Silniki do mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silniki do mk3
oj dawno mnie tu nie było durzo sie zmieniło i na forumi i u mnie , opyliłem swoja mk2 i czekam teraz na mk3 i własnie z tym tematem na forum , moze juz był , moze nie (jak tak prosze o link , bo trudno sie juz połapać wsród 3000 tematów ) , w karzdym razie o co mi biega o no o silnik co wybrac w mk3 chodzi mi o wersje gti albo gt , nio i przede wszystkim o osiagi i spalanie , czy lepiej zainwestowac w 110 konego dizla czy 150 konne bęzyniaka , no kwestia osiagów jest oczywista ale chodzi o spalanie ile pali tak orientacyjnie przy lrzejszej nodze i spokojnej jezdzie ten i ten , i jesli ktos sie orientuje ile kosztuje instalacja gazowa do 2.0 16V , jesli chodzi o rocznik to z ostatnich wypustów 97 i chyba 98 były , no ogólnie rozchodzi sie o wasze opinie na temat tych silników takrze cenową i utrzymania , jesli bym np. miał gazik w 2.0 . Koniec końców rozchodzi sie o to ze jeden kumpel na studiach ma bmw 316 z 90 roku no i trzeba mu pokazac gdzie raki zimuja , a moje poczciwe 1,6 w mk2 nie dawało rady niestety a 110 konne tdi powinno juz dać rade chyba , czekam na opinie w kwesti silników i osiagów dzieki z góry pozdrawiam ekipe
ja też bym wolał TDI !!!
ja osobiście wolałbym TDI, a jeśli by miał zbyt mało mocy to zamiast instalacji gazowej do benzyniaka do diesla można dobrego chipa zapodać. pozdrowionka
przypomniało mi się
muszę dodać, że kiedyś potkałem gościa który mówił, że diesel to traktor albo ciężarówka może być a osobowy to benzynka
Miał rację, ale tak z 15 lat temu . Przez ten czas się dużo zmieniło dowód:
http://www.scigacz.pl/index.php?document=644
Ja bym brał tdi 110ps - dołozył chipsa na 140ps i masz GTI
http://www.scigacz.pl/index.php?document=644
Ja bym brał tdi 110ps - dołozył chipsa na 140ps i masz GTI
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Pali tyle ile wleję
A na poważnie to w tej chwili wychodzi mi w okolicach 6,5 - przy czym:
- jazda na krótkich odcinakach - 5 km. przerwa pare godzin, następne 5 km i przerwa. Cały czas na zimnym silniku, a jak juz wyskocze na trasę to 120-140km/h non stop. Rekord to 1000km na baku od rezerwy do rezerwy, ale nie przekraczając 120km/h - miałem notlauf i auto i tak nie chciało pójść więcej
Silnik 1Z 90PS, jednak polecam 110PS AFNa - dla większości ta moc wystarczy jakieś 10sek do setki itp.
Z samym softem na jakieś 130-140PS zamknąłbyś się w okolicach 1500pln z hamowaniem - moim zdaniem warto, o ile uda Ci się znaleźć sensownego 110 konnego MK3 w tdi - a to moze być problem. Ostatnio na allegro widziałem GTI TDI 20 jahre edition - jak bym miał teraz kupować to tylko takiego
A na poważnie to w tej chwili wychodzi mi w okolicach 6,5 - przy czym:
- jazda na krótkich odcinakach - 5 km. przerwa pare godzin, następne 5 km i przerwa. Cały czas na zimnym silniku, a jak juz wyskocze na trasę to 120-140km/h non stop. Rekord to 1000km na baku od rezerwy do rezerwy, ale nie przekraczając 120km/h - miałem notlauf i auto i tak nie chciało pójść więcej
Silnik 1Z 90PS, jednak polecam 110PS AFNa - dla większości ta moc wystarczy jakieś 10sek do setki itp.
Z samym softem na jakieś 130-140PS zamknąłbyś się w okolicach 1500pln z hamowaniem - moim zdaniem warto, o ile uda Ci się znaleźć sensownego 110 konnego MK3 w tdi - a to moze być problem. Ostatnio na allegro widziałem GTI TDI 20 jahre edition - jak bym miał teraz kupować to tylko takiego
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 195 gości