OGrzewanie mk3 brrr ale zimno
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
OGrzewanie mk3 brrr ale zimno
witam czy moze ktos mial cos takiego w golfie mk3 r93 1,9Td "special": ogrzewanie zalaczone na max a w aucie prawie wogole nawiemu nie ma tak jakby cos zatkane czy cos z skrobaczka normalnie musze jezdzic i szyby od srodka w czasie jazdy szkrobac, czy moze to byc wina filtra przeciwpylkowego jesli tak to jak sie do niego dostac??
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
po pierwsze zobacz czy masz sprawny termostat (tzn sprawdz do jakiej temp. dochodzi Ci wskaznik temperatury plynu chlodniczego) jesli jest ok to wymien filtr przeciwpylkowy. Skutecznie oddtyka nawiew ale temperatury Ci nie podniesie. Stawiam na termostat. Ja po wymianie mam ustawione na pol gwizdka a mam cieplo jak w saunie.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
termostat napewno jest dobry bo temp jest ok polowy nawet powietrze dmucha gorace ale jakby przytkane cos bylo , a gdzie ten filtr sie znajduje???Adamm pisze:po pierwsze zobacz czy masz sprawny termostat (tzn sprawdz do jakiej temp. dochodzi Ci wskaznik temperatury plynu chlodniczego) jesli jest ok to wymien filtr przeciwpylkowy. Skutecznie oddtyka nawiew ale temperatury Ci nie podniesie. Stawiam na termostat. Ja po wymianie mam ustawione na pol gwizdka a mam cieplo jak w saunie.
a moze byl weglowy ten chyba moze byc czarnyroberth pisze:wlasnie wrocilem z dworu a w golfiku cieplutko za milo wywalilem filtr przeciwpylkowy i nawiew wieje ze hoho a po filterk rano pojade do sklepu ten ma kolor czarny ale wydaje mi sie ze powinien byc bialy lub zolty
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
to jak ja mam u sibie słabe ciepłe, tzn nie jest zle ale i tak jest nie za ciepło a mogło by być lepiej, powietrze nie jest za gorące tak jak to w innych autach jest, to czego to może być wina? termostat? bo dmuchawa i filtr sa w stanie lux, więc odpada,
jeżeli termostat to ile może kosztować? oczywiscie do golfa 3 1.8
jeżeli termostat to ile może kosztować? oczywiscie do golfa 3 1.8
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
jesli Ci wieje mocno ale slabo grzeje to na 90% termostat. Koszt od 30 do 90 zl. Ja za swoj do 1.9 TDi dalem 37.50 sam wymienilem chociaz troche roboty jest i trzeba miec kanal
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
ja mam 1.8 silnik, jeszcze się nie dowiadywałem ile kosztuje no ale przy okazji lukne,Adamm pisze:jesli Ci wieje mocno ale slabo grzeje to na 90% termostat. Koszt od 30 do 90 zl. Ja za swoj do 1.9 TDi dalem 37.50 sam wymienilem chociaz troche roboty jest i trzeba miec kanal
co do termostatu jeszcze to co jeszcze od niego zależy? tzn autko szybciej się będzie nagrzewać, wyższa temperatura i co jeszcze?
a mam pytanko potrzebny ten filtr przeciwpyłkowy jest i do czego ,co moze sie dziać jak go nie ma ,pytam bo wywaliłem go kilka miesiecy temu bo mialem podobne objawy, jeżdże do dzisiaj i nie mam go założonego .Mnie sie wydaje ze jak go nie ma lepiej wieje czuć ruch powietrza w kabinie i nie musi mi cały czas dmuchawa chodzić.Chodzi pewnie o to ze pyłki do kabiny sie mogą dostawać ale nie zauważyłęm zeby coś sie działo złego u mnie.Jak ktoś wie niech napisze co mi jeszcze grozi haha
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Możesz mieć zatkaną nagrzewnicę, więc albo płukanie albo wymiana ale to ostateczność i powinieneś sprawdzić to na końcu jak zastosujesz się do rad kolegów.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- lukdohc
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
a ja mam pytanie. no bo mi tez wieje takie cieple, ale nie tak cieple aby nagrzac w srodku mowicie ze wymiana termostatu, a co jesli mi sie nagrzewa silnik dobrze do 90 stopni i trzyma, a w srodku nadal zimno, tych zaworkow nie mam tak pisze jakby ktos wpadl na pomysl abym je wywalic, a do jest w mk2 1,6 D pozdro
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Jeżeli to MK II to sprawdził bym jeszcze przewody czy na przewodach jest swobodny przepływ płynu chłodniczego, tam jest jeszcze taki zaworek który chyba zatrzymuje powrót z nagrzewnicy i to bym sprawdził. A jak to wszystko jest ok to oznacza że przytkana jest nagrzewnica i trza albo płukać albo wymienić. Polecam wymianę, jak masz chwilkę czasu to cała naprawa będzie cię kosztować max 100 - 120 PLN (taki jest koszt nowej nagrzewnicy). Proces wymiany nagrzewnicy jest opisany w książce, która jest dostępna na tym forum.lukasz pisze:a ja mam pytanie. no bo mi tez wieje takie cieple, ale nie tak cieple aby nagrzac w srodku mowicie ze wymiana termostatu, a co jesli mi sie nagrzewa silnik dobrze do 90 stopni i trzyma, a w srodku nadal zimno, tych zaworkow nie mam tak pisze jakby ktos wpadl na pomysl abym je wywalic, a do jest w mk2 1,6 D pozdro
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 159 gości