 2006 17:03

Paweł Marek pisze:No tak, ale jest to elektrozawór, kolejność podpięcia kabli jest dowolna.
moze masz racje, ale jak wytłumaczyć fakt ze przy podłączniu tych kabelkow w jeden sposob samochod przyspiesza troche inaczej niz podpieciu odwrotym tych kabli?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 11, 2006 17:17

Patrzyłem tylko na schemat. Tam to urządzenie jest określone elektrozaworem. Nie wykluczam że może działać tylko przy przepływie prądu w jedną stronę. Źle się wyraziłem, chodziło mi o to że nie zepsujesz elektromagnesu podłączając go na odwrót. Nie widziałem tego urządzonka, ale popatrz jeszcze raz dobrze, przypuszczam że będą jednak podopisane piny, być może maleńkimi cyferkami, widocznymi z bardzo bliska i po oczyszczeniu gniazda. Jeśli nie, podłącz w takiej pozycji w której silnik chodzi lepiej. Może ktoś z RP jednak popatrzy i ci napisze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob lis 11, 2006 18:24

Czy ktos kto ma RP-ka może pomóc?



Awatar użytkownika
Monsteer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn mar 13, 2006 16:59
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Monsteer » sob lis 11, 2006 19:53

U mnie jest tak:

czarno-biały bliżej tylne ścianki komory silnika
szaro-czerwony przed nim czyli bliżej przodu auta



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob lis 11, 2006 23:09

Dzieki Monster, punkcik poszedł, mam nadzieje ze wszyscy w swoich RP-kach też tak mają



Awatar użytkownika
Monsteer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn mar 13, 2006 16:59
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Monsteer » sob lis 11, 2006 23:47

Miło mi. Mój sprzęcik jest z 91r i poskładany w Belgi (jeśli wierzyć numerom :) )



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » wt lis 14, 2006 00:10

Monsteer pisze:U mnie jest tak:

czarno-biały bliżej tylne ścianki komory silnika
szaro-czerwony przed nim czyli bliżej przodu auta

Myślałem, problem jest już rozwiązany ale okazuje się że chyba nie do końca. Znalazłem wcześniejszy post na ten temat i wychodzi na to, że może być odwrotnie podłączony:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=39789

U kolegi daaroo jest inaczej niz u Monsteer, jesli ktoś ma RP-ka to prosze o napisanie jak macie u siebie podłączone. Może tą wtyczkę można podłączyć w obie strony i jest ok. :bigok:



Awatar użytkownika
Monsteer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn mar 13, 2006 16:59
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Monsteer » wt lis 14, 2006 15:16

SORY SORY SORY pochrzaniłem kolory bo sprawdzałem wieczorem do latarki, otóż szaro-czerwony faktycznie jest zielono czerwonym ale kolejność pozostaje bez zmian.

Obrazek



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » wt lis 14, 2006 16:02

daaroo pisze:sorry zapomnialem o tym zdjeciu

Obrazek

[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 2:48 pm ]
tak jak na tym zdjeciu blizej silnika idzie bialo-czarny a kabiny pasazerskiej zielono-czerwony
a tu jest odwrotnie, i bądz tu mądry człowieku...



Awatar użytkownika
Monsteer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn mar 13, 2006 16:59
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Monsteer » wt lis 14, 2006 16:31

Tak, ale ta wtyczka jest przecież wyciągnięta i może być obrócona. Kolory się zgadzają. Myślę, że jak podłączysz po mojemu to będzie OK.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości