[MK3] Śruby tulei matalowo-gumowych tylnej belki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Śruby tulei matalowo-gumowych tylnej belki
W poniedziałek wymieniam tuleje, niestety, w żadnym sklepie nie dałem rady kupić zestawu wraz ze śrubami, stąd kilka pytań:
1. Czy wymienialiście też śruby?
2. W jakim stanie były śruby u was?
2. Czy te śruby są "pasowane" - tzn. czy ich średnica jest taka sama, jak średnica w tulejach, czy deczko mniejsza?
3. Czy ktoś z Was kupował tuleje LEMFOERDER'a? Chciałbym porównać cenę
Przy okazji - czy mając ABS mam też korektor hamulców?
Z góry dzięki, za konkrety będą oczywiście punkty!!!
pozdrawiam!
1. Czy wymienialiście też śruby?
2. W jakim stanie były śruby u was?
2. Czy te śruby są "pasowane" - tzn. czy ich średnica jest taka sama, jak średnica w tulejach, czy deczko mniejsza?
3. Czy ktoś z Was kupował tuleje LEMFOERDER'a? Chciałbym porównać cenę
Przy okazji - czy mając ABS mam też korektor hamulców?
Z góry dzięki, za konkrety będą oczywiście punkty!!!
pozdrawiam!
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Śrub sie raczej nie wymienia, chyba że zostały uszkodzone podczas demontażu. Ja zawsze przy takich zabiegach przelatuje wszystkie śruby narzynką aby usunąć rdzię i syf potem skręcam na LOCTITE tym zapobiegającym odkręcaniu się śrub. Śruba w tyleji jest tak spasowana żeby mogła się obrócić ale nie miała luzów.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
ja wymieniałem!!!!!!! zaraz zapodam ci topica
[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 18:39 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#592708 jest roboty trochę ale jeśli uzbroisz się w cierpliwość to sobie poradzisz! POWODZENIA!!!!!!
[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 18:41 ]
TO JEST TAKA TULEJA KOSZ 37zl
[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 19:19 ]
[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 19:25 ]
na allegro widziałem tuleje wraz z śrubami musisz poszukać wwpisujesz motoryzacja -części- zawieszenie -GOLF znajdziesz napewno
[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 18:39 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#592708 jest roboty trochę ale jeśli uzbroisz się w cierpliwość to sobie poradzisz! POWODZENIA!!!!!!
[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 18:41 ]
TO JEST TAKA TULEJA KOSZ 37zl
[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 19:19 ]
poczytaj dokładnie ta poradęGSOWIEC pisze:Przy okazji - czy mając ABS mam też korektor hamulców?
[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 19:25 ]
na allegro widziałem tuleje wraz z śrubami musisz poszukać wwpisujesz motoryzacja -części- zawieszenie -GOLF znajdziesz napewno
Ja wymieniałem na Hans Pries za 37 zł za sztukę.Śruby były w dobrym stanie za to same tuleje masakrycznie zużyte. Mechanik raz przywalił młotem w tą z prawej strony i środek poleciał z impetem na drugi koniec warsztatu Niestety musieli je wycinać bo tak były zapieczone w belce - prawdopodobnie były to tuleje z którymi mój Golf opuścił fabrykę. U mnie nie było problemów z odkręceniem korektora siły hamowania bo ostatnio sam go odkręciłem i przesmarowałem śruby. Przed wciskaniem nowych tulejek wpierw je trochę zeszlifowali ale i tak bardzo ciężko wchodziły pomimo że sama belka też została lekko przeszlifowana.
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
Dzięki wszystkim za odzew!
Tuleje już kupiłem, byłem tylko ciekaw co z tymi śrubami, z tego co pisze harrygo1, wynika, że nie są pasowane. No i ciągle ciekaw jestem czy mam ten korektor hamowania (nie mam jak wpasować się na kanał chwilowo). Myśląc logicznie to po co komu korektor hamowania jeśli jest ABS... Ale alfą i omegą nie jestem, więc pytanie padło???
Punkty za zainteresowanie tematem!
pozdrawiam!
Tuleje już kupiłem, byłem tylko ciekaw co z tymi śrubami, z tego co pisze harrygo1, wynika, że nie są pasowane. No i ciągle ciekaw jestem czy mam ten korektor hamowania (nie mam jak wpasować się na kanał chwilowo). Myśląc logicznie to po co komu korektor hamowania jeśli jest ABS... Ale alfą i omegą nie jestem, więc pytanie padło???
Punkty za zainteresowanie tematem!
pozdrawiam!
po pierwsze musisz znać definicję ABS po drugie definicję korektora hamowania i wtedy logicznie myśląc dojdziesz jaką role on spełnia np (przy znacznie obciązonym tyle samochodu)GSOWIEC pisze:Myśląc logicznie to po co komu korektor hamowania jeśli jest ABS... Ale alfą i omegą nie jestem, więc pytanie padło???
Jeśli mógłbyś - podziel się tymi definicjami - przydadzą się dla potomnych.dziejo pisze:po pierwsze musisz znać definicję ABS po drugie definicję korektora hamowania i wtedy logicznie myśląc dojdziesz jaką role on spełnia np (przy znacznie obciązonym tyle samochodu)
A u mnie, w aucie z ABS, korektora hamowania nie ma! (Mój kanał już wolny, właśnie z niego wyszedłem...)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości