potrzebuje paru informacji na temat Golfa III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt mar 01, 2005 16:18

ulmoz pisze:Mozecie mi jeszcze powiedziec czy istnieje jakis sklep tuningowy z akcesoriami, ospojlerowanien i mechanika sportowa do golfa III? W jakims sklepie najlepiej sie zaopatrywac i gdzie maja najwiekszy asortyment? Moze znacie jeszcze jakies fajne www z fotkami golfa III po tuningu?
Sklepow szukaj wstepnie w necie. A fotki mozesz zobaczyc na vwgolf.pl w Galerii.

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » wt mar 01, 2005 16:21

najwiekszym sklepem mi znanym w ktorym mozna doostac doslownie wszystko jest ALLEGRO :jezor: :grin:



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » wt mar 01, 2005 16:49

tommi3 pisze:
briano pisze:TO kup sobie albo 1.8 GT 90KM albo 2.0 Gti będzie ładnie wyglądać bo to mocniejsze wersje lepiej wyposarzone na ogół i przynajmniej będzie jeździć normalnie :bigok:
Ja bym nie brał 1.8, wziął bym 1.6 GT, który ma 100KM, jest, dynamiczniejszy i mniej paliwożerny, a co do GTI 2.0 to polecam ale 16V, "ósemka" jest za wolna, mało dynamiczna...
Hehe ja też bym taki wziął bo takim właśnie jeżdżę ale mowa była o niewielkich pieniadzach więc na początku nie robili przecież 1.6 100 kucy były tylko 2.0 i 1.8. 1.6 wprowadzili chyba jakoś po 95 dobrze kojarze??



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » wt mar 01, 2005 17:10

briano pisze:
tommi3 pisze:
briano pisze:TO kup sobie albo 1.8 GT 90KM albo 2.0 Gti będzie ładnie wyglądać bo to mocniejsze wersje lepiej wyposarzone na ogół i przynajmniej będzie jeździć normalnie :bigok:
Ja bym nie brał 1.8, wziął bym 1.6 GT, który ma 100KM, jest, dynamiczniejszy i mniej paliwożerny, a co do GTI 2.0 to polecam ale 16V, "ósemka" jest za wolna, mało dynamiczna...
Hehe ja też bym taki wziął bo takim właśnie jeżdżę ale mowa była o niewielkich pieniadzach więc na początku nie robili przecież 1.6 100 kucy były tylko 2.0 i 1.8. 1.6 wprowadzili chyba jakoś po 95 dobrze kojarze??
1.6 100KM wprowadzili w sierpniu '94, ale były trzy rodzaje tych silników, a Twój golfik jest z '97, dobrze mówie?? :grin:


VW Golf III GTI 20 Jahre

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » wt mar 01, 2005 17:12

briano pisze:
tommi3 pisze:
briano pisze:TO kup sobie albo 1.8 GT 90KM albo 2.0 Gti będzie ładnie wyglądać bo to mocniejsze wersje lepiej wyposarzone na ogół i przynajmniej będzie jeździć normalnie :bigok:
Ja bym nie brał 1.8, wziął bym 1.6 GT, który ma 100KM, jest, dynamiczniejszy i mniej paliwożerny, a co do GTI 2.0 to polecam ale 16V, "ósemka" jest za wolna, mało dynamiczna...
Hehe ja też bym taki wziął bo takim właśnie jeżdżę ale mowa była o niewielkich pieniadzach więc na początku nie robili przecież 1.6 100 kucy były tylko 2.0 i 1.8. 1.6 wprowadzili chyba jakoś po 95 dobrze kojarze??
silnik 1.6 - 100KM montowali od sierpnia 94



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » wt mar 01, 2005 19:07

1.6 100KM wprowadzili w sierpniu '94, ale były trzy rodzaje tych silników, a Twój golfik jest z '97, dobrze mówie?? :grin:[/quote]
Hehe w sumie to dobrze i nie dobrze niby 97 końcówa składany, ale w kodzie już ma 98 więc 98 :grin: Ale byłeś blisko :hmm:



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » wt mar 01, 2005 19:10

silnik 1.6 - 100KM montowali od sierpnia 94[/quote]
Spokówa dzięki za uwagę :grin: Wiedziałem że jakoś 94-95 :hmm:



ulmoz

Post autor: ulmoz » śr mar 02, 2005 23:40

To jest opis z gratki pewnego golfa:

Volkswagen Golf III GTI EDITION 2i+GAZ..!

co oznacza to "2i"?



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » śr mar 02, 2005 23:54

ulmoz pisze:To jest opis z gratki pewnego golfa:

Volkswagen Golf III GTI EDITION 2i+GAZ..!

co oznacza to "2i"?
Hmmmm 2 to zapewne poj. silnika, a to "i" to jest jakieś błędne oznaczenie, nie stosowano takich oznaczeń w golfach, może chodziło o silnik 16V, ale ogólnie to jest to nieprawidłowe oznaczenie...


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » czw mar 03, 2005 00:25

a jak panowie spisuja sie wam silniczki 2,0 16V ABF 150 kucy ? Jak z pozeraniem oleju, spalaniem itp.



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » czw mar 03, 2005 00:37

paolo pisze:a jak panowie spisuja sie wam silniczki 2,0 16V ABF 150 kucy ? Jak z pozeraniem oleju, spalaniem itp.
U mnie jak w instrukcji... ABF to dobre silniki... :)


VW Golf III GTI 20 Jahre

majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » czw mar 03, 2005 00:43

tommi3 pisze:
ulmoz pisze:To jest opis z gratki pewnego golfa:

Volkswagen Golf III GTI EDITION 2i+GAZ..!

co oznacza to "2i"?
Hmmmm 2 to zapewne poj. silnika, a to "i" to jest jakieś błędne oznaczenie, nie stosowano takich oznaczeń w golfach, może chodziło o silnik 16V, ale ogólnie to jest to nieprawidłowe oznaczenie...
to i że na wtrysku jest. barany tak czasem piszą



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » czw mar 03, 2005 00:50

tommi3 pisze:
paolo pisze:a jak panowie spisuja sie wam silniczki 2,0 16V ABF 150 kucy ? Jak z pozeraniem oleju, spalaniem itp.
U mnie jak w instrukcji... ABF to dobre silniki... :)
tak pytam bo moj corras mial SWAPA i teraz jest ABF zamiast 9A. Jak jezdzi sam jestem ciekaw bo juz 6 tydzien zalatwiania dokumentow leci... wiec ile to pali ? w 11-12 miescisz sie ?



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » czw mar 03, 2005 01:19

paolo pisze:
tommi3 pisze:
paolo pisze:a jak panowie spisuja sie wam silniczki 2,0 16V ABF 150 kucy ? Jak z pozeraniem oleju, spalaniem itp.
U mnie jak w instrukcji... ABF to dobre silniki... :)
tak pytam bo moj corras mial SWAPA i teraz jest ABF zamiast 9A. Jak jezdzi sam jestem ciekaw bo juz 6 tydzien zalatwiania dokumentow leci... wiec ile to pali ? w 11-12 miescisz sie ?
Pewnie że sie mieszcze, nawet poniżej dyszki można zejść(oczywiście nie wciskając gazu do oporu), ale jak depniesz mocniej to szybko maleje poziom tego jakże cennego dla nas płynu :) myśle ze to jedne z lepszych silników vw, bynajmniej ja sobie chwale, a co do Twojego corrasa to jak wreczcie wyjedziesz na droge to zdaj relacje jak sie sprawuje Twój ABF.


VW Golf III GTI 20 Jahre

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 406 gości