![Obrazek](http://obrazki.elektroda.net/72_1162759422.jpg)
![Obrazek](http://obrazki.elektroda.net/70_1162759452.jpg)
![Obrazek](http://obrazki.elektroda.net/23_1162759469.jpg)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
"* (Różnica pomiędzy MFA1 i MFA2 polega na tym iż MFA1 kasuję się automtycznie po ostygnięciu silnika poniżej 50 stopni"Smaczny pisze:huhra, w linku poniżej massz opisane funkcje MFA:
http://www.corrado.com.pl.../tips_trick.htm
Podobne, podobne. Tez bym to obstawial.ta wtyczka może być złączem diagnozującym kody błyskowe, jeśli masz silnik RP
miś fazi pisze:to moze być wtyczka do podłączenia MFA
W tym miejscu wtyczka od MFA to jest małoprawdopodobne, właściwie niemożliwe. Tak jak napisałeidos, jest to najprawdopodobniej złącze do kodów błyskowych. Tyle, ze powinny być chyba dwa kable. Może coś ktoś kombinował.huhra pisze:znalazlem ja pod ta oslona gumowa co jest na drazku skrzyni biegow
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości