Silniki do mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KONiu

Silniki do mk3

Post autor: KONiu » śr mar 02, 2005 12:06

oj dawno mnie tu nie było durzo sie zmieniło i na forumi i u mnie , opyliłem swoja mk2 i czekam teraz na mk3 i własnie z tym tematem na forum , moze juz był , moze nie (jak tak prosze o link , bo trudno sie juz połapać wsród 3000 tematów :P) , w karzdym razie o co mi biega o no o silnik co wybrac w mk3 chodzi mi o wersje gti albo gt , nio i przede wszystkim o osiagi i spalanie , czy lepiej zainwestowac w 110 konego dizla czy 150 konne bęzyniaka , no kwestia osiagów jest oczywista ale chodzi o spalanie ile pali tak orientacyjnie przy lrzejszej nodze i spokojnej jezdzie ten i ten , i jesli ktos sie orientuje ile kosztuje instalacja gazowa do 2.0 16V , jesli chodzi o rocznik to z ostatnich wypustów 97 i chyba 98 były , no ogólnie rozchodzi sie o wasze opinie na temat tych silników takrze cenową i utrzymania , jesli bym np. miał gazik w 2.0 . Koniec końców rozchodzi sie o to ze jeden kumpel na studiach ma bmw 316 z 90 roku no i trzeba mu pokazac gdzie raki zimuja , a moje poczciwe 1,6 w mk2 nie dawało rady niestety :( a 110 konne tdi powinno juz dać rade chyba , czekam na opinie w kwesti silników i osiagów dzieki z góry pozdrawiam ekipe :)



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » śr mar 02, 2005 13:09

na mój gust kup sobie golfika TDI



Awatar użytkownika
kamdob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 22:02
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

ja też bym wolał TDI !!!

Post autor: kamdob » śr mar 02, 2005 13:22

ja osobiście wolałbym TDI, a jeśli by miał zbyt mało mocy to zamiast instalacji gazowej do benzyniaka do diesla można dobrego chipa zapodać. pozdrowionka



Awatar użytkownika
kamdob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 22:02
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

przypomniało mi się

Post autor: kamdob » śr mar 02, 2005 13:26

muszę dodać, że kiedyś potkałem gościa który mówił, że diesel to traktor albo ciężarówka może być a osobowy to benzynka



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr mar 02, 2005 14:06

Miał rację, ale tak z 15 lat temu :grin: . Przez ten czas się dużo zmieniło dowód:

http://www.scigacz.pl/index.php?document=644

Ja bym brał tdi 110ps - dołozył chipsa na 140ps i masz GTI :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

KONiu

Post autor: KONiu » śr mar 02, 2005 16:49

Corvax a ile twoje cacko pali i czy to wersja 90 czy 110 konna , i jak mniemam to chip tuning , bedzie gdzies cenowo stał na poziomie instalacji gazowej do 16V albo troszke drozej



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr mar 02, 2005 17:38

Pali tyle ile wleję :helm:

A na poważnie to w tej chwili wychodzi mi w okolicach 6,5 - przy czym:
- jazda na krótkich odcinakach - 5 km. przerwa pare godzin, następne 5 km i przerwa. Cały czas na zimnym silniku, a jak juz wyskocze na trasę to 120-140km/h non stop. Rekord to 1000km na baku od rezerwy do rezerwy, ale nie przekraczając 120km/h - miałem notlauf i auto i tak nie chciało pójść więcej :grin:

Silnik 1Z 90PS, jednak polecam 110PS AFNa - dla większości ta moc wystarczy jakieś 10sek do setki itp.

Z samym softem na jakieś 130-140PS zamknąłbyś się w okolicach 1500pln z hamowaniem - moim zdaniem warto, o ile uda Ci się znaleźć sensownego 110 konnego MK3 w tdi - a to moze być problem. Ostatnio na allegro widziałem GTI TDI 20 jahre edition - jak bym miał teraz kupować to tylko takiego ;)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 298 gości