[MK2] Czujnik cisnienia oleju do wskaznika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

[MK2] Czujnik cisnienia oleju do wskaznika

Post autor: zaprzal » czw lis 09, 2006 00:54

Jak podlaczyc taki czujnik? Co podlaczyc do G a co do WK?
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw lis 09, 2006 01:25 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » czw lis 09, 2006 00:55

G to będzie raczej GROUND


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lis 09, 2006 10:06

ktos jeszcze moze to potwierdzic?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » czw lis 09, 2006 11:51

witam...
G może być masą ale najlepiej sprawdź sobie miernikiem elektrycznym czy to "G" naprawde jest bezpośrednio połączone z masa czujnika, jeśli tak to szukasz przewodu który jest wpięty do masy i podpinasz, a drugi do WK
Jeszcze sprawdzę w mojej modrej książce....

P.S. Rada elektronika :
Zawsze oznaczajcie sobie przewody zanim coś rozepniecie, bo potem może być kłopot.
Wystarczy kartka papieru i długopis...piszecie wtedy kolor kabelka i gdzie był podpięty :)

[ Dodano: 09 Lis 2006 11:01 ]
Hmm...napisz mi co to za czujnik bo ja za bardzo w GTD nie siedzę i po prostu nie wiem za co on odpowiada.....
Wtedy popatrzę do schematu i jak znajdę to na pewno napisze....
pozdro... :)

P.S. Mam wątpliwości czy G jest masą, bo wygląda na zdjęciu jak by był odizolowany od obudowy....



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw lis 09, 2006 20:04

nie no pany :panna:

G pod wskaźnik

WK do fabrycznej kontrolki


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Wiktor_7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob lis 26, 2005 20:07
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiktor_7 » śr lis 22, 2006 19:01

Trochim masz racje. Pozatym mase jest niepotrzebna bo przykresajac czujnik juz go "masujemy" Powiedz mi moze cos takiego jak wiesz:
W golfie MKII z silnikiem RP sa 2 czujniki cisnienia oleju. Jedem w glowicy i jeden w podstawie filtra oleju. Jeden wskazuje wysokie cisnienie jeden niskie. Wiesz moze ktory jest ktory? Bo poki co nie ruszalem ich bo w podstawie filtra mialem jeszcze jedno miejsce gdzie mozna bylo wkrecic czujnik i to zrobilem wiec nie wykorzystalem wyjscia WK. A teraz mam wskaznik temp oleju i juz nie mam gdzie go wkrecic wiec pytanie brzmi :) :
to wyjscie WK sygnalizuje pojawienie sie za niskiego cisnienia czy za duzego?

Pozdrawiam Tomek



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » śr lis 22, 2006 20:24

Ten w głowicy 0.4 bara ,a na filtrze 1.8 bara.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 445 gości