[1.8 AAM] Ciężko pracuje wspomaganie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jakub W.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 21:10
Lokalizacja: Białystok

[1.8 AAM] Ciężko pracuje wspomaganie.

Post autor: Jakub W. » sob lis 11, 2006 22:18

Witam

Wyczuwam niewielki (ciągły) opór przy skręcaniu w każdą stronę. Dodatkowo przy skręcie w prawo szłysze jakby obcieranie (mniej więcej w połowie skrętu). Jak wracam to nic niesłychać. Pasek naciągałem alternatorem, czasem popiskuje jeszcze. Dodatkowo problemy z akumulatorem. Pasek do wymiany. Tylko zastanawia mnie czemu te obcieranie wystąpiło jednocześnie z cięższa pracą. Przypadek ???
Nie chcę nic sugerować ale auto tylko u mnie pojeżdziło z 3 tys. km na nie wyważonych kołach. Trochę trzęsło.
Teraz mam zimówki (wyważone). Problem wystąpił po ok 150 km od wymiany.
Po zdjęciu koła nie rzuca się w oczy żadne wyraźnie ślady obcierania ( na tej osłonie też).
Może z tym obcieraniem to już przesadzam, ostatnio było troche wody, a ja nie zwalniam przed kałużą.
Najgorsze jest to, że nie mam dostępu do kanału i ciężko porównać oba koła.
A że kasiory brak proszę o poradę , najlepieje te najtańsze he he.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 11, 2006 22:27

Jakub W. pisze:Pasek naciągałem alternatorem
o którym pasku piszesz, napewno nie naciagnąłeś alternatorem paska od wspomagania.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lis 11, 2006 22:29

Jakub W., powinieneś:
- sprawdzić poziom płynu w wspomaganiu,
- wymienić pasek
a dopiero jak to nic nie da trzeba będzie szykać dalej


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Jakub W.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 21:10
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Jakub W. » sob lis 11, 2006 22:51

Paweł Marek pisze:
Jakub W. pisze:Pasek naciągałem alternatorem
o którym pasku piszesz, napewno nie naciagnąłeś alternatorem paska od wspomagania.
Dzięki wielkie.
Na wspólnym pasku z alternatorem jest pompa cieczy, a ten drugi pasek schodzi na wspomaganie. Rzeczywiście nie naciągałem. (poszedłem sprawdzić). Mam nadzieje że pomoże to poleci punkcik a Kubuś bedzie happy.

Co do poziomu cieczy idealnie w środku zakresu. Gorzej że nie wiem co tam jest zalane.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lis 11, 2006 23:03

Gorzej że nie wiem co tam jest zalane.
Jeśli poziom płynu jest OK to nie musisz wiedzieć. Jeśli zacznie go ubywać to musisz głównie wiedzieć gdzie jest wyciek, a dopiero potem co dolać - choć zwykle wyciek kończy się naprawą przy której trzeba spuścić płyn


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » ndz lis 12, 2006 12:16

co do ocieranie najlepiej jak bys pojechał z kumplem na kanał. posadz go w aucie i niech kreci kierownica a ty w kanale patrz i obserwuj w krórym miejscu to ocieranie słychać. u mnie ocierała peknieta guma na maglownicy. byc moze u ciebie bedzie to samo



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 12, 2006 12:32

u mnie ocierała peknieta guma na maglownicy. byc moze u ciebie bedzie to samo
U mnie natomiast skrzeczała końcówka drążka. Trzeba wyłączyć silnik i słuchać (na stacji diagnostycznej powiedzieli, że to pompa wspomagania :P ).
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » ndz lis 12, 2006 12:43

U mnie natomiast skrzeczała końcówka drążka
tez bardzo prawdopodobne najlepiej z kanału obserwować gdzie co i o co ociera



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz lis 12, 2006 16:09

Grzesiekk1982 pisze:
u mnie ocierała peknieta guma na maglownicy. byc moze u ciebie bedzie to samo
U mnie natomiast skrzeczała końcówka drążka. Trzeba wyłączyć silnik i słuchać (na stacji diagnostycznej powiedzieli, że to pompa wspomagania :P ).
Pozdrawiam.
u mnie było tak samo, od razu jak wrzuciłęm szersze oponki to tak trzeszczało ze sie nie dąło słuchać, zdjełem koło jedno drugie, zdjełem osłonke z tego przegubiku na koncówce, przesmarowałem i jak marzenie, wiem powinno sie wymienic, ale to było na wsi i nie było dostępu do czesci, wiec tak na szubko prowizorycznie i tak do dziś jeżdzę.


Mk3 GTI 16V ABF

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 414 gości