Co mam zrobic ?? Z tym gaznikiem :[[

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » wt mar 01, 2005 22:16

Bezy pisze:Deacon!
Moje zapytanie nie miało byc złośliwe itd.. :) Po prostu zdziwiłem sie z ta wymiana męmbranek... :pub:
no spoko, nie odebralem tego jako zlosliwosc tylko jak normalne pytanie :pub: a wymienilem dokladnie to co wymienil kolega abc.


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » wt mar 01, 2005 22:25

rowers wiem ze ze puszczykowie regenruja gazniki:) ale ja chce to sam zrobic:> gdzie kupiles uszczelki ???


_______________________________
www.stylepoznan.com

Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » wt mar 01, 2005 22:35

sluchajcie kupilem ten gaznik...rozmawialem z klientem co go sprzedaje i mowi ze byl wyciagniety 2 tygodnie temu w niemczech z golfika poniewaz golf byl kupiony na czesci:) prawdopodobnie na tym gazniku pali ok 7-10 litrow beny:) zalzy jak sie jezdzie:) wiec zobaczymy co bedzie :)


_______________________________
www.stylepoznan.com

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » wt mar 01, 2005 22:42

hmm mi sie wydaje, kazdy gaznik 2E2 pali tyle samo (oczywiscie sprawny), zalezy jak sie go wyreguluje :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » wt mar 01, 2005 22:43

aha i jeszcze jedno jezeli ma ktos fotke jak podlaczyc wezyki przy tym gazniku to bardzo bym prosil


_______________________________
www.stylepoznan.com

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » śr mar 02, 2005 00:28

heh, schemat podlaczenia jest w ksiazce serwisowej dostepnej na forum ale ja nic z niego nie jaze bo malo tam widac. mi z gaznika z tylu wychodza dwa wezyki. mam je niepodpiete tylko uciete i gaznik tak chodzi :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Bozz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 23:02
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Bozz » pn mar 07, 2005 09:51

RoWeRs pisze:Inny problem jaki miałem z gaźnikiem to fałszywe powietrze, które przedostawało się między nim a taką gumową podstawką, wymiana gumy rozwiązała problem.
Witam i mam pytanie czy tą gumową podstawe gaźnika trudno wymienic ? Chce to zrobic samemu i zastanawiam sie czy sobie poradze, mysle, ze wystarczy zdjac obudowe filtra powietrza, odkrecic gaznik - wymienic ta gume i sprowrotem wszystko zalozyc i podlaczyc.

Czy moze jest to bardziej skomplikowana robota, ktora lepiej oddac fachowcowi ??

Poradzcie prosze !
Bozz



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » pn mar 07, 2005 10:11

wedlug mnie jest proste :)))


_______________________________
www.stylepoznan.com

retip

Post autor: retip » ndz mar 13, 2005 23:04

Nie jest to zbyt trudne, ja jestem informatykiem a jakoś sobie poradziłem, nawet z naprawa gaźnika. Pamiętaj tylko o spuszczeniu płynu chłodniczego do odpowiedniego poziomu.

Silnik zostawał mi na wysokich obrotach, dymił na czarno,nie miał mocy i do tego palił 11,5 a normalnie w trasie to 7,4.

Studiuje teraz w Danii i na mechanika mnie tu nie stać, wiec sam się wziąłem do roboty.

Okazało się, ze przewody z układu chłodniczego, które dochodzą do urządzenia rozruchowego były totalnie zatkane bo się jeden z króćców do połowy ukruszył i zatkał przewód, a potem cały syf z układu się w tym miejscu zatrzymywał. Druga sprawa, która w większym stopniu przyczyniała się do wyżej wymienionych problemów to źle ustawione dystanse na widelcu od fazy II gaźnika. Normalnie wymiar odpowiedzialny za zwalnianie fazy II powinien wynosić 0.5 mm, a u mnie był ponad 2mm i cały czas przepustnica była uchylona.

Może się komuś to przyda, bo sporo jest pytań o wysokie obroty w 2E2. Chociaż przyczyn może być równie wiele jak gwiazd na niebie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 342 gości