[MK3] Jak sprawdzić czy jest zamontowany fabryczny alarm
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Jak sprawdzić czy jest zamontowany fabryczny alarm
Posiadam MK3 1.9 TDI GT i przy dzwigience od blokowania drzwi jest dioda, która zapala się po zamknięciu samochodu i moje pytanie brzmi czy jest to tylko bajer sygnalizujący zamknięcie centralnego zamka czy może informacja o uzbrojeniu sie fabrycznego alarmu, jak to sprawdzić? Drugie pytanie u kolegi w GTI po zamknięciu samych drzwi centralny sam sie zamyka po 30 sek, a u mnie tego nie ma dopóki sam go nie zamknę. Czy jest możliwość zaprogramowania centralnego aby sam sie zamykał?
Ostatnio zmieniony wt lis 14, 2006 15:44 przez masbud, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: Jak sprawdzić czy jest zamontowany fabryczny alarm
ja sie przekonalem ze mam alarm dopiero jak mi sie wlamali. Zrob tak: zamknij klape tylnia ale tylko tak lekko. Zamknij auto kluczykiem tak aby mrygala lampka. Nastepnie zacznij szarpac klapa jakbys chcial ja otworzyc. Wowczas niby taka proba wlamania i powinna sie syrena zalaczyc.masbud pisze:Posiadam MK3 1.9 TDI GT i przy dzwigience od blokowania drzwi jest dioda, która zapala się po zamknięciu samochodu i moje pytanie brzmi czy jest to tylko bajer sygnalizujący zamknięcie centralnego zamka czy może informacja o uzbrojeniu sie fabrycznego alarmu, jak to sprawdzić? Drugie pytanie u kolegi w GTI po zamknięciu samych drzwi centralny sam sie zamyka po 30 sek, a u mnie tego nie ma dopóki sam go nie zamknę. Czy jest możliwość zaprogramowania centralnego aby sam sie zamykał?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
najlepiej jest sprawdzic tak:
-masz otwarte lewe drzwi
-zatrzaskujesz zamek na otwartych drzwiach np.srubokretem
-NASTEPNIE wciskasz ten dzyndzel od lampki w kabinie(i trzymasz go) zeby sie nie swiecila w srodku i na otwartych drzwiach i wcisnietym dzyndzlu zamykasz auto kluczykiem,zeby dioda migala
-po 30 sekudach zaczyna migac dioda troche szybciej i to oznacza ze masz zalaczony alarm
-puszczasz dzyndzel ten( od lampki kabinowej)i alarm robi TIDDDDD,TIDDDDD,TIDDDDDD
i to oznacza ze alarm jest sprawny.
-masz otwarte lewe drzwi
-zatrzaskujesz zamek na otwartych drzwiach np.srubokretem
-NASTEPNIE wciskasz ten dzyndzel od lampki w kabinie(i trzymasz go) zeby sie nie swiecila w srodku i na otwartych drzwiach i wcisnietym dzyndzlu zamykasz auto kluczykiem,zeby dioda migala
-po 30 sekudach zaczyna migac dioda troche szybciej i to oznacza ze masz zalaczony alarm
-puszczasz dzyndzel ten( od lampki kabinowej)i alarm robi TIDDDDD,TIDDDDD,TIDDDDDD
i to oznacza ze alarm jest sprawny.
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
tez sie nad tym zastanawiam.jak sie dowiem na dnich dam znac.dobre pytania.masbud pisze:Sprawdziłem i okazuje sie, że alarm jest i działa. Czy ktoś wie czy ten fabryczny alarm odcina jakieś dodatkowe obwody czy tylko robi dużo hałasu oraz jak się ma do tego, że jeżeli jest uzbrajany poprzez przekręcenie kluczyka to wystarczy byle śrubokętem wyłamać zamek i po alarmie.
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
ja usiebie sprawdziłem to tak,wsiadłem do auta opuściłem szybę i zamknąłem się kluczukiem od zewnątrz(jak przy normalnym zamknięciu drzwi,alarm się zazbroił),póżniej włożyłem kluczyk do stacyjki i przekręciłem na zapłon,wskażniki na desce w ogóle się nie zapaliły i wtedy włączyła się syrena,auta nie można było odpalićmasbud pisze: Czy ktoś wie czy ten fabryczny alarm odcina jakieś dodatkowe obwody czy tylko robi dużo hałasu oraz jak się ma do tego, że jeżeli jest uzbrajany poprzez przekręcenie kluczyka to wystarczy byle śrubokętem wyłamać zamek i po alarmie.
Wczoraj odstawiłem auto do garażu, a po chwili włączyły się awaryjne i klakson.
I tak dowiedzaiłem się że mam alarm (po 3 miesiącach)
Po 10 minutach to samo (włącza sie na pół minuty), a przecież nikogo nie było nawet w garażu.
Przy okazji powiem że nie działa mi też oświetlenie gdy otwieram drzwi pasażera.
Czy te dwie awarie mają związek ze sobą ?
Jak to naprawić ??
I tak dowiedzaiłem się że mam alarm (po 3 miesiącach)
Po 10 minutach to samo (włącza sie na pół minuty), a przecież nikogo nie było nawet w garażu.
Przy okazji powiem że nie działa mi też oświetlenie gdy otwieram drzwi pasażera.
Czy te dwie awarie mają związek ze sobą ?
Jak to naprawić ??
więc jest tak że masz "immobiliser" w drzwiach przetestuj tak: opuść szybę zamknij kluczykiem żeby się zazbroił wtedy pociągnij za dzyndzel otwórz drzwi - nie zawsze wtedy włącza się alarm - i spróbój przekręcić kluczykami nie powinien zareagować bo kontrolki ci się nie zaświecąą i zacznie wyćmasbud napisał/a:
Czy ktoś wie czy ten fabryczny alarm odcina jakieś dodatkowe obwody czy tylko robi dużo hałasu oraz jak się ma do tego, że jeżeli jest uzbrajany poprzez przekręcenie kluczyka to wystarczy byle śrubokętem wyłamać zamek i po alarmie.
ja usiebie sprawdziłem to tak,wsiadłem do auta opuściłem szybę i zamknąłem się kluczukiem od zewnątrz(jak przy normalnym zamknięciu drzwi,alarm się zazbroił),póżniej włożyłem kluczyk do stacyjki i przekręciłem na zapłon,wskażniki na desce w ogóle się nie zapaliły i wtedy włączyła się syrena,auta nie można było odpalić
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mogą mieć. Zacznij od sprawdzenia włącznika w drzwiach. Wyciąg go, sprawdź czy przewodzi prąd miernikiem. Zwolniony ma przewodzić, naciśnięty nie.maniakmm pisze:Czy te dwie awarie mają związek ze sobą ?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 382 gości