[MK3] ustawienie świateł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] ustawienie świateł
witam jak w temacie mam problem z ustawieniem lampy od strony pasazera. byłem na stacji kontroli pojazdów zeby ustawili mi lampy i co sie okazało ustawili tylko od strony kierowcy bo od pasażera jest urwane pokretło. i ty rodzi sie moje pytanie jak ja podnieś zeby wyzej swieciła bo w obecnej chwili do swieci 2 metry od zderzaka. jak to zrobić. czy zdjąć grila i wymontować lampe i zastosować cos do podniesienia jej??? jak tak to co ???. na stacji kontroli powiedzieli mi ze jak chce ta lampe podnieś to musze kupic cała obudowe lampy ta białą. co z tym zrobić??? ile moze kosztować taka obudowa??? albo cała lampa jest ona dzielona. czy ktos moze doradzić jak ja podnieść????
z gory dziekuje
z gory dziekuje
- marekos
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:48
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontakt:
Podkładki pod dolne śruby mocowania lamp, ale jeżeli masz urwane te plastiki od regulacji lamp to czy czasem nie lata odbłyśnik. Najlepiej to rozbierz lampę i dorób z kawałka plastiku te połamane części ja tak zrobiłem. To jest częsta przypadłość bo w świecącej lampie jest ogromna temperatura i ten plastik traci swoje właściwości i staje się bardzo kruchy.herflik95 pisze:ok ale jak jest lampa dzielona (H1+H1) to da tak rade zrobić. osobiscie myslałem nad odkreceniu reflektora i odchyleniu go tak zeby wiaska światła swieciła wyżej. Tylko nie wim co zastosować do tego odchylenia zeby lampa zpowrotem nie opadła
[img]http://img113.imageshack.us/img113/6610/img23312uz2.jpg[/img]
No to odkęć lampę, złap kombinerkami to co z tego pokrętła zostało i nakręć na tyle ile trzeba (a najlepiej jak już będziesz mieć lampę w łapie to dorób jakiś motylek albo co zeby się kręcić dało bez ściągania lampy). Pod śruby mocujące cały klosz to nie ma co podkładać bo będziesz miał klosz krzywo i to będzie widać.herflik95 pisze:lampa nie lata ani nic w niej, tak jak pisze urwane jest pokretło
Pozdrawiam
yoobi
OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)
O ile sobie dobrze przypominam to jest tam taka mosiężna śruba. Może da się rozwiercić i nagwintować (choć będzie ciężko pewnie bo jej średnica nie jest za duża)??
Ciężko Ci będzie coś takiego kupić oddzielnie (mnie się kiedyś te plastiki do ustawiania odbłysków połamały to tylko całą lampę mi proponowali, na szczęście są szroty).
Pozdrawiam
yoobi
Ciężko Ci będzie coś takiego kupić oddzielnie (mnie się kiedyś te plastiki do ustawiania odbłysków połamały to tylko całą lampę mi proponowali, na szczęście są szroty).
Pozdrawiam
yoobi
OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)
herflik95, ostatnio też urwało mi się to samo pokrętło. Poradziłem sobie w ten kowalsko-artystyczny sposób, że przy pomocy kilku(kilkunastu?) warstw taśmy dwustronnej na sobie przykleiłem tył odbłyśnika do obudowy (miejsce lepienia obok wnęki służącej do wymiany żarówki w kierunku urwanego zaczepu) oraz do sprężynki utrzymującej żarówkę przywiązałem kawałek srebrnej taśmy, która jest naciągnięta przy pomocy pokrywy tylniej (tzn. naciągnąłem na chama taśmę- bo mi odbłyśnik odjeżdżał tak,że światło świeciło w krzaki na poboczu- i zakręciłem pokrywę). światła sobie ładnie wyregulowałem wg porady z faq i od 3000 km jest nadal ok
ps. komentarze, że to wieś itp możecie sobie darować - wiem to jak się to spsuje to se kupię nowy reflektor, na razie skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ?
ps. komentarze, że to wieś itp możecie sobie darować - wiem to jak się to spsuje to se kupię nowy reflektor, na razie skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ?
był mk3, jest prawie mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 336 gości