[mk3] silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 21:20
- Lokalizacja: dolnoslaskie
[mk3] silnik
witam mam pytanie chcem wymienic uszczelke pod glowica bo cieknie troche olej czy trzeba planowac glowice?
Re: [mk3] silnik
jak tylko Ci cieknie a nie przegrzałeś silnika i nie poszla Ci wodaprzemodtr83jw pisze:witam mam pytanie chcem wymienic uszczelke pod glowica bo cieknie troche olej czy trzeba planowac glowice?
to nie musisz nic z głowicą robić, tylko dobrze zgodnie z zasadami dokręcaj
głowice z nową uszczleką
aha kup dobrej porządnej jakości uszczelkę nie jakiś szajs !
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
ja uwazam ze delikatnie szlifierz moze ją "liznąć" tak dla pewnosci no i ajk kolega pisal uszczelka dobrej jakosci i dokrecac wg zasady
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
fakt śruby oczywiście zaleca sie przy kazdorazowej "grzebaninie" w glowicy zminiaćtomcio666 pisze:to trzeba sprawdzić czy nie jest krzywa płaszczyzna, czasami trzeba planować czasami nie trzeba, nie wiem czy u ciebie ale u mnie np trzeba kupić także nowe śruby głowicy.przemodtr83jw pisze:czy trzeba planowac glowice?
a jak nie to nie, myślę że silnik wielkiego wycieku nie ma, więc szlif głowicy
może być nadgorliwy, ale w sumie napewno nie zaszkodzi albo conajmniej dać sprawdzić
jej płaszczynę
a jak chce niech kupi dobrą uszczelkę, jeśli wyciek jest niewielki, to po wymianie
uszczelki dobrze raz dokręci, ale tylko odpowiednim kluczem dynamometrycznym
i odpowiednią siłą, i za jakieś 300-500km ponownie, dokręci i myślę że będzie OK
ale to wszystko z głową jeśli zostanie przy stary szpilach żeby nie pourywać ...
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Jeśli nie ma oznak uszkodzeń ani odkształceń to papier ścerny na szybę przejechać głowicę pare razy blok i będzie OK. Tak jak pisał tomcio zwróć uwagę na długość śrub, za każdym razem jak się dociąga głowicę śruby się wydłużają.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
to też prawda, ale ręką tego nie zbierze tyle żeby od razu kupować nowe śrubyADi997 pisze:ak jak pisał tomcio zwróć uwagę na długość śrub, za każdym razem jak się dociąga głowicę śruby się wydłużają.
a tez i z tego powodu nie zawsze sie kupuje poprostu tamte stare są już "zmęczone"
dodam co jeszcze uszczelki pod głowice tez są na każdy "szlif" są wcięcia takie karby w niej 1,2, lub 3
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Dokręcanie dla silnika ABS:
Etap 1. 40 (Nm)
Etap 2. 60(Nm)
Etap 3. 90(°)
Etap 4. 90(°)
Kolejność śrub znasz????
Jeśli nie, to wkleję rysunek.
UPDATE
Już wkleiłem
Pozdrawiam.
Etap 1. 40 (Nm)
Etap 2. 60(Nm)
Etap 3. 90(°)
Etap 4. 90(°)
Kolejność śrub znasz????
Jeśli nie, to wkleję rysunek.
UPDATE
Już wkleiłem
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 16:55 przez Grzesiekk1982, łącznie zmieniany 2 razy.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 21:20
- Lokalizacja: dolnoslaskie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 512 gości