[MK3] Vag + szybkie HowTo kontrolka poduszki powietrznej.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Fantomas102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 27, 2006 19:25
Lokalizacja: Białystok

[MK3] Vag + szybkie HowTo kontrolka poduszki powietrznej.

Post autor: Fantomas102 » ndz lis 12, 2006 15:49

Witam

Po odłączeniu poduszki powietrznej kierowcy na dosłownie 5 min przy podłączonym akumulatorze mam problem z kontrolką poduszki powietrznej. Uparta ciągle się teraz świeci. Już wiem (po fakcie), ze takie operacje trzeba dokonywać przy odłączonym akumulatorze - wtedy komputer nie będzie sygnalizował,że coś się grzebało ;) Jedyne co teraz mogę zrobić to skasować ten błąd.
I tu moja prośba - czy ktoś może mnie pokierować jak to zrobić? Mam odpowiedni interfejs z oprogramowaniem(VAG-COM, VAG-PL....). Jest to moja pierwsza "zabawa" z tym interfejsem i po prostu nie chcę coś popsuć. Chcę zasięgnąć rady doświadczonych użytkowników:)

Z góry dzięki za zainteresowanie.
Ostatnio zmieniony pn lis 13, 2006 17:21 przez Fantomas102, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 12, 2006 16:29

Hej.
Co do pytania to nie pomogę, ale 1H to symbol MK3 a nie silnika.
Silniki masz:
1Z 90 KM;
AHU lub ALE (od 1996, 90KM);
AFN i AVG (110 KM).
Pozdrawiam



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 13, 2006 17:19

Podpinasz fejsa z laptopem do kompa. Przekrecasz zaplon, odpalasz program (moze byc polski) i masz w oknie programu przycisk "Airbag" lub "Poduszki powietrzne", program pokaze ci w nowym oknie model sterownika itd i nizej w tym oknie masz "Pokaz bledy" lub cos tam "Faults" w wersji eng. Po odczycie bledu w oknie ktore sie pojawi masz opcje "Kasuj" i po sprawie. Wlacz auto i "sie przejedz" i mozesz ponownie zrobic odczyt.. Moze byc problem z komunikacja fejsa wtedy sprawdz pod jakim COMem jest on w systemie a pod jakim program go ustawia i zmien jak nalezy.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości