no spoko, nie odebralem tego jako zlosliwosc tylko jak normalne pytanie a wymienilem dokladnie to co wymienil kolega abc.Bezy pisze:Deacon!
Moje zapytanie nie miało byc złośliwe itd.. Po prostu zdziwiłem sie z ta wymiana męmbranek...
Co mam zrobic ?? Z tym gaznikiem :[[
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sluchajcie kupilem ten gaznik...rozmawialem z klientem co go sprzedaje i mowi ze byl wyciagniety 2 tygodnie temu w niemczech z golfika poniewaz golf byl kupiony na czesci:) prawdopodobnie na tym gazniku pali ok 7-10 litrow beny:) zalzy jak sie jezdzie:) wiec zobaczymy co bedzie
_______________________________
www.stylepoznan.com
www.stylepoznan.com
Witam i mam pytanie czy tą gumową podstawe gaźnika trudno wymienic ? Chce to zrobic samemu i zastanawiam sie czy sobie poradze, mysle, ze wystarczy zdjac obudowe filtra powietrza, odkrecic gaznik - wymienic ta gume i sprowrotem wszystko zalozyc i podlaczyc.RoWeRs pisze:Inny problem jaki miałem z gaźnikiem to fałszywe powietrze, które przedostawało się między nim a taką gumową podstawką, wymiana gumy rozwiązała problem.
Czy moze jest to bardziej skomplikowana robota, ktora lepiej oddac fachowcowi ??
Poradzcie prosze !
Bozz
Nie jest to zbyt trudne, ja jestem informatykiem a jakoś sobie poradziłem, nawet z naprawa gaźnika. Pamiętaj tylko o spuszczeniu płynu chłodniczego do odpowiedniego poziomu.
Silnik zostawał mi na wysokich obrotach, dymił na czarno,nie miał mocy i do tego palił 11,5 a normalnie w trasie to 7,4.
Studiuje teraz w Danii i na mechanika mnie tu nie stać, wiec sam się wziąłem do roboty.
Okazało się, ze przewody z układu chłodniczego, które dochodzą do urządzenia rozruchowego były totalnie zatkane bo się jeden z króćców do połowy ukruszył i zatkał przewód, a potem cały syf z układu się w tym miejscu zatrzymywał. Druga sprawa, która w większym stopniu przyczyniała się do wyżej wymienionych problemów to źle ustawione dystanse na widelcu od fazy II gaźnika. Normalnie wymiar odpowiedzialny za zwalnianie fazy II powinien wynosić 0.5 mm, a u mnie był ponad 2mm i cały czas przepustnica była uchylona.
Może się komuś to przyda, bo sporo jest pytań o wysokie obroty w 2E2. Chociaż przyczyn może być równie wiele jak gwiazd na niebie.
Silnik zostawał mi na wysokich obrotach, dymił na czarno,nie miał mocy i do tego palił 11,5 a normalnie w trasie to 7,4.
Studiuje teraz w Danii i na mechanika mnie tu nie stać, wiec sam się wziąłem do roboty.
Okazało się, ze przewody z układu chłodniczego, które dochodzą do urządzenia rozruchowego były totalnie zatkane bo się jeden z króćców do połowy ukruszył i zatkał przewód, a potem cały syf z układu się w tym miejscu zatrzymywał. Druga sprawa, która w większym stopniu przyczyniała się do wyżej wymienionych problemów to źle ustawione dystanse na widelcu od fazy II gaźnika. Normalnie wymiar odpowiedzialny za zwalnianie fazy II powinien wynosić 0.5 mm, a u mnie był ponad 2mm i cały czas przepustnica była uchylona.
Może się komuś to przyda, bo sporo jest pytań o wysokie obroty w 2E2. Chociaż przyczyn może być równie wiele jak gwiazd na niebie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 342 gości