Witam mam nastepujący problem -na zimno dzieje sie tak
BRAK SSANIA-musze trzymać koło 3 minut gaz, żeby chodził rowno, w przeciwnym razie gaśnie
Praca NIE na wszystkie cylindry przy zapalaniu
DUZE spalanie
-12,5 litra gazu
Czasem CZARNY DYM przy zapalaniu-ale oleju nie bierze wogóle
CZASEM w czasei jazdy blokuje sie na obrotach-zawiesza sie powiedzmy na 4 tys, wtedy wysiadam z auta dociskam reką linke i jest dobrze-czy to ma wpływ z silnikime krokowym czy tylko problme będzie z linką??
[MK2 1.8 LPG] Brak ssania. Kłopot z zapalaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2 1.8 LPG] Brak ssania. Kłopot z zapalaniem
Ostatnio zmieniony ndz lis 12, 2006 08:30 przez klibeusz, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przy mk3 ppowiedziałbym że to czujnik temperatury ale????? pomału pomału w mk3 jak się odłączy czujnik temperatury własnie obroty wzrastaja i ramie przepustnicy (zaczep linki gazu) sie przesuwa automatycznie i obroty wzrastają
[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:40 ]
czyli posiadasz czujnik temperatury więc jak zapalisz silnik i odłaczysz czujnik temp zwróc uwagę własnie na ramię przepustnicy i na obroty jezeli u ciebie sie nic nie zmieni to znak że czujnik padł
[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:43 ]
[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:47 ]
[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:40 ]
czyli posiadasz czujnik temperatury więc jak zapalisz silnik i odłaczysz czujnik temp zwróc uwagę własnie na ramię przepustnicy i na obroty jezeli u ciebie sie nic nie zmieni to znak że czujnik padł
[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:43 ]
raczej na 99.9 %dziejo pisze:to znak że czujnik padł
[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:47 ]
czarny dym nie musisz sie martwić to jest skutek jezdzenia na gazie nie jest to szkodliwe dla silnika to czarnr z tyłu to jest olej owszem ale wytracony z gazu na sutek wysokiej temperatury on jak zastygnie osadza sie na zaworach w kolektorze i to jest własnie to bo dymi tylko przez chwilkeCzasem CZARNY DYM
Problmeów ciąg dalszy////////
dziejo-dzięki hm dzisiaj odłączyłęm przewód od czujnika i w jego miejsce wpiąłem opornik 2,8 Kohm....-dalej oboty za niskie i zgasł. wiec czujnik chyba dobry będzie,,,,..., jednka pod nogą poczułęm ze pedał gazu szedł w dół....czy może jednak CZUJNIK??
w sumie mam filtr powietrza dość mocno zanieczyszczony-ale nie znam się -watpię żeby on miał aż taki wpływ na to...
w sumie mam filtr powietrza dość mocno zanieczyszczony-ale nie znam się -watpię żeby on miał aż taki wpływ na to...
Miałem uszkodzony czujnik podajacy temperature na komputer co prawda w innym silniku.
Objawy:nie palił na zimnym silniku na benzynce, na gazie było ok(o ile można tak mówić o zapalaniu na gazie przy - 20 )!
Jak sie rozgrzał bez względu na paliwo było ok
Dziwi mnie to że nie pracuje na wszystkich cylindrach
życzę powodzenia
[ Dodano: Pon Lis 13, 2006 11:07 ]
no i oczywiscie na zepsutym czujniku zsania nie było
Objawy:nie palił na zimnym silniku na benzynce, na gazie było ok(o ile można tak mówić o zapalaniu na gazie przy - 20 )!
Jak sie rozgrzał bez względu na paliwo było ok
Dziwi mnie to że nie pracuje na wszystkich cylindrach
życzę powodzenia
[ Dodano: Pon Lis 13, 2006 11:07 ]
no i oczywiscie na zepsutym czujniku zsania nie było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości