[MK2] proste pytanie jaki index na liczniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Panter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 00:04
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

[MK2] proste pytanie jaki index na liczniku

Post autor: Panter » czw lis 09, 2006 14:03

witam mam takie szykie pytanko mam golfa silnik 1.6 licznik wyskalowany do 200km/h z zegarkiem analogowym tylko jest taki probem ze zamiezam zmienic na licznik z obrotkiem i nie sprawdzilem wczesniej indexu a teraz mam go zaklejonego bo mam biale tarcze .. czy moglby ktos u siebie spojzec jaki ma index?? wiem ze sa chyba 3 indexy daltego prosil bym posiadaczy z takim jak ja wyskalowanym licznikiem i z silnikiem 1.6 o posty ,ps co sie stanie jak włożę z innym indexem ??



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lis 09, 2006 14:36

950

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 13:37 ]
Panter pisze:co sie stanie jak włożę z innym indexem ??
bedzie cyganił...



Awatar użytkownika
Panter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 00:04
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: Panter » pt lis 10, 2006 02:08

czy mógłby ktos jeszcze podac??



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lis 10, 2006 07:07

Panter, na 99.999% masz indeks 950. Liczniki miały 4 indeksy.
935 - w zasadzie tylko przy silnikach 1.3
950 - większość
975 - bywały, ale nie wiem w jakich autach
1540 - w ssamochodach z USA



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 10, 2006 07:30

No to w takim razie wychodzi, że ja mam chyba zły - mam 1.6 PN, rok chyba 91, a index 935.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lis 10, 2006 07:32

Lipek81, jeśli masz ten licznik z obrotkiem to myślę, że bez problemu go sprzedasz, to jest dość rzadki licznik, i będziesz mógł kupić taki jaki potzrebujesz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 10, 2006 07:37

No niestety bez obrotka. Coś czuję że ten przebieg podany na liczniku jest chyba do bani - 150tyś. No bo chyba po to ktoś zamieniał zegary, tak myślę.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lis 10, 2006 07:39

Lipek81 pisze:. Coś czuję że ten przebieg podany na liczniku jest chyba do bani - 150tyś. No bo chyba po to ktoś zamieniał zegary, tak myślę.
niekoniecznie - ja kupiłem zegary z przebiegiem 129kkm, wyglądały jakby jutro miały wyjść z fabryki :D
A co do prędkościomierza to zawsze możesz go wymienić na właściwy. Czasem można kupić taki luzem.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 10, 2006 07:45

Nie za bardzo rozumiem. Mój ma 150tyś. przebiegu - czyli, jak na kilkanaście lat to mało. Teraz okazało się, że licznik jest zamieniony z innego samochodu - czyli istnieje podejrzenie, że ktoś (jeden z poprzednich właścicieli) zamienił go po to, żeby wykazać, że samochód ma mniejszy przebieg i korzystniej go sprzedać.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lis 10, 2006 07:49

Lipek81 pisze:czyli istnieje podejrzenie, że ktoś (jeden z poprzednich właścicieli) zamienił go po to, żeby wykazać, że samochód ma mniejszy przebieg i korzystniej go sprzedać.
oczywiście jest taka możliwość. Ale mógł też licznik się zepsuć. Kombinowanie z przebiegiem polega raczej na cofaniu, nie wymianie całego licznika.



Awatar użytkownika
Panter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 00:04
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: Panter » pt lis 10, 2006 16:22

No niestety bez obrotka. Coś czuję że ten przebieg podany na liczniku jest chyba do bani - 150tyś. No bo chyba po to ktoś zamieniał zegary, tak myślę.
najprawdopodobniej to poprostu sie przekrecił juz i szedl drugi raz od nowa ...



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 10, 2006 16:53

To niemożliwe - ojciec mojej dziewczyny kupił go jak miał 4 lata i 45tyś. przebiegu. Potem jeździł nim tylko on i wiem, że dużo nie jeździł. No, chyba, że ktoś zdążył przez 4 lata przekręcić licznik...


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
yank
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 613
Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
Kontakt:

Post autor: yank » pt lis 10, 2006 17:02

uważam że masz index 950 bo inne to rzadkość w 1.6 silnikach z tego co sie orientuje...



cosmaty1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: cosmaty1986 » pt lis 10, 2006 17:28

Ja tez obstawiam 950 mam silnik 1.6 RF i tez mam taki indeks.....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości