Dlaczego znika woda?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » wt mar 01, 2005 16:02

Ciekawi mnie jedna rzecz,chodzi mi o parowanie szyb w samochodzie.Ja mam tak ze jak wsiade do samochodu to zaraz mi paruja,a po załaczeniu dmuchawy na maxa kilka sekund wystarczy i szyby sa odparowane .Po wylaczeniu dmuchawy po jakims czsie szyby znowu zachodza para>Czy taki objaw jest spowodowany ze nagrzewnica mi poszla????



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 01, 2005 16:25

ale szyby ci paruja jak auto jest juz nagrzane na maxa??jak masz juz cieplutenko w samochodzie i szyby ci zaczynaja parowac to nagrzewnica,bo ja tak mialem,a jezeli chodzi o ubywanie tego plynu to albo gdzies co saczy lekko,albo mozesz miec peknieta glowice,ja tak mialem w 1,6 TD,i zima bylo ok,tylko dolewalem,ale latem fura ciagle sie gotowala,i myslalemz e uszczelka,ale uszczelka byla ok,i moj ojciec przecierajac smatka glowice zobaczyl malenka kreseczke,i to byla przyczyna,a tez plynu mi ubywalo bardzo powoli ale ubywalo,najgorzej latem :/


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 01, 2005 16:27

po wymianie glowicy,wszystko wrocilo do najlepszego pozadku...to nie musi byc akurat to,tylko jak juz nie bedziesz mugla znalezc zadnej przyczyny i sciagniesz glowice to dobrze ja obejzyj...powodzonka...:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » wt mar 01, 2005 21:22

co do parowania szyb to paruja mi zaraz jak wsiade i autko jest zimne i jak sie rozgrzeje i wylacze dmuchawe to tez paruja.Teraz jeszcze 1 kwestia:-)dzisiaj jak przejechałem kilka kilometrów i autko osiagnelo juz pewnia temperature sprawdzałem płyn w zbiorniczku .Zostawilem samochód wlaczony i odkrecilem korek ze zbiorniczka.Po przegazowaniu woda schodziła do pewnego momentu ,a po puszczeniu gazu chodzil kilka sekund na normalnych obrotach i nagle zauwazyłem ze stan plynu zaczoł nagle rosnac az przelewal sie ze zbiorniczka.Co to moze byc?????uszczelka byla wymieniana jakies pól roku temu(pod głowica)



HaiFisch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW JETTA mk2

Post autor: HaiFisch » śr mar 02, 2005 15:36

normalne że się będzie wylewać bo układ jest ciśnieniowy, a płyn jak się rozgrzewa to zwiększa swą objętość. u mnie teżtrochę ubywa i myślę że się sączy przez jakieś usczelki co idą do głowicy lub do kolektora, tylko to pewnie na ciepłym silniku bo wtedy jest ciśnienie a jak odparuje odrazu to jak wystygnie to tego nie widać ciężko to będzie zlokalizować :kac:


[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » śr mar 02, 2005 15:44

Jak masz cieplutko w aucie a szyby paruja to....nagrzewnica jest sprawna po prostu masz wilgoc w aucie(np.mokre dywaniki) i paruje :helm:



Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

Post autor: qbab » ndz mar 06, 2005 15:01

U mnie jest to male pekniecie na rurce metalowej laczacej pompe wody z nagrzewnica i zbornkiem wyrownawczym. Pekniecie jest na tyle male ze woda nie kapie tylko paruje od razu. Tak jak u kogos innego u mie tez czasem czuc zapach parujacego plynu chlodniczego wewnatrz samochodu, zwlaszcza po ruszeniu ze swiatel kiedy to nie ma ruchu powietrza w komorze silnika i zbieraja sie opary.
Po prostu trzeba obejrzec dokladnie ukla chlodzenia.
Gdzies kiedys czytalem o jakims sposobie z dodawaniem jakis proszkow do plynu chlodniczego ktore powodowaly swiecenie cieknacego plynu w swietle UV.


QbaB

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » ndz mar 06, 2005 16:30

hmm wlasnie potrzebowalem takiego tematu. miesiac temu zmienilem plyn w ukladzie, zalalem na maxa a teraz patrze a tam juz do minimum zszedl. wymienilem trojniki na metalowe, posprawdzalem wszedzie i zadne polaczenie nie jest mokre. jedynie uszczelka pod popma wody, pod termostatem troche jest mokra ale nie widac zeby cos cieklo. mam znajomego chemika wiec moze sobie zalatwie troche tego proszku co swieci w swietle UV albo kupie ten preparat co male wycieki zatyka :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » ndz mar 06, 2005 18:01

ja wstailem nowa chlodnice zbiorniczek i korek i plyn mi jakos ucieka - mokre jest jedynie w okol korka - ile razy naleje na maxa tyle mi wyrzuca ...


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 384 gości